Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tuony
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tuony

    sv650 radiateur en velg! 45€ beide voor 80€

    Ik heb na een kleine val achteraf alles vergoed gekregen van de verzekering. heb dus eerst nog een 1500km rond gereden met deze onderdelen, en er is niks mis mee. en de radiateur, zit een deukje in. maar past nog perfect en is niet lek! Alleen de radiateur nog te koop 35€ Zie foto's:
  2. tuony

    Mal polysteren.. maar hoe??

    heb al een tijdje zitten zoeken naar een mooi huggertje voor mijn sv.. vond ze eigenlijk lelijk en te duur.. dus zelf maar is aan de slag gegaan! Nu heb ik mijn mal af, van schuim.. nu weet ik alleen niet precies wat voor schuim ik heb gekocht.. dus weet ook niet of het tegen spuitplamuur...
  3. tuony

    SV650S yoshimura

    Sv gaat weg omdat licht rijbewijs afloopt *O* gaat wss plaats maken voor een R1100S... dus inruilen kan ook..;) motor staat 25 kw op kenteken.. maar kan ook vol vermogen gereden worden (beide cdi's zijn erbij) en het omwisselen is 5 min werk! BJ: 2007 (2008 op de weg gekomen) KM...
  4. tuony

    Onderdeel Shark rsx vervangen

    Ik heb een nieuwe shark rsx gekocht... Prima helm alleen het voorste ventilatie klepje is kapot. Wordt mij een nieuwe opgestuurd, maar nu vroeg ik me af.. is dat zelf te vervangen? Weet iemand of er tekeningen van zijn of misschien tips&tricks?? Het gaat om het voorste ventilatie klepje...
  5. tuony

    Dark spam

    Ik ben in de gelegenheid een partij (nieuwe) spam
  6. tuony

    Yoshimura slip on Sv650 -'03 NIEUW

    Heb een nieuwe yoshimura slip on demper liggen, heb hem nog niet gebruikt omdat ik nog 25 kw moet rijden! (uitlaat geeft meer pk's dus meer kw's) De demper is van een sv650 s yoshimura uitvoering 2007. zo pas te maken op de standaard sv650 uitlaat. alle spullen en beschrijving zitten...
Terug
Bovenaan Onderaan