Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: diekooi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. diekooi

    Diekooi Naar Polen en "omrijden" naar Duitsland

    Naar de IZI Meeting in Grodziec Polen om met een omweg in Sippersfeld Duitsland aan te komen voor de Horizons Unlimited meeting. Dag 1 Vandaag van huis naar Grodziec in Polen rijden. Ongeveer 950km en zou in ongeveer 9,5 uur gereden worden. Om 8:10 reed ik de straat uit op naar het oosten...
  2. diekooi

    Van Polen naar Duitsland in 4dagen hoe dit keer inte vullen?

    A.s. weekend zit ik in Grodziec Polen voor de IZI meeting. waar ik zondag ochtend/middag weer vertrek om uiteindelijk donderdag middag in Sippersfeld Duitsland aan te komen voor het Horizons Unlimited weekend. tjechie en slowakije staan nog op het te bezoeken lijstje maar wie weet er de...
  3. diekooi

    Motor met dakdragers

    ik kwam hem al een tijdje tegen toen ik nachtdiensten draaide. maar vanochtend zag ik hem weer. 8:50 A7 oprit Abbekerk. vanuit Twisk of Abbekerk. en het verst dat ik hem nog gezien heb is voorbij Purmerend nog op de A7 en s avonds rond 19:00 kwam ik hem wel eens tegen rond Hoorn terug naar...
  4. diekooi

    In 7 dagen naar de zwarte zee en weer terug. 6250km

    Woensdag 'S middag thuis van mijn vorige vakantie. Spullen in de was gooien en de rest opgeruimd. Toen was het etenstijd, daarna de grote vraag ik heb nog 1,5 week te gaan wat zal ik gaan doen. De ToDo lijst afwerken of toch nog even met de motor op pad. Na 30 seconden stond het vast. Ik...
  5. diekooi

    stekkers gezocht voor een nieuwe kabelboom

    gezocht naam of webwinkel die deze stekkers verkoopt. spanningsregelaar CDI Strartrelais ga het een en ander verhuizen. dus is helemaal opnieuw handiger. en wil deze kabelboom heel houden voor als hij nog een keer terug origineel gemaakt word. de rest van de stekkers heb...
  6. diekooi

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 55!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  7. diekooi

    IBTS

    wie komt er nog in op de oude switch :W :W :W :W :W :W
  8. diekooi

    GS500 Topic Goes To Noord-Holland 9 of 10 Juni

    Hallo, 9 juni gaan we een rondje door het Noord-Hollandse landschap rijden. rond 10:00 verzamelen even bijkletsen met een bakkie koffie en dan 11:00 vertrekken. We starten bij de Mac/ Esso in hoorn Hier Aanmelden
  9. diekooi

    GS500 Topic Goes To Luxemburg 20-21-22 Juli

    :W GS500-rijders Het land van: - Weinig verkeer - Goedkope benzine - Strak en schoon asfalt - Prachtige bochten in overvloed [hr] Wanneer gaan we? 20 t/m 22 Juli - Vrijdagochtend over de binnenwegen naar Luxemburg toe vanuit het zuiden des lands; *O* - Zaterdag een rondrit in...
  10. diekooi

    wat te doen bij springers die de trein gemist hebben

    wat doen jullie als er weer zon zeiksnor de straat opspringt terwijl je voor het eerst sinds tijden eens wel aan de snelheid houd. zet jeje motor af en duw je hem de wijk uit. _O- of knal je je gas open schiet je nog wat los grind en stukken rubber zijn nek in }) wat doen jullie...
  11. diekooi

    Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

    Het Honda Africa Twin Topic Deel 2 Links: vorige delen Het honda Africa Twin topic deel *O* Het honda Africa Twin topic deel *1* Algemeen: Kleurvarianten Africa Twin per bouwjaar Africa Twin Wiki (weinig info) Algemene info, Dld site XRV650story, mooie site! ATiC Official...
  12. diekooi

    (leger)Kisten of (Powerranger)laarsjes?

    wat draag je en wat voor motor rij je daarbij?
  13. diekooi

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 48

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  14. diekooi

    straks mogen we nog maar 60 op 80 wegen

    ligt dit aan de wegen? of de bestuurders? -moet je expres een keer van de weg af tijdens rijles? aangezien de meeste ongevallen komen door overcorrectie |( . -moeten we maar 60 rijden ook al mogen we er nu nog 80. -moeten we alles flink verbreden? strook asfalt erbij.
  15. diekooi

    De Nieuwe Nolan N104

    ik zag net dat Nolan de N104 in de schappen heeft liggen. 06/2011 "Motorrad und Reisen" magazine tested the Nolan N104 in its 6/2011 issue. The helmet was awarded the "BEST BUY" recommendation and received a 5-star assessment. The following features were given special mention: - Weight...
  16. diekooi

    Reflectievest kan ook gevaarlijk zijn

    eindelijk wat meer mensen die wakker worden *O*
  17. diekooi

    zijn we motorrijders of gaan we teveel op in de kerstsfeer

    kreeg net de motoport nieuwsbrief waar me hart even van oversloeg. dat mensen met hesjes gaan rondrijden is tot daar aan toe. maar die kerstverlichting op je jas :N goede ontwikkeling? en sta je morgen met een doos kerstballen en een slinger te wachten tot je als kerstboom over straat mag. _O-
  18. diekooi

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 45

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  19. diekooi

    Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

    Het Honda Africa Twin Topic Deel 1 Links: vorige delen Het honda Africa Twin topic deel *O* Algemeen: Kleurvarianten Africa Twin per bouwjaar Africa Twin Wiki (weinig info) Algemene info, Dld site XRV650story, mooie site! ATiC Official Homepage of the Africa Twin Internetional...
  20. diekooi

    Gestolen: aanhangwagen met daarop de BMW R27 (1966) WGA801

    ik plaats dit bericht voor een Belgische motorrijder. kreeg hem per mail door. Deze nacht werd mijn aanhangwagen met daarop de BMW R27 (1966) van mijn vrouw Annick gestolen op mijn oprit. Hierna enkele typische kenmerken : 1. van de motor : - Kenteken...
  21. diekooi

    10 dagen overwinteren in spanje. 25-01-2011/03-02-2011

    Dag 1 S ochtends bepakt en bezakt naar school gereden om mijn examens te maken. Na mijn examens op de motor gestapt en we zien wel hoever we komen. Uit eindelijk ben ik in Orleans (fr) beland. In een f1 hotel die in me navigatie stond. Waar ik rond 19:30 aankwam. Dag 2 Motor voor de deur...
  22. diekooi

    Suzuki GS 500 E LOOP/SLOOP fiets. veel extra's €750

    in de aanbieding een Suziki GS500E uit 2003 77000km. ik doe hem weg wegens het eind van mijn 25 kw periode. blok is in een slechte staat maar kan nog de straat uitrijden. veel extra onderdelen erbij *een set handige koffers 2x 60L en toch minder dan 90 cm breed. *handvat verwarming. *2...
  23. diekooi

    Suzuki GS500E slachtfeest

    na 2 jaar trouwe dienst bij mij heeft hij zijn 25 kw periode uitgediend. maar om te ontgrenzen en verder te rijden was het blok te beroerd voor bij 76700 km. moet teveel aan gebeuren om na een maand alweer aan het volgende te beginnen. dus gaat ze in onderdelen weg. genoemde prijzen zijn...
  24. diekooi

    zondag 20 September GS500 meeting

    zondag 20 September GS500 meeting rond 11 uur verzamelen bij de mac in woerden. en dan om 11:30 rijden. route moet nog even aangepast worden en dan zal ik hem uploaden voor de tomtom en garmin gebruikers hier. http://www.meeting-manager.nl/501/
  25. diekooi

    rondje met de motor tot aan Azië

    Dag 1 Om 1 uur was ik thuis van mijn werk dus even de laatste spullen inpakken en controleren voor ik vannacht vertrek. om 3 uur mijn bed in en om 22:00 maar weer eruit gegaan om te vertrekken. over de snelweg door Duitsland om om 11:00 in Aschau in het Zillertall aan te komen. waar ik rustig...
Terug
Bovenaan Onderaan