Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bigpete
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Alpinestars combi maat 64

    Aangeboden combi pak maat 64. Beschadiging linker boven been, kan gemaakt worden en je hebt een goed pak. Vraagprijs €100
  2. B

    TE KOOP; Bridgestone Racing Battlax YEK regenbanden

    Te koop ongebruikte set regenbanden , 120/600 en 180/640 Op de banden staat bij de 120/600 TAM 2512 en bij de 180/640 staat TAM 0513 Ben donderdag 22 september op Assen. Ophalen kan ook, omgeving Utrecht of verzenden, kosten koper. Doe een goed bod! :)
  3. B

    Te Koop; Racecracks Assen 5 Juli Niveau 2

    aangeboden wegens omstandigheden circuit dag met Racecracks op Dinsdag 5 Juli Ik heb er €175 voor betaald..doe een goed bod en je hebt morgen een top dag! mvg, Peter
  4. B

    GEZOCHT: Hak beschermer (links) van PP tuning remschakelset

    goedemorgen, Ik ben op zoek naar de hakbeschermer voor een Yamaha R1 2006 van de PP tuning remschakelset. Bij race shop.nl wordt ie iig niet meer verkocht.. bij voorbaat dank. Peter
  5. B

    Te koop Alpinestars SP-1 EUR 58 1delig pak

    Aangeboden motor pak van Alpinestars, betreft model jaar 2011. Nieuwprijs €799 Ik ben 2mtr en +\- 110kg en zit me met name in de knieën te krap en dus oncomfortabel. 3x een circuit dag mee gereden en een enkele keer op de weg, niet heel veel gedragen dus. Vraagprijs €275 of doe een goed...
  6. B

    GEZOCHT - Circuit motor 1000cc

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een circuit motor, 1000cc. Ik zoek met name een R1 2006/2007 of wellicht een GSXR K6/K7 zoveel mogelijk in race trim uitgevoerd / goed onderhouden. Budget max 4K Of is het najaar een betere tijd om te kijken? Bij voorbaat dank voor de...
  7. B

    WSBK Assen 2011

    Hallo allemaal, Geen idee of ik dit hier moet zetten of niet, en kon ook geen andere topics vinden hierover. Over een week of 6 is het zover en komt het hele circus weer naar NL. Ik weer alleen niet waar ik tickets moet kopen? Bij Motoport hebben ze ze nog niet en vertelden ze mij dat ze...
Terug
Bovenaan Onderaan