Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Zeekakkelobbes

    KTM 690 SMC 2008 Plastic set Oranje

    Complete kappenset voor KTM 690 SMC 2008-2013. Oranje, inclusief standaard stickers. Gebruikerssporen, niet nieuw. TEAB
  2. Zeekakkelobbes

    Enduro wielen voor KTM 690 SMC

    Enduro ombouwkit voor SMC(R), bestaande uit: -690 Enduro velgen -Michelin Enduro Competition banden, goede staat. -SMC remschijf en custom spacers -Custom CNC gefreesde spacers voor het voorwiel, zodat het past met de SMC klauw. Compleet plug en play. Geen gedoe met wisselen van...
  3. Zeekakkelobbes

    R&G Exhaust Protector Akrapovic Hexagonal

    R&G Akrapovic Hexagonal demper beschermer te koop, nieuw en ongebruikt in verpakking. Artikelnummer EP0008BK. 50 euri inc verzenden. Heb er zelf ook 1 op zitten, scheelt centen bij een val. Akra's zijn duur. PB bij interesse.
  4. Zeekakkelobbes

    KLR 250 Loopt niet goed, Ontsteking?

    Hallo allen, Hierbij jullie hulp gevraagd! :) Mn pa heeft een volledig originele KLR250 1991, met 8000km op de teller. (lang stil gestaan) Bij accellereren zit er een dood punt rond de 6000 toeren. Hij begint dan te stotteren. Wanneer je hem er overheen krijgt trekt hij in de hoge...
  5. Zeekakkelobbes

    SM vering afstellen, omgeving Amsterdam

    Beste forummers, Ik ben op zoek naar een adres waar men specifiek ervaring heeft met het afstellen van Supermoto vering. Ik heb WP volledig instelbare vering op mn 690SMC, en wil dit even door een professional af laten stellen alvorens ik volgende week naar Frankrijk vertrek. Niet meer...
  6. Zeekakkelobbes

    KTM 690 Enduro velgen

    Gezocht, compleet setje velgen voor een 690 enduro. Indien mogelijk inc schijf achter. Stuur maar een PB als je wat hebt liggen :)
  7. Zeekakkelobbes

    R&G Demper beschermer (voor ovale demper)

    Hierbij aangeboden, zo goed als nieuw, geen krasje. Helemaal compleet inclusief de rubber strip en montagehandleiding. Wordt verkocht omdat het niet het goede type is voor mijn demper (akra hexagonal, de protector is voor alle ovaalvormige dempers) model: EP0005BK 35 euro...
  8. Zeekakkelobbes

    Spiegels + antivibratie dempers

    Hallo, Hierbij verkoop ik een setje spiegels. M10 schroefdraad, maten staan in 3e foto. Je krijgt er ook een setje antivibratie dempers bij, twv 14 euro. Tevens krijg je er wat dode vliegjes bij, helemaal gratis! €30.- Met vriendelijke groet, Max
  9. Zeekakkelobbes

    Startprobleem bandit 600 na week stilstaan

    Hi allemaal, Mijn Bandit 600 1996 heeft de laatste tijd een startprobleem. Als hij een week of meer stilstaat wil hij niet starten, alleen met aanduwen start hij nog. (niet gelijk, na ong. 20meter) Accu is nieuw, en startmotor draait wel goed snel rond. Als de motor 1-3 dagen stilgestaan...
  10. Zeekakkelobbes

    Universele Valbeugels gloednieuw, 50euro ipv 80

    Hallo allen, Ik heb een setje valbeugels te koop. Ik heb ze gekocht via motozoom, maar nooit gemonteerd. (luiheid) Nieuw kosten ze 80euro, koper mag ze meenemen voor 50euro. Inc. al het montagemateriaal en handleiding. Ze zijn ook nog te koop op motozoom...
  11. Zeekakkelobbes

    Gilera DNA 180 Motorscooter

    Gilera DNA 180cc 4takt Onderhoud: -Bij 10.000km groot onderhoud gehad twv €575 (!) -Bij 12.500km beurt gehad twv €260 -Bij 13.500km nieuwe michelin city grip banden twv €150 (banden zijn dus nieuw, 400km mee gereden) Opties: -GPR uitlaat (nieuw, 400km oud) twv €350 originele...
  12. Zeekakkelobbes

    motor stottert op 4.500/5.500 toeren na van 25kw afhalen

    Hallo allen, Ik heb mn Bandit 600 onlangs van 25kw af laten halen en laten afstellen op de dynojet. Nu heeft ie 83pk ipv 33. (best mooi aangezien hij vanaf fabriek 78pk zou moeten hebben) Het probleem is dat hij sinds dat ik hem weggebracht heb even stottert tussen de 4.5k en 5.5k toeren...
  13. Zeekakkelobbes

    Gilera DNA 180 zwabbert in bochten

    Hallo allen, ik heb een probleem met mijn dna 180. Hij zwabbert nogal in bochten, met name met snelheden boven de 60. het lijkt het achterwiel te zijn, alsof hij stapjes opzij zet. Dit voelt erg gevaarlijk, en ik durf nu ook niet zo schuin als met mn bandit. Er zitten Schwalbe...
  14. Zeekakkelobbes

    uitlaat Runner 180 zelfde als DNA180 ?

    Hallo, Ik wil een performance-uitlaat voor mijn dna 180 bestellen. Nou verkoopt de zaak waar ik hem bestel alleen een slip-on voor dna 180, of full system voor runner 180. Ze kunnen me niet vertellen of de full system voor de runner op de DNA past. Is er iemand die mij kan vertellen of...
  15. Zeekakkelobbes

    Advies bij aanschaf Gilera DNA 180 gevraagd

    Hallo Allemaal, Ik ga binnenkort waarschijnlijk een DNA 180 4takt kopen (ben al wezen kijken), maar heb geen ervaring met 4 takt motoren met variateur. kmstand is 13.000 Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten? Hij heeft bij 9000 een grote beurt gehad, en krijgt nu nog...
  16. Zeekakkelobbes

    ringetje achter voortandwiel?

    Hallo allemaal, Ik heb een nieuwe kettingset gemonteerd. Nu zag ik pas dat er aan het oude voortandwiel nog een dun ringetje geplakt zat. (aan de achterkant van het tandwiel) Ik heb al zon 500km met de nieuwe set gereden, en niets gemerkt. het is een heel dun ringetje, een paar...
  17. Zeekakkelobbes

    Knipperlichten doen het soms ineens niet, help

    Hallo MFers. mijn knipperlichten doen het soms tijdens het rijden ineens niet meer, en de indicatoren van de knipperlichten op het dashboard doen het dan ook niet. een paar stoplichten verder doen de knipperlichten het dan ineens weer wel. mijn normale verlichting werkt wel goed. ik...
  18. Zeekakkelobbes

    Kettinggeleider vervangen,makkelijke manier van monteren?

    Hallo allemaal, Ik was vandaag mn ketting en kettingwielen aan het vervangen, en toen zag ik dat mijn kettinggeleider opgesleten is. Hij is op een punt net na het voortandwiel helemaal door het harde plastic heen gesleten, maar raakt gelukkig nog geen metaal. Ik heb hem gelijk besteld bij...
  19. Zeekakkelobbes

    hefbok voorwiel bandit

    hallo allemaal, Omdat ik binnenkort mijn banden los naar de dealer wil brengen om banden te laten verwisselen die ik via rodamoto.es bestel, zoek ik een goedkoop adres voor een hefbok voor het voorwiel van mijn bandit. Ik ben helaas werkloos door de crisis en moet dus even zuinig doen :/...
  20. Zeekakkelobbes

    Mn motor onder de Chilisaus

    Loop ik gisteravond het huis van een vriend van me uit, kijk ik naar mn motor: zit mn hele motor onder de chilisaus, ik denk dat er wel een liter overheen gekwakt was :N :r heb mn hele motor daar om half1 snachts voor de deur nog moeten wassen, voordat ik weg kon ;( Ik vind dit soort...
  21. Zeekakkelobbes

    benzineverbruik bandit, afstellen. met dynorun?

    Hallo, mijn bandit 600 verbruikt nogal veel. namelijk 1/13 - 1/14. hij is origineel, op een superpole uitlaat + spruitstuk na. volgens mij moet hij dus afgesteld worden. moet dit dan gebeuren met een dynorun oid, of kan dit ook zonder? wat gaat het ongeveer kosten om dit te laten...
  22. Zeekakkelobbes

    Knipperlicht links-achter doet het (soms) niet

    beste forummers, Pas geleden deed mijn knipperlicht links-achter het ineens niet meer, waardoor linksvoor uiteraard heel snel ging knipperen. Toen ik later het lampje wilde vervangen, testte ik hem nog een keer, en ineens deed hij het weer. Nu heb ik tijdens het rijden dat hij het af...
  23. Zeekakkelobbes

    metaalslijpsel in kettingkast, aanlopende ketting?

    hallo, ik heb vanwege een kapot systeempje dat aan de koppelingskabel zit, naast het voortandwiel, het kapje wat voor het voortandwiel zit eraf gehaald. (de 'haak' waar de koppelingkabel achter blijft hangen is doormidden gebroken, nieuw systeempje is al besteld.) Wat me meteen opviel was...
  24. Zeekakkelobbes

    mini-ruitje op naked ---> helpt tegen rijwind?

    Helpt zit echt om de druk van rijwind een beetje van je lichaam te halen? Ik wil deze gaan bestellen, iemand die hem heeft? gezien het zo een klein ruitje is (een grotere vind ik lelijk) vraag ik me af of het wel verschil maakt... motozoom.nl bestelnummer: 12006532 louis.de...
  25. Zeekakkelobbes

    Politie in Dolomieten

    hallo allen, hoe zit het eigenlijk met Italiaanse politie in de Dolemieten? word er veel gecontroleerd? Ik wil er van de zomer misschien nog naartoe, en vraag me af of ik erg moet uitkijken voor politie in de berm en dergelijke. Max
Terug
Bovenaan Onderaan