Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DPG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DPG

    Kroonplaatbout Honda cbr1100xx Blackbird

    Ik moet om me garminhouder te plaatsen, de kroonplaatbout vervangen. Hoe haal je die deksel met die puntjes eraf? En hoe vast moet die bout weer aangedraaid worden? Alvast bedankt.
  2. DPG

    Moto Morini Corsaro 1200

    Verkocht
  3. DPG

    Rijbewijs ophalen

    Ik zit met een vraag. Ik heb vrijdag me rijbewijs met spoed aangevraagd en ik heb een bewijs meegekregen waarmee ik me rbw kan ophalen. Op dat papiertje staat: Meenemen dit bewijs, geldig legitimatie bewijs en je oude rijbewijs. Kan ik me huidige/oude rijbewijs dan meteen ook gebruiken...
  4. DPG

    Spellingscontrole op het forum..........

    _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- de 1e aprilgrap is er al Vrijwilligers gezocht
  5. DPG

    Unban Mrhawkeye

    Geachte mods, Bij deze een reinstate topic voor de gebande user mrhawkeye. Wij van het den haag topic zouden het zeer op prijs stellen als deze zeer gewaardeerde rijder en mentor voor velen in den haag terug mag komen op MF. Wij weten gedane zaken nemen geen keer, maar kom op zand...
  6. DPG

    Ducati: Stukgaatie... Fabel of niet?

    Ik heb een serieuse vraag aan de ducati rijders hier, dus alsjeblieft niet komen met replies als: Mijn piemel is groter dan de jouwe want ik rijd merk X. Thnx up front :) Ik heb de nieuwe streetfighter gezien van Ducati en ben verliefd..... Nu is mijn vraag staat een Ducati echt zo...
  7. DPG

    Nieuwe rijder... CBR 900 RR

    Hoi, Ik ben nieuw op dit forum en heb me rijbewijs nog niet. Nu met de zomer voor de deur wil ik een bike aanschaffen. Nu las ik al meer over mensen die als eerste fiets een fireblade kochten. Nu is mijn vraag kan je op een 98/99 model (welke ik het mooist vind en het lekkerste vind...
Terug
Bovenaan Onderaan