Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Assen 2007
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Assen 2007

    suzuki gsxr 600 k6 spiegels

    Gezocht k6 spiegels!
  2. Assen 2007

    Dainese combipak

    Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn Dainese motorpak. Dit betreft een maat 46 Dainese Combipak. Ik heb dit pak 1 seizoen gedragen en vanwege de krachttraining ben ik er uitgegroeid (helaas). Het pak ziet er nog als nieuw uit! Schrik niet van de maat, ik ben zelf 177 lang en (toen)...
  3. Assen 2007

    Dainese combi-pak te koop

    Zeer net pak van Dainese te koop helaas maar 1 motorseizoen gebruikt, vanwege het aankomen is het mij te klein geworden. Zeer net pak en weinig gedragen, nieuw gekocht voor 750,- voor een leuk bod mag die weg! ik ben zelf 177 en ongeveer 70kg/75kg en het zat mij echt comfortabel...
  4. Assen 2007

    Motosport.com

    Iemand ervaring met het bestellen van producten via motosport.com??
  5. Assen 2007

    Akrapovic slip on Shorty carbon (suzuki gsxr600 2006)

    Beste motorliefhebbers, ik zoek een akrapovic slip on shorty carbon voor een suzuki gsxr 600 (2006) hij mag nieuw of gebruikt zijn!
  6. Assen 2007

    Avg helmet Rossi

    Sinds vandaag heb ik een nieuw vizier voor m'n Rossi replica 5 elementa K3 helm. Na veel gekloot past die eindelijk, maar als ik hem nu helemaal opendoe springt die rechts uit z'n 'slot' ik kan helemaal niks vinden of er iets is afgebroken of zoiets dergelijks. Dus snap niet hoe dit kan...
  7. Assen 2007

    Verzekering

    Dag motorliefhebbers vorige week heb ik mij een 2de handse motor gekocht namelijk een suzuki gsx-r 600 van 2006 (25kw). Nu zit ik te twijfelen welk pakket ik moet pakken voor mijn verzekering. is all risk een optie of is dat teveel van t goede ? of is WA voldoende?
  8. Assen 2007

    Gezocht: motortheorieboek!!!

    Ik ben sindskort begonnen met motorrijlessen maar ik zoek nog een theorieboek! Kan iemand me daarbij helpen?
  9. Assen 2007

    2x kaartjes Geert Timmer TT-assen

    Te koop: 2x kaarten Geert Timmer tribune Prijs 90 euro p.s dit is de originele vraagprijs bieden kan ook
  10. Assen 2007

    Te koop: 2 kaarten geert timmer TT-Assen

    Ik heb 2 kaartjes te koop voor de Geert timmer tribune op de TT-Assen op 26 juni prijs 90 euro p.s orginele vraagprijs mail naar: Roffelen@hotmail.com
  11. Assen 2007

    TT_Assen Geert Timmer

    Ik heb 2 kaartjes te koop voor de Geert Timmer tribune prijs 90 euro p.s orginele vraagprijs mail naar: Roffelen@hotmail.com
  12. Assen 2007

    Rossi Mania

    Weet er iemand misschien waarom de site RossiMania.com uit de lucht is of dat er iets anders is??
  13. Assen 2007

    Foto's Valentino Rossi 2004/2005

    Heyz Ik zoek nog foto van Rossi 2004/2005 in groot formaat. Het liefst 1200x... beeldpunten groot anderen zijn natuurlijk ook welkom. De Foto's van de seizoenen kan ik bijna niet meer vinden op internet misschien hebben jullie er nog een paar dus post hier al je foto's van Rossi van het...
  14. Assen 2007

    TT-Assen 09

    Hey Moterfans Ik heb mijn kaarten alweer besteld voor de 79e TT. Maar dit jaar is de eerste keer dat ik 1 weekend ga dus don, vrij, zat. Nu had ik een vraag: Heeft er iemand ervaring met daar overnachten camping hotels e.d en wat kunnen jullie mij aanraden??
  15. Assen 2007

    Assen 2009

    Hey motorfans Het duurt nog even maar volgend jaar is weer een TT-Assen. Volgend jaar ga ik een weekend naar de tt (geen VipVillage) maar had even een vraag. Ik wil graag een handtekening scoren van Valentino Rossi (wie Niet) hoe moet je dat doen gewoon toevallig tegen het lijf lopen of zijn er...
Terug
Bovenaan Onderaan