Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: redox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. redox

    Alpinestars SMX-Plus Racelaarzen, zwart Mt43

    verkocht
  2. redox

    Alpinestars Charger Onepiece Zwart mt46

    - Alpinestars Charger - Maat: 46 - Eendelig. - Verkocht. Het pak is een jaar in bezit, sinds april 2010 ook daardwerkelijk in gebruik. Toen behaalde ik ook mijn rijbewijs. Netjes onderhouden; om het half jaar ingevet en vuil/vliegjes verwijder ik meteen na een rit. Het pak zit tegen...
  3. redox

    GSX-R 600/750 K6 - Topkuip èn Linker-zijkuip

    Zie titel. Gister m'n eerste schade opgelopen, gelukkig is het gebleven bij materieelschade. De blauwe bovenkuip en linker-zijkuip zijn doorboort. Ik zoek ze in de originele blauw/witte kleurstelling. Mijn voorkeur gaat uit naar originele onderdelen. Want op het forum lees ik hier en daar...
  4. redox

    Snee in voorband

    Dag allen, Vandaag, omdat het regent, ging ik op mn gemak even wat poetsen en een bravokje nalopen. Tot mijn schrik kwam ik er net achter dat mijn voorband een flinke snee bevat. Fotos zeggen meer dan duizend woorden, dus ik heb er een paar gemaakt. In het midden van de snee...
  5. redox

    Toch maar even voorstellen

    Hallo MF'ers, Ik heb mijn account al een geruime tijd, maar heb eigenlijk alleen maar gelurked en amper gepost. Want bijna alle vragen die ik had, werden wel beantwoord door de search. Omdat ik sinds een paar weekjes steeds meer op het forum rondklik stel ik me toch maar even voor :)...
  6. redox

    Te Koop: Alpinestars Charger 1-Delig

    Het gaat om dit model: http://img246.imageshack.us/my.php?image=alpinestarscharger1pcsuou9.jpg Maar dan in het Zwart: Ik doe het weg omdat het hier maar hangt, ik was een beetje haastig met de aankoop (heb mn motorrijbewijs nóg niet) en wil waarschijnlijk t.z.t. een ander pak...
Terug
Bovenaan Onderaan