Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. brandhieris brandaris

    Gezocht, Balhoofdbok Valtermoto

    Ik zoek nog een balhoofdbok van het merk Valtermoto. De kleur zwart heeft de voorkeur maar andere kleuren mogen ook.
  2. brandhieris brandaris

    Caravan Knaus Sudwind met motorluik

    Een Knaus Sudwind met motorluik. Bouwjaar 1988 en gewoon netjes (geen rommelhok) 2 Persoon bed + 1 persoonsbed . Massa Ledig 509 kilo. Max laadvermogen 800 kilo (zat voor een motor etc., dus 291 kilo laden). Zeer stabiel en gewoon keurig achter de auto/bus…De caravan heeft een eigen...
  3. brandhieris brandaris

    Schuuropruiming

    Div onderdelen van sp1/sp2. De kuipdeel heeft div krassen en heb de rechter kant ook met lichte krassen
  4. brandhieris brandaris

    Kuipset sp2

    Ik zoek nog een kuipset voor vtr sp 2 van 2004 Het liefst compleet met tank en het zal wel moeilijk worden in de kleur zwart/grijs/rood. Bied alles maar aan als het maar voor sp 2 is.
  5. brandhieris brandaris

    Tk Honda cbr600rr + caravan een totaal pakket

    Wegens beëindigen hobby. Honda CBR600rr zonder kenteken. * Bj 2005. * Kmst 9427. * Arrow uitlaat van voor tot achter + db-killer. * Stalen remleidingen voor en achter. * WP achter met hoogte verstelling. * WP vervangings veren voor. * WP stuurdemper. * Ten kate rem/schakel...
  6. brandhieris brandaris

    Te koop, Aangepaste demper cbr600rr 05/06

    Te koop, Aangepaste demper voor een Honda cbr600rr 05/06. Deze past op een Arrow uitlaatsysteem. Prijs, bieden
  7. brandhieris brandaris

    TK Pirelli Dragon Supercorsa pro SCII (gebruikt)

    Pirelli Dragon Supercorsa pro SCII (gebruikt) Dot code 2610 Prijs, bieden.
  8. brandhieris brandaris

    TK AMB Tranx 260 transponder

    Te koop, AMB Tranx 260 transponder met houder voor op de motor In het voorjaar gekocht en een paar keer gebruikt. Knippert vier keer dus vier dagen achter elkaar te gebruiken. Prijs, 200 euro
  9. brandhieris brandaris

    Te koop; Steadystand

    Te koop, Steadystand. Een paar keer gebruikt en bijna als nieuw. Prijs; 65 euro
  10. brandhieris brandaris

    TK stuurschakelaars CBR 600 rr

    Stuurschakelaars voor Honda cbr 600 rr. Voor bouwjaren '05 tm '06. Prijs :? dus doe een bod.
  11. brandhieris brandaris

    TK AMB Tranx 260 transponder

    De transponder knippert max 4 maal (betekent dat je 4 dagen vooruit kunt). Inclusief oplader voor het lichtnet. Prijs 225 euro.
  12. brandhieris brandaris

    TK; AIM Laptimer "My-Chron-Light"

    AIM Laptimer "My-Chron-Light". 1 jaar oud Baken + doos + handleiding + kabeltje om de baken aan sluiten op accu. Vaste prijs 150 euro.
  13. brandhieris brandaris

    Gezocht orig onderdelen cbr600rr '05

    Door een valpartij afgelopen zaterdag op het circuit van assen ben ik op zoek naar; =Orig kuipsteun. =Orig rechter clipon met bedieningskast+ gashendel :? =En een radiateur. =Kuipruit verhoogd helder. Heb je nog wat in het onderdelenmagazijn te liggen en je wilt er vanaf, laat het me weten. :W
  14. brandhieris brandaris

    Berik 3213 2-delig

    Omdat ik dit seizoen in de ZAC ga rijden en een raceoverall verplicht is, mag mijn 2-delig berikpak in de verkoop. Het heeft één min puntje; Zie foto twee. Verder is het in zeer goede staat en onderhouden. Eventueel een paar afgesleten kneesliders er bij voor de posers onder ons. Maat; 56...
  15. brandhieris brandaris

    TK booster paddock stand ht

    Te koop een booster paddock stand. Weing gebruikt dus zo goed als nieuw. Zeer makelijk en handig. Er zijn haken voor bobins en rubbers voor onder de achterbrug bij. Prijs 100 euro.
  16. brandhieris brandaris

    Gezocht; compleet uitlaat systeem cbr600rr '05

    Ik zoek voor mijn cbr600rr van 2005 een compleet uitlaat systeem. Het liefst arrow. Ik heb op mp een tweetal gezien, maar die zijn voor cbr '03/'04 (weet niet of dat past) Gr BB
  17. brandhieris brandaris

    Honda vtr-sp1

    Te koop aangeboden; Zeer mooie en nette HONDA VTR 1000 SP-1 / SP1. Bouwjaar; 2001 18433 km op de teller Kleurcombinatie: rood/zwart voorzien van: - Two brothers uitlaten (fantastisch geluid) - Nieuwe accu - Stalen remleidingen voor en achter - Power commander - Kn...
  18. brandhieris brandaris

    TK bandenwarmers

    Te koop, Bandenwarmers van het merk GL motorradtechnik. Paar keer gebruikt en in goede staat. Prijs 275 euro (nieuw prijs 490 euro)
  19. brandhieris brandaris

    TK pitbord alu

    Aluminium pitbord met kaartebakje. Het kaartebakje zit een scheur in maar is verder compleet. Prijs 100 euro.
  20. brandhieris brandaris

    Gezocht; circuitmotor (honda vtr-sp inruilen)

    Beste mensen ik ben op zoek naar een circuitmotor voor een aantal circuitdagjes en om misschien C-licentie te behalen. Ik ben in bezit van twee honda's vtr-sp1 en één daarvan mag weg. Nu hoor ik jullie denken van; gebruik één van die sp's maar dat vind ik zonde. Wat ik zoek: een racer die...
  21. brandhieris brandaris

    Te koop Honda vtr-sp1 (inruil circuitmotor mogelijk)

    Te koop aangeboden Honda vtr-sp1. Bouwjaar 2000. Kmstand 24750. Laser uitlaten + db-killers. (originele uitlaten krijg je erbij) Spyball + twee handzenders. Mdi verhoogd donker ruitje. Stalen remleidingen voor en achter. Nieuwe banden voor en achter.(op de foto's nog met de oude...
  22. brandhieris brandaris

    Te koop sbk-kaarten

    Wegens omstandigheden 2 superbike kaarten te koop. Voor zondag 27-04-2008. Hoofd- en Geert Timmer tribune, prijs + admkosten 128 euro. Iemand die belangstelling heeft kan ze over nemen voor 100 euro.
  23. brandhieris brandaris

    honda vtr-sp1

    Een vraag; als ik met mijn motor in hoog toerental het gas dicht gooi. dan knalt ie ongeloofelijk! Is dit schadelijk? Er is wel een pakking lek tussen het spruitstuk en de uitlaat.
Terug
Bovenaan Onderaan