Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Woekie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Woekie

    div onderdelen fazer fzs600 1999

    Na verkoop van mijn fazer uit 1999 heb ik nog een stapel onderdelen over: update 20-4-16 verhoogd scherm met gaatje bovenin (givi) 25,- verlaagd ruitje 10,- stuur 10,- koppeling compleet met deksel, platen, hendel, drukstift 50,- startmotor met deksel 10,- dynamo met deksel 20,-...
  2. Woekie

    te hard tussen file door -waarschuwing-

    Vanochtend met eigen ogen zien gebeuren. Een onopvallende politiemotor die netjes tussen de file door rijdt. Eerst reed hij achter me maar ik liet hem voor gaan omdat ie mij net te hard ging. (had nog met 'm gebabbeld bij invoegen en wist dus dat het een politiemotor was :+, prima vent...
  3. Woekie

    motorhuren in zweden

    Ik ga deze zomer met het gezin naar zweden op vakantie. Nu lijkt het me heel erg leuk om daar een motor te huren en een paar dagen rond te toeren. ik heb wel internet afgestruind maar kan niet vinden of ik ergens een motor kan huren. Ik zit in het gebied rond växjö in smaland. (heb wel iets in...
  4. Woekie

    2x in 2 dagen te hard op zelfde stuk > rbw kwijt

    ingewikkelde topic titel maar dekt hopelijk de lading. Op de site van het Haarlems dagblad: Snel gereageerd van de politie. Zouden er klachten zijn geweest? Anders ga je een dag later toch niet posten. En als ze het kenteken hebben waarom dan geen huis bezoekje dezelfde avond? is het...
  5. Woekie

    nog even voorstellen

    Hallo, allemaal ik ben sinds enige dagen actief op MF. Heb in september na 19 jaar B rijbewijs maar eens mijn A rijbewijs gehaald (15 lessen, alles in 1 keer gehaald) *D. sindsdien al ruim 7500 kilometer gereden. Eerst op een ntv en nu op een goudkleurige fazer600. Ik rij ongeacht het weer...
Terug
Bovenaan Onderaan