Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: peet s
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. peet s

    Ducati 1098 uit 2008 met 27595 km (veel accessoires)

    Te koop: een perfect uitziende Ducati 1098 uit 2008 De Duc heeft bij 21950 km nog een beurt gehad ( zie de foto's van de rekening van Goedhart). Zodoende heeft hij pas weer bij 34000 km een beurt nodig. Je kan dus nog een tijd met plezier rijden, voordat de motorfiets weer een servicebeurt...
  2. peet s

    spidi r2 combi zwart/grijs/wit maat 56

    Tijdens de eerste dag dat ik het pak aanhad, heb ik een motorongeluk gekregen en heb daarbij mijn motor total loss gereden. Het pak is dus gewoon nieuw (op de beschadigingen na die ik heb opgelopen) en ruikt dus ook nog als nieuw. Ik heb een ander type motorfiets terug gekocht en een leren...
  3. peet s

    originele einddempers GSXR1000 K7/8

    Originele einddempers van een GSXR1000 model 2007 en 2008. Nette dempers, echter op 1 demper zit een klein pitje (zie foto). Ivm het eventule beschadigen tijdens verzenden, het liefste ophalen. prijs 100 euro
  4. peet s

    originele einddempers aprilia rsv1000r model 2007

    zeer nette originele einddempers van een aprilia rsv1000r van modeljaar 2007 (zaten op mijn 2008 model). Geen beschadigingen aanwezig. Ivm eventueel beschadigen tijdens verzenden, het liefst alleen ophalen. prijs 150 euro
  5. peet s

    Triumph Tiger 1050 TOR sportdemper

    Een zeer nette Triumph Tiger 1050 TOR (Triumph Original Racecan) sportdemper. Heb maar 4 maanden plezier van mijn Triumph gehad en hem total loss gereden. Ik heb de TOR-uitlaat eraf gehaald voor het wrak opgehaald werd. Uitlaat heeft gelukkig geen schade opgelopen en zodoende nu te koop. Het...
  6. peet s

    Berik Misano overall wit/grijs/zwart mt 56 als nieuw

    Dit Berik Misano pak in maat 56 is echt gewoon zo goed als nieuw. Ik heb meerdere leren pakken en heb dit pak zelden aangehad. Aangezien ik nu een Triumph Tiger 1050 rijd, vind ik het geen gezicht om met zo'n flitsend pak en zo'n speedhump op mijn rug rond te rijden. Vandaar dat ik hem nu...
  7. peet s

    Buse motorhandschoenen zwart/oranje maat 12

    Nette motorhandschoenen van merk Buse in maat 12. Is vergelijkbaar met XXXL. Ik vond alleen de kleefkracht van het klitteband tegenvallen. Bij de handpalm is een beetje van de lak af. prijs 35 euro
  8. peet s

    MQP motorhandschoen zwart/geel/wit maat XXL

    Nette MQP motorhandschoenen in de maat XXL. De handschoenen zijn tijdens het op de plank neer leggen gewoon netjes ingevet. Ze zijn daarom gewoon nog zeer netjes. prijs 35 euro
  9. peet s

    damen airstrike rode leren combo maat 56

    Een rode leren combi merk Damen type Airstrike maat 56. Minpunten: heeft een paar schaafplekken (leer is nog gewoon heel), ritssluiting zit een ringetje op en het elastiek wat aan de middel van de broek zit is wat uitgerekt. Als hij vastgeritst zit aan de jas, heb je er geen last van. Heb...
  10. peet s

    texport leren combi blauw/geel maat 56

    Een blauw/gele leren combi van Texport in maat 56. Mankementen: het geel is niet overal meer even mooi en zitten een paar schaafplekken op (leer is dus gewoon heel). Voor degene die wel lekker beschermd wil zijn en niet alleen maar wil showen met zijn pak, een leuk pak voor een klein...
  11. peet s

    originele einddempers Suzuki GSXR 1000 K7 / K8

    Nette originele einddempers van een Suzuki GSXR 1000 K7 of een K8. In 1 demper zit een klein pitje (zie foto. Het liefste ophalen ivm het eventuele beschadigen van de dempers tijdens het versturen. Voor de circuitrijder die er alleen maar sportdempers onder heeft zitten. vraagprijs...
  12. peet s

    originele einddempers aprilia rsv 1000 r model 2007

    Zeer nette originele einddempers van een Aprilia RSV 1000 R model 2007. Zaten bij mij op een RSV 1000 R van 2008. Het liefste gewoon ophalen ivm het eventuele beschadigen tijdens het verzenden van de dempers. Leuk voor de circuitrijder die alleen sportdempers erop heeft zitten...
  13. peet s

    veel onderdelen (excl frame) aprilia pegaso 1994

    Bij aankoop van een Aprilia Pegaso motorfiets, zat er bijna een gehele motorfiets aan onderdelen bij. Aangezien ik maar een klein gedeelte heb gebruikt om de Aprilia op te knappen, heb ik zeer veel onderdelen over. Vandaar dat ik deze te koop zet. Het wordt teveel om er volledig op te zetten...
  14. peet s

    motorblok aprilia pegaso (Rotax) 1 cil 650 cc 40863 km

    Een motorblok van een Aprilia Pegaso ( oerdegelijk Rotax blok) van modeljaar 1994. Is ook nog voor andere modeljaren te gebruiken. Het blok zat er nog bij bij aankoop van een Aprilia Pegaso. Ik weet niet hoe het blok is, maar de zuiger beweegt wel gewoon netjes in de cilinder. Ik weet dat...
  15. peet s

    Suzuki GSXR1000 K7 wit/blauw 15172 km bomvol accessoires

    Te koop een Suzuki GSXR1000 K7 (2007) met 15172 km (in zeer nette staat). Wil je geen doorsnee uitgeruste GSXR, dan is dit de kans. Mijn GSXR is overladen met accessoires (ter waarde van 4000 euro): -topkuip wit laten spuiten met een startvlak erop, omdat ik dit persoonlijk veel mooier...
  16. peet s

    originele Suzuki rem/koppelingshendel GSXR1000 K7/K8

    Originele Suzuki verstelbare koppelings- en remhendel. Kosten normaal 50 euro per stuk. Het enige wat mist is het "tonnetje" in de remhendel. Deze zat niet bij mijn nieuw erop gezette hendels. Heb al geinformeerd en deze kost bij de Suzuki-dealer 4 euro.
  17. peet s

    Kawasaki Z1 900 Revell bouwdoos 1:12

    Ivm zolderopruiming en geen plek/tijd meer om ze te bouwen/airbrushen, complete bouwdoos. prijs 15 euro gereserveerd
  18. peet s

    Cagiva V594 Racer (John Kosinski) Revell 1:9

    Ivm zolderopruiming en geen plek/tijd meer om ze te bouwen/airbrushen, complete bouwdoos. prijs 17,50 euro gereserveerd
  19. peet s

    REV IT overall mt 54 wit/rood/zwart

    Een zeer mooie lederen overall van REV IT. Het pak ziet er als nieuw uit. Ik heb de overall net 2 weken geleden tweedehands gekocht voor 250 euro (mede mf-er). Ik heb proefgezeten op de motorfiets van de verkoper en dacht dat de overall goed paste. Niet dus, meerdere keren op mijn nieuw...
  20. peet s

    Uvex Enduro (oranje) helm maat L 59/60

    Ik heb net mijn KTM 950 SMR (supermotard) verkocht en ga weer een sportmotor rijden. Zodoende te koop een nog zeer nette helm van 1,5 jaar oud. Prijs was destijds 219 euro. Helm is al voorzien van een donker vizier. Helm is tevens om te bouwen naar een crosshelm (zonder vizier). Zonneklep er...
  21. peet s

    MQP "KTM" combi leren pak maat 54

    Een zeer net combi leren pak van MQP in maat 54. Pak is ongeveer 1,5 jaar oud en eigenlijk veel te weinig gedragen. Ik heb net mijn KTM 950 SMR (supermotard) verkocht en ga weer een sportmotor rijden. Ik heb destijds verscheidene KTM badges (een lederen badge op de voorzijde van het pak) en...
  22. peet s

    div. bouwdozen motorfietsen tamiya,revell,protar en italeri

    In verband met zolderopruiming en geen tijd/plaats voor te airbrushen: nieuwe en ongemonteerde bouwdoos. schaal van Tamiya en Revell(Kawa) motorfietsen 1:12 schaal Protar en Revell (Cagiva) motorfietsen 1:9 schaal auto,s (ja,ja het is eigenlijk een motor-forum) 1:24 Kosten voor het...
  23. peet s

    KTM 950 SMR 16200 km

    Ik heb mijn KTM 950 SMR destijds uit Duitsland gehaald. Het is een zeer nette motorfiets met diverse accessoires. De SMR heeft de 15000 km beurt gehad. Er staat nu 16200 km op. De KTM is eerst in onderhoud geweest bij the Motorcycle Company (KTM-dealer) in Barendrecht en heeft de 15000 km...
  24. peet s

    Nieuwe Uvex crosshelm maat S

    Gekocht via Ebay, de maat is niet goed en nu met een helm over zitten (=korte versie van verhaal). Kortom, ik heb nu dus een nieuwe helm liggen waar ik niets aan heb. Hij zit nog in de originele doos en er zit een helmhoes bij. Aankoopbon is ook nog aanwezig.
  25. peet s

    clover vt1000 lederen overall maat 54

    Een zeer mooie kwaliteitsoverall van clover. Wegens te klein aangekocht, gaat dit pak weg. Pak ongeveer 15 x aangehad, in de hoop dat hij nog lekkerder zou gaan zitten, maar is gewoon te klein. Voor een indicatie van de maat van het pak: ik ben 185 cm lang en weeg ongveer 85 kilo. peter...
Terug
Bovenaan Onderaan