Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GIXXERR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GIXXERR

    Te koop: Dainese Boneville motorjeans

    Ik heb een Dainese Boneville regular motorjeans te koop(zie foto's) het is een maatje 36, lengte maat is standaard ben zelf 1.83cm en moet de broek iets omslaan. Vraag prijs €100,-
  2. GIXXERR

    TE KOOP : Kawasaki Z800E Akrapovic Hexagonal demper

    Bij deze bied ik mijn Akra Titanium demper te koop aan. De demper is geschikt voor een Kawasaki Z800E vanaf bouwjaar 2013 t/m 2016, demper heeft lichte gebruikers sporen, zo is het carbon beschermings kapje beschadigd zie 2e foto. De demper heeft een e-keur en een DB-killer. Vraagprijs: € 350,-
  3. GIXXERR

    HJC RPHA 10 + Lorenzo Graffiti

    Hierbij bied ik mijn HJC helm te koop aan. Het gaat om de RPHA 10+ Lorenzo Graffiti replica De Helm is voorzien van: -Uniek Graffiti design -Extra getint vizier -Pinlock vizier -Dubbel D-sluiting -Uitneembare voering -Neus kapje -Kin flapje -Stickerset -Helm draagzak De maat...
  4. GIXXERR

    Suzuki GSX-R1000 K9 kuipdelen te koop

    Ik heb nog 2 kuipdelen voor een GSX-R 1000 vanaf 2009 te koop, ze hebben wel gebruikers sporen ( zie foto's ) Het zijn de zijstukken die langs de tank lopen. Ik wil er €75,- voor hebben. :W
  5. GIXXERR

    Te Koop: Sidi Vertigo Corsa!!!!

    Hierbij bied ik mijn Sidi Vertigo Corsa laarzen te koop aan: De laarzen zijn in goede staat, alleen wat gebruikers sporen op de keramische toe-sliders, ook heb ik pas de zool laten verzolen bij de schoenenmaker(zie foto) De laarzen zitten echt heerlijk en bieden een goed...
  6. GIXXERR

    Te Koop: Laser X-treme GP-Style Suzuki GSX-R600/750 K6/K7!!!

    Hierbij bied ik mijn Laser uitlaat te koop aan : passend voor GSX-R600/750 K6/K7 de foto zeg genoeg :P Het is echt een mooie uitlaat (incl. catvervanger)met een mooie sound , de Laser heeft E-keur met certifcaat, dus handig voor circuit dagen of tripjes naar het buitenland...
  7. GIXXERR

    Te Koop: Puig Dubble Bubble ruitje voor Gixxer K6/K7!!!

    VERKOCHT!!!! Hier bij bied ik mijn Puig ruitje te koop aan Ruitje is in goede staat en is in de kleur smoke met GSX-R logo in het ruitje Prijs: €75,- Greets :} :W
Terug
Bovenaan Onderaan