Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BlackMaze
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BlackMaze

    Koppeling schiet weg (Pegaso 650)

    Hallo allemaal, Ik heb een Aprilia Pegaso 650 gekocht uit 1995 en daar ondervind ik een probleem mee en ben benieuwd wat jullie er van maken. Het probleem: Als ik stil sta, motor in zijn 1, rustig de koppeling laat opkomen is er niets aan de hand. Als ik dit doe met een klein beetje...
  2. BlackMaze

    Gestolen Yamaha YZF R1 '06 Rotterdam zuid MX-VX-19

    Ja hoor, Het motorrijden wordt me niet echt gegund denk ik. Wordt mijn Kawasaki ZX6R '08 in Augustus 2010 gestolen. Wordt vanacht mijn Yamaha YZF R1 '06 weer gestolen. Gelukkig All-Risk, dus maar even kijken wat het weer opleveren doet. Ik ben bang dat het komt omdat ik recentelijk...
  3. BlackMaze

    Grip, sneeuw en regen, hoe gaan jullie er mee om?

    Een goedemorgen gewenst aan u allen! Ik ben opzoek naar jullie mening en hoe jullie precies omgaan met het veranderende weer. En dan specifiek met betrekking tot de grip van de motor. Ten eerste wil ik het even hebben over de sneeuw. Nu is dit niet de hoofdreden van nieuwsgierigheid maar...
  4. BlackMaze

    Quote notificatie

    Soms als ik een topic volg zeg ik Notificatie aan met mijn nickname als keyword. Dan krijg ik een notificatie als iemand mij quote (me naam komt er in voor). Is het niet mogelijk een notificatie systeem in te voeren dat je aan kunt zetten zodat je gewoon altijd een notificatie krijgt als...
  5. BlackMaze

    Honda Pan European 1200 '98 met 12000km, goed of slecht?

    Hallo, Kennis van mij wilt boven genoemd kopen enkel kunnen mijn vrienden en ik een discussie niet eens zijn :) 12000km in 12 jaar is ongeveer 1000km per jaar. Is dit te weinig voor deze motor? Motor heeft zijn beurtje gehad maar enkele zijn bang dat toch alles uitgedroogt is etc etc...
  6. BlackMaze

    Motor geluid verandert bij meer weerstand

    Jullie zijn allemaal zo slim hier, misschien dat jullie mij iets duidelijk kunnen maken :+ Stel je even voor dat je 100km/h rijdt met een steady 4.000 RPM op een vlakke weg. Stel je nu voor dat de weg omhoog loopt en ik moet gaan klimmen, zoals je bijvoorbeeld een tunnel uit komt rijden...
  7. BlackMaze

    Verzekering langzaam met uitbetalen - Recht op rente?

    Goede morgen jongens en meisjes! Hoe is het op deze vroege morgen? Mijn motor is gestolen midden Augustus. De verzekering heeft dan eerst 30 dagen wacht tijd totdat ze uit betalen. Ik wacht nu al bijna een maand daar boven op. Iemand vertelde mij dat ik recht heb op rente? Er werd mij...
  8. BlackMaze

    Motorrijder dood na frontale botsing

    Uitgegeven: 1 oktober 2010 20:21 NIEUWKOOP - In een ziekenhuis in Leiden is vrijdagmiddag een 40-jarige motorrijder overleden nadat hij in Nieuwkoop was aangereden door een auto. De 64-jarige bestuurster daarvan kwam op de andere helft van de weg terecht en botste frontaal op de...
  9. BlackMaze

    Stuur scheef - Yamaha R1 '06

    Ben een motor wezen bekijken. De Yamaha R1 uit 2006. Tijdens het proefrijden kwam ik er achter dat het stuur scheef stond. Niet alleen de clipon. Als je naar de kroonplaat kijke zie je dat de rechter circle (waar de poot door heen komt) veel dichter bij de tank staat dan de linker circle. Met...
  10. BlackMaze

    Motorstek profiel ingebroken (SPAM)

    Volgens mij is dit een Babelfish actie: Motorstek: Blog: dear mate
  11. BlackMaze

    Gezocht: Motor voor €100,-

    Ik heb een motor nodig waar ik effies woon-werk op kan rijden terwijl ik spaar voor mijn nieuwe. Mijn ZX-6R '08 is gestolen. Iemand nog een fiets voor €100,- euries die weg kan? Kenteken en verlichting is belangrijk de rest maakt geen flikker uit :+
  12. BlackMaze

    Brandstof verbruik: 1200cc vs 600cc

    Er is mij iets opgevallen en ik heb moeite hier een logisch antwoord voor te bedenken. Misschien dat de kenners het eens kunnen uitleggen! Ik heb altijd gereden op de Kawasaki ZX-6R '08 met injectie motor. Betreft brandstof verbruikt deze fiets volgens mij wat je van een 600cc fiets kan...
  13. BlackMaze

    Motor-Forum Android Applicatie

    Wanneer komt ie? :+
  14. BlackMaze

    http://www.realwebsiteworth.com/motor-forum.nl

    Komt dit nu een beetje in de buurt? Website Worth: $13,156.05 Daily Ads Revenue: $34.00 Daily Visits: 10,211 Daily Pageviews: 30,634 (3.00 per visitor) Bron: http://www.realwebsiteworth.com/motor-forum.nl
  15. BlackMaze

    Off-Topic niet zichtbaar voor gasten

    Het Off-Topic gedeelte is pas zichtbaar als je inlogt. Is this working as intended? :)
  16. BlackMaze

    Asociale Politie - Heel irritant!

    In het algemeen ben ik redelijk te spreken over de politie, maar het valt soms toch op dat sommige agenten zich heel erg egocentrisch opstellen om de weg. Ik reedt zojuist met mijn vriendin achter op de motor wanneer ik bij een T kruising naar voren kruip bij de auto's terwijl het...
  17. BlackMaze

    Gestolen: Kawasaki ZX-6R 2008 Special Edition MT-RR-76

    Was op bezoek in Amsterdam Osdorp. Motor stond op slot met alarm en ketting slot. Kenteken: MT-RR-76. Motor is voorzien van een Akrapovic uitlaat. Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb haar 2 uur alleen gelaten. Ik ben verslagen.
  18. BlackMaze

    Speurtocht: Afgesloten motoren

    Hallo allemaal, Ik zal waarschijnlijk al voldoende door jullie worden bestraft voor het zoeken alleen al, maar ik moet jullie toch even om hulp vragen :+ Ik ben op zoek naar wat namen, plaatjes of specificaties van afgesloten motoren. Je weet wel zo een cockpitje op twee wielen zeg maar :]...
  19. BlackMaze

    Waarschuwing: Motor dieven actief! Amsterdam Zuid-Oost!

    Allemaal, Wees alert! Gebruik je sloten en zijlen! Ze hebben vanacht het slot van mijn vriendin haar ZXR 400 open gebroken! Gelukkig zijn ze er vandoor gegaan omdat de buren wat hoorden! Goed, toch weer een nieuw slot nodig van 120 euro verdomme! U bent gewaarschuwd!
  20. BlackMaze

    ZX-6R 2008 - Verwijderen van catalisator?

    Hello, Ik heb onlangs mijn ZX-6R uit 2008 voorzien van een hele sexy Akra uitlaat. Ik ben alleen op zoek naar nog meer decibellen! }) Nu dacht ik dat het verwijderen van de catalysator misschien wel iets kon doen. Ik heb dan dus drie vragen voor jullie. - Wordt het geluid harder met het...
  21. BlackMaze

    Vraag betreft Motor-Stek en foto's attachen

    Heren, Een betere plek voor deze vraag kon ik niet vinden dus excuus daar voor. Volgende vraag is meest waarschijnlijk simpel te beantwoord en kan daarna dan ook direct gesloten worden. Ik las ergens (en dit kan ik dus niet meer terug vinden) dat je via een speciale code in je motor-forum...
  22. BlackMaze

    Pech!

    Tzit niet mee vandaag.. -O- Had besloten maar weer even m'n camera mount te bevestigen zodat ik een mooi stukje kon filmen. Ik moest hopen dat ik op tijd terug was van m'n werk want anders was het te donker en schiet de camera over op zwart wit. Das niet leuk natuurlijk. Hier begon het...
  23. BlackMaze

    220 Km/h op snelweg - Laptop plat!

    Ik werk als Mentor voor Dell Client Pro Support. We hebben zojuist een verzoek voor vervanging binnen gekregen van een klant. Meneer reed met 220 Km/h op de snelweg in Duitsland en is toen zijn laptop verloren uit de rugzag _O- Je kunt je voorstellen wat daar van over is. Meneer gaf aan...
  24. BlackMaze

    Nothing like a Super Sport!

    Zeg 't maar :)
  25. BlackMaze

    Het knipperlicht lampje van mijn cockpit knippert..

    Ik kwam er laatst achter dat mijn oude ZXR orange knipperde net zoals de knipperlichten. Mijn huidige ZX6R knipper groen.. Wat vinden jullie nu eigenlijk beter of makkelijker? :) Is 't al vrijdag? *O*
Terug
Bovenaan Onderaan