Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marinus84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marinus84

    Garmin Zumo 550 misdraagt zich

    Hi all, Dus ik wilde eventjes een middagje rustig rijden, liefst binnendoor. Mijn Zumo 550 luistert niet als ik snelwegen uitzet en dan een route genereer. Dus ik dacht: dan doe ik het wel via basecamp. Enfin, zo geschiedde, mooie route in elkaar gezet binnendoor en geupload. Maar wat zie ik...
  2. Marinus84

    3D printen van addons

    Haai MF'ers, Sinds 2012 ben ik bezig met het ontwerpen en bouwen van machientjes en 3D-printers, inmiddels heb ik twee goed lopende printers, een project in aanbouw (on hold ivm financiën), een kleine lasersnijder en een pen plotter. Er staat hier nu een hele bak met zo'n 12 rollen filament...
  3. Marinus84

    Op zoek naar oude reedvalves (2-takt inlaat membraan)

    Hi, voor een hobbyproject ben ik op zoek naar oude reedvalves die anders weggegooid worden. Ben op het moment aan het onderzoeken hoe ik een luchtpomp kan maken en na experimenteren met handgemaakte rubberen valves herinner ik me uit de tijd dat ik met Citta's, Puchjes en mijn MB-5 aan het...
  4. Marinus84

    Kofferset Honda NTV650 Revere

    Hi, zoals in de titel, ik ben op zoek naar een kofferset voor de Honda NTV 650 Revere. Inclusief beugels. Zijkoffers + topkoffer is het mooist, maar alleen twee zijkoffers is ook al geweldig. Wil de komende tijd wat gaan toeren langs de kust naar het zuiden toe en helaas is er vanalles mis...
  5. Marinus84

    Luilak voorzorgsmaatregelen Haarlem?

    Het is vannacht hier in Haarlem weer luilak (in het Rozenprieel), en nu vroeg ik me af of jullie weleens problemen hebben gehad met je motor tijdens luilak? Reden is: Mijn buurman loopt schreeuwend over straat dat ze verleden jaar twee plantenbakken door een autoraam hebben gegooid, en dat...
  6. Marinus84

    Parkeerbeleid Haarlem (Rozenprieel)

    Hoi, ik heb sinds net trots een haak in de voormuur geboord, voor mijn Honda NTV650 Revere. Staat de motor voor de deur, redelijk strak tegen de muur aan en bij de buurman voor de deur staan bloemenbakken die 1,50meter van de stoep in beslag nemen. Staat dus in geen enkele mogelijke manier...
  7. Marinus84

    Derde motor kopen, kenteken schorsen na 1 dag?

    Hoi ik ga een derde motor kopen, maar wil er ook 1 weg doen. Omdat het nogal een buitenkansje lijkt heb ik er haast mee en ga ik woensdag al kijken naar de nieuwe motor, terwijl mijn huidige te verkopen motor dus nog thuis staat. Wat is handig om te doen, ik krijg geen korting meer op mijn...
  8. Marinus84

    Het grote kleine wielen topic - Deel 1

    Het grote kleine wielen topic - Deel 1 [hr] Zo, daar zijn we dan aangekomen bij de eerste offizieele GROTE kleine wielen topic! Als vervolg op het Skyteam : Dax, Monkey, Gorilla en PBR 125cc-topic van Gerdien na aanschaf van haar groene Beati 125cc Dax. *O* Joepiedepoepie! *O* Wie...
  9. Marinus84

    Ape125 - Drie weken oud

    Hallo, ik heb een paar weken geleden de Ape125 gekocht. Maar eigenlijk is mijn hart toch voor een ander model gevallen, de Dax 125cc 5,5liter. Mocht jij dit model Dax hebben, dan wil ik eventueel ook ruilen, want ik ga toch 100% voor de Dax. Vandaar dat ik deze bijna nieuwe motor...
  10. Marinus84

    Voetsteunen - Verplicht inklapbaar?

    Zoals de titel vraagt, moeten voetsteunen op een nieuwe motorfiets verplicht kunnen inklappen in het geval dat je bijvoorbeeld te ver in de bocht leunt? Ik ga een nieuwe Ape125 kopen, een soort brommer op motorkenteken (eencilinder viertakt), en ga morgen proefritje doen. Nu wil ik dat hij...
Terug
Bovenaan Onderaan