Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DeWitski
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DeWitski

    Houder knipperlicht R6 afgebroken

    Hallo, De rechter richtingaanwijzer van mijn R6 staat al jaren scheef. Ik kon al zien dat die met een klont siliconenkit was vastgemaakt door de vorige eigenaar. ;( Enige tijd geleden die klont eens weg gehaald en jawel: het binnenwerk waar de richtingaanwijzer aan vast zit is...
  2. DeWitski

    Te koop: compleet motorpak zo/wi Goretex

    Mooi, compleet en zelden gedragen motorpak te koop! Kan zowel in zomer als in winter gedragen worden! Jas: - Merk: Macna - Type: D2 - Maat: XL - Kleur: zwart met op de bovenarmen reflectiestreep - Protectie: schouder, rug, elleboog - Afritsbare binnenjas voor de warme dagen -...
  3. DeWitski

    Te koop HJC CL-14 helm smoke

    HJC CL-14 helm, kleur antraciet/ smoke te koop. Helm is in uitstekende staat. Geen krassen, valschade, deuken of wat dan ook. Gewoon als nieuw. Blanco vizier idem dito. Geen krasjes, putjes of wat dan ook. Binnenwerk is schoon, netjes, geen pluisjes, schade oid én te wassen!!! Hoe dat...
  4. DeWitski

    TE Koop: SPOOL combipak, mt S, zwart/grijs/wit

    Wegens nieuw pak zet ik mijn oude te koop; Merk: SPOOL Type: - Soort: Combi Kleur: zwart/ grijs/ wit Maat: S Pak heeft alle protectoren: rug, schouders, ellebogen, knieen en onderarmen Met kneesliders. Pak heeft uitritsbare binnenjas voor de koudere ritten. Pak heeft voor de warme...
  5. DeWitski

    Koppelingshendel vervangen en spannen! R6

    Hallo. Voor mijn R6 '04 wil ik de aluminium rem en koppelingshendel vervangen door zwarte. 8-) Nu is de remhendel geen probleem, maar de koppelingshendel wel. De stelbout waarmee ik de spanning kan stellen staat al vrij ver uit gedraaid om de boel strak te krijgen. Ook bij het plaatsen...
  6. DeWitski

    Schuurtje bouwen

    Hallo, voor mijn raspaardje wil ik naast mijn huurhuisje een schuur voor mijn motor bouwen. Wil hem niet buiten hebben staan. Mag van de verhuurder een hok bouwen van 6m2. Heeft iemand al eens een zo'n schuurtje gebouwd? Wat was je kwijt en hoe heb je hem beveiligd? Greet R6
  7. DeWitski

    Seatcover Yamaha R6 2004

    Hallo hallo. Misschien kunnen jullie me helpen. Voor mijn Yamaha R6 2004 zoek ik een zwarte seatcover. De oude is er met 100 km/u op de autoweg vanaf gevlogen. ;( Had haast ivm de naderende duister en moest naar Groningen. Dus seatcover gesloten, dacht ik, en wegwezen maar. Een dramatische...
Terug
Bovenaan Onderaan