Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wijzurij
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wijzurij

    Tyre gaat veranderen

    oeps :+
  2. wijzurij

    Tyre gaat veranderen

    Dus de gemaakte ritten maar vlug in de TT rider zetten denk, nu het nog kan :o Misschien valt het mee, maar ik zou er niet op gokken
  3. wijzurij

    10 inch wieltje spaken

    Wie wil of kan mij helpen om het 10 inch wieltje van het crossertje van mijn kleinzoon opnieuw te spaken, enkele gebroken en los. Of een goedkope oplossing in de buurt van Breda/Tilburg zou ik ook blij mee zijn
  4. wijzurij

    Banden wissel kan 60

    Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik dit bandje eraf krijg. Heb geen ervaring met crosbandjes Het extra boutje waar is dit voor. Kan mijn kleinzoon vanmiddag weer rijden :) Gaat om een KX 60
  5. wijzurij

    milieusticker Frankrijk " crit air " ook voor motoren

    Frankrijk voert de milieusticker Crit’Air in Niet alleen hier maar ze worden overal gek |(
  6. wijzurij

    los Picos de Europa

    Momenteel weer een beetje met de planning voor volgend jaar bezig, en zit er aan te denken om daar eens een keertje naar toe te rijden. Iemand die er al eens rond gereden heeft ? En als ik daar toch ben ook maar wat pyreneen meepakken. Is het goed te doen om in de picos een hotelletje of een BB...
  7. wijzurij

    montesa motorblok

    Wie oh wie kan mij meer vertellen over dit montesa blokje of waar ik er meer informatie over kan vinden. Het zit momenteel ergens anders onder gebouwd maar willen het graag aan de praat krijgen. Heeft voldoende compressie maar vonkt slecht.
  8. wijzurij

    Op de foto gezet in de Alpen ?

    Voor wie op de foto gezet is in de Alpen en niet meer weet waar die te bestellen zijn, google dan eens op griffe photo en op fox photo. Ik kan me voorstellen als je daar langst gereden bent je bij thuis komst denkt... "goh bij wie ook weer" (is een tip, geen aandelen) Zelf ben ik hier te...
  9. wijzurij

    Duitsland in april

    Ik ben van plan om half april een ritje Duitsland te doen, maar vraag me af of het met het weer al een beetje te doen is zo vroeg in het jaar. O.k soms zit het mee en soms zit het tegen :+ maar wat zijn jullie ervaringen hier zo'n beetje ? De route loopt ruwweg via het Zwarte woud, Bodensee...
  10. wijzurij

    Iemand al de MSD route gereden ?

    Ik overweeg om eens de MSD route te gaan rijden, en dan wil ik als eerste de sudroute nemen, 2850 km. Ik heb het kaartje gedownload en ben nu bezig om die in meerdere delen op te splitsen in Tyre, zodat ik de route in de tomtom rider kan zetten. Best wel wat werk maar wel te doen. Heeft er al...
  11. wijzurij

    kofferset Honda cbf 1000

    Ik ben op zoek naar een zijkoffersetset voor mijn honda cbf 1000.
  12. wijzurij

    wiellager

    Vandaag geconstateerd dat er wat speling op het achterwiellager zit, kapot lager volgens mij en de dealer. De cbf 1000 is van 2008 en heeft 37000 km gelopen, Is dit niet wat erg vlug of komt dit meer voor na zo'n betrekkelijk korte tijd.
  13. wijzurij

    ketting

    De ketting is weer eens aan smeren toe maar zie dat er op de rolletjes wat aftekend, rechts op de rolletjes, wat is dit ? (ernstig? vergaat de wereld? of niks aan de hand?) groeten
  14. wijzurij

    Sauerland

    We gaan dit jaar in het Sauerland wat tourtjes doen en heb hiervoor al verschillende ritten in elkaar gezet voor de navigatie. Maar er zijn daar verschillende wegen verboden voor motoren, ik heb ooit wel een kaart gezien waar precies op stond waar die rijverboden waren. Kan iemand mij vertellen...
  15. wijzurij

    Levensduur ketting

    Ik ben benieuwd wat de levensduur van ketting en tandwielen zo'n beetje is bij normaal gebruik. Wij zijn tourders met af en toe wat uitspattingen maar over het algemeen rijden we rustig. Het onderhoud is goed, dus wordt op tijd schoon gemaakt en gesmeerd en we zitten er altijd alleen op. Hebben...
  16. wijzurij

    motorstop ardennen

    Hey, we willen morgen een tripje naar de ardennen maken, wie weet er nog een leuk doel om naar toe te rijden? Niks bezichtigen of iets dergelijks maar gewoon daar een leuk terrasje pakken en weer naar huis, het gaat dus gewoon om de rit. :]
  17. wijzurij

    Hotel in Nauders en Zell am See

    De bedoeling is om dit jaar Oostenrijk aan te doen, ongeveer 5 dagen Nauders en dan aansluitend nog een dag of 5 Zellam See. ( is nog maar 'n idee ) Het stikt daar van de Hotels dus dat is geen probleem, maar als er iemand mij iets kan aanraden (welk hotel beslist niet of juist wel ) dan hoor ik...
  18. wijzurij

    Thuringer woud

    Wie heeft er ervaring met Horizon motorreizen? De midweek naar het Thuringer woud lijkt ons wel wat, dat zijn 5 overnachtingen in een hotel in Miesitz. Iemand er al geweest ? dan hoor ik het graag.
  19. wijzurij

    band repareren ?

    Hoi mag een lekke band gerepareerd worden, volgens mij wordt dit afgeraden. Wie heeft hier ervaring mee. Deze voorband (MPR) heeft er pas 3500 opzitten en had dus eigenlijk nog niets geleden.
  20. wijzurij

    Honda CB600 S Hornet

    Te Koop een mooie bike met slechts 14000 km op de teller. bouwjaar 2004 De motor is verlaagd, dus ideaal voor de wat kleinere rijder[ster], maar is vrij eenvoudig terug te zetten naar origineel.[onderdeel krijg je erbij] Hij is schadevrij en ziet er verder keurig uit. Vaste Prijs € 3250,=
  21. wijzurij

    op de trein naar avignon

    hey, ik wil dit voorjaar met de trein naar avignon en dan via de alpen, beetje italie en via zwitserland en de vogesen terug komen rijden. De te rijden route ben ik mee bezig en dat is geen probleem. Maar de trein is nieuw voor mij en ben dus op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben. De...
  22. wijzurij

    manual kawasaki z650

    Hallo mensen, ik ben op zoek naar een manual van de kawa z650. Heb er van diverse kawa's gevonden maar nog niet van de z 650. kan iemand mij vertellen waar deze te downloaden is. houdoe en bedankt
  23. wijzurij

    autobahnvignet zwitserland plakken

    We vertrekken binnenkort naar zwitserland en heb de stickers alvast bij de anwb gekocht, maar alleen bij hebben is niet voldoende dus ik moet ze plakken. :( Ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen bij een naked bike, weet iemand dit ? Nu zit er op mijn cbf wel een ruitje maar ik ben bang dat...
  24. wijzurij

    verslag schwarzwaldrit

    Deze week even een paar dagen alleen op pad geweest en wil hier even een kort verslag van doen aan de liefhebbers. Schwarzwaldrit 29-6 / 1-7-2009 Op maandagochtend om 7.30 vertrokken, beetje nevelig maar mooi weer, maar net na Monchau een stevig buitje en net voor Cochem weer een. Maar in...
  25. wijzurij

    Van de dijk af gereden

    Vanmiddag bij het rijden van de Lek en Linge route zagen we een motor + rijder onder aan de dijk liggen :( :( :( ( zijn maatjes stonden erbij ) Het zag er niet al te ernstig uit dacht ik maar toch sterkte gewenst vanaf hier
Terug
Bovenaan Onderaan