Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wim_V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wim_V

    Gezocht: nokkenas+tuimelaars CB350K4

    Toen ik mijn vorige projectje in elkaar aan het steken was, merkte ik dat ik pitting op mijn nokkenas had. Aangezien het volgens mij om oude schade ging, heb ik de gok genomen om de nokkenas toch nog te gebruiken. Ik ging er vanuit dat hij nog wel even zou mee gaan, dat even is dus 5000km...
  2. Wim_V

    Binnenpoten cb400n gezocht

    Ik zoek dus goede, liefst goedkope (student enzo :P ) binnenpoten voor een cb400n. Mijn keerringen zijn lek en ben er achtergekomen dat mijn huidige binnenpoten blijkbaar niet meer zo recht zijn. Dit is al lang zo, maar aangezien ik komende zomer waarschijnlijk naar italië rij, lijkt het me...
  3. Wim_V

    Werkplaatshandboek Suzuki GS650G (Katana)

    Zie titel, een wphb gezocht voor een GS650G (Katana). Bouwjaar is '81-'83 volgens mij :)
  4. Wim_V

    Nieuw brik: GS650G Katana

    Aangezien mijn vorig project ongeveer afgerond is (ofja, nog steeds niet helemaal klaar, maar het blijft een brik ;) ), was ik op zoek naar een ander projectje. Na wat 2dehands-sites af te schuimen heb ik eindelijk iets kunnen vinden voor niet te veel geld. Wat heb ik gekocht? - Cardan...
  5. Wim_V

    Aanzuigrubbers (CB/CL)250(G/K) (CB/CL/SL)350(G/K)

    Aangezien ik niet wist dat ik carbs van een CB360 had, kan ik mn nieuwe aanzuigrubbers niet gebruiken ;( 1tje nog in de verpakking, de andere open gemaakt om te passen (maar niet gebruikt dus). Past op: - CB250G - CB250K - CL250K - CB350G - CB350K - CL350K - SL350K Prijs van...
  6. Wim_V

    Uitlaatklep CB350K4

    Zie topictitel :) Doordat ik er tijdens mn revisie ben achtergekomen dat mn oude klep een heel klein beetje krom is, zoek ik nu zo snel mogelijk een andere. Past ook: CB250G, CB250K, CB350K, CB360, CJ360, CL250K, CL350, CL350K, SL350
  7. Wim_V

    CB350K rijklaar maken

    Even voorstellen: ik ben Wim, bijna 19 jaar en ik studeer industrieel ingenieur elektromechanica in Leuven. Ik woon in Lommel, vlakbij de Nederlandse grens (inderdaad, ik ben een belg *O* ) Edit: omdat dit topic een beetje groter geworden is dan ik dacht, maak ik er maar meteen een...
Terug
Bovenaan Onderaan