Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: shopjan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Te koop dames en heren motorjas

    Merk Dane gore-tex Dames maat 38 Heren maat 50 Bieden mag maar zou graag €125 voor de twee samen willen hebben
  2. S

    Te koop diverse onderdelen

    Wegens beëindiging van hobby veel onderdelen te koop van motorfietsen
  3. S

    te koop aprilia scarabeo 500

    Wegens omstandigheden te koop mijn motorscooter heeft net nieuwe vario met rollers en snaar ook gelijk een beurtje gedaan en een nieuwe gel accu. Heeft een hoog givi scherm. Heeft wat gebruikers sporen maar niks ernstigs . Min puntje toeren teller doet het niet en soms gaat de topkoffer niet...
  4. S

    Koelsysteem ontluchten

    Hoe en waar kan je het koelsysteem van een aprilia scarabeo 500 bj 2003 ontluchten
  5. S

    Koelsysteem aprilia scrabeo 500

    Hoe en waar kan ik mijn koelsysteem van mijn scarabeo 500 bj 2003 ontluchten. Na montage van het dynamo deksel (dacht dat dynamo kapot was) koelvloeistof gevuld maar na 1km stond de meter bijna in het rood dus weer naar huis gelopen en was mijn tankje nog half vol maar kan nergens een...
  6. S

    vario behuizing aprillia scarabeo

    Heeft er iemand een rollerbehuizing voor een aprillia scarabeo 500cc bouwjaar 2003/2004. De mijne is door een kapotte roller ingesleten maar nu vind ik alleen maar andere met 8 rollen en bij mij zitten er maar 6 in kan dat en heeft iemand ervaring met het merk RMS van easyparts deze kost...
  7. S

    toerental sensor aprilia scarabeo 500 2003

    wie weet waar de toerental sensor zit bij mijn scooter aprilia scarabeo 500 bj 2003
  8. S

    toerental sensoraprilia scarabeo 500

    zit er ergens een sensor voor de toerentalmeter op de aprilia scarabeo 500 bj 2002/2003 of krijgt hij op een andere manier zijn signaal
  9. S

    aprilia scarabeo 500 onderhoud

    heeft er nog iemand een wphb van de aprilia scarabeo 500 van het eerste type bj 2002/2003
  10. S

    wphb aprila scarabeo 500 bj 2001/2002

    wie heeft of weet waar ik een wphb van een aprilia scarabeo 500 van bj 2002/2003 kan vinden
  11. S

    aprilia scarabeo 500 onderhoud

    Heb een aprilia scarabeo 500 van het bj 2003 gekocht nu wilde ik eerst een onderhouds beurt geven omdat hij dat aangeeft. Maar wat ik ook los schroef krijg de kappen er niet vanaf is er misschien iemand die mij dit kan uitleggen . Of heeft er misschien iemand een wphb van deze motorscooter kan...
  12. S

    suzuki burgman 650

    wie heeft of weet waar ik de gemoderniseerde as kan kopen voor de cvt van de burgman 650
  13. S

    suzuki burgman 650

    wie heeft of weet waar ik de bekende gemoderniseerde as voor de cvt kan kopen en wat kost zo iets
  14. S

    honda cb650 nighthawk

    Heb een honda cb650 nighthawk deze wilde ik opknappen maar wegens omstandigheden kom ik er niet meer aan toe. Heeft er misschien iemand interesse in heb hem lopend gehad voordat hij uit elkaar is gegaan. Zit veel werk aan had er al andere onderdelen bij gekocht een tank met zijkapjes en...
  15. S

    voorpoten honda cb650 nighthawk

    Wie heeft of weet waar ik aan binnenpoten kan komen van een honda cb650 nighthawk . En weet iemand of er ook andere poten in passen van een ander type
  16. S

    kawasaki GPZ600R carburateur

    wie heeft er voor een leuk prijsje nog een setje carburateurs liggen voor een kawasaki GPZ600R mag ook eventueel alleen de gasschuiven zijn.
  17. S

    carburateur verschil

    Wie weet of de carburateur van een kawasaki GPX600R het zelfde is als van de GPZ600R . En zo niet wat is het verschil dan.
  18. S

    ultrasoon reinigen

    Heeft er iemand wel eens Bright77 of Bright88 gebruikt in de ultrasoon reiniger voor carburateurs of andere materialen is wel goedkoper dan tickopur r33 maar werkt het ook
  19. S

    rempomp honda cb650sc bj 1982 gezocht

    mag ook van een andere motor zijn als hij maar past is voor twee schijven 14 of 16 mm
  20. S

    rempomp honda cb650sc bj 1982

    wie weet welke rempomp er nog meer past op een honda cb650sc kan zo geen vervanger vinden
  21. S

    opknappen cb650sc

    ben een honda cb650sc bouwjaar 1982 aan het opknappen heeft er iemand nog onderdelen die hij wil doneren of kwijt wilt . wie niet waagt wie niet wint toch
  22. S

    wphb honda cb650 nighthawk

    zoek een wphb van een honda cb650sc [nighthawk] bouwjaar 1981/82 of een site waar ik hem kan downloaden
  23. S

    motor wisselen

    heb twee kawasakies 1 x gpx600r bj 1991 en 1 x gpz600r bj 1986 weet iemand of je de motorblokken kan omwisselen . Dus past het motorblok van de gpx in het frame van de gpz en is dit dan plug en play of moet er nog wat veranderd worden
  24. S

    voorvork wisselen; GPX600R 1991 in 1986?

    Wie weet of een complete voorvork van een kawasaki GPX600R bj 91 past in een kawasaki GPZ600R bj 86. ik wil dus vanaf het balhoofd de complete voorvork overzetten kan dit of zijn de maten van de pen of lagers anders.
  25. S

    linker stuurgedeelte kawasaki gpx600r bj 1991

    Bij de voorvork olie vervangen is mijn motor omgevallen deuk in de tank en stuurgedeelte krom heeft iemand die nog liggen misschien. zoek alleen het stuurgedeelte.
Terug
Bovenaan Onderaan