Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: djaxel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. djaxel

    Kapotte koplamp connector

    Hi all :) Zojuist maar eens even gekeken waarom mijn koplamp met grootlicht het niet meer deed, ik dacht een kapotte lamp maar het blijkt de connector te zijn die is deels gesmolten! Heb op internet rond zitten koekeloeren maar losse connectors voor de ST1300 (2004) lijken niet te...
  2. djaxel

    Motorordonnance voor de ELE Rally 2011 Helmond (27&28 mei)

    Op 27 en 28 mei 2011 wordt de ELE Rallyverreden in de omgeving van Helmond. Ook dit jaar zijn we weer opzoek naar motorrijders die dit evenement gaan helpen. Wat moet je doen? Motor ordonnance: Wanneer de rallyauto's van het parcours komen wordt er een tijd gemeld bij de finishwagen en...
  3. djaxel

    transport gezocht Alicante - Nederland Januari 2011

    ik ben me even aan het oriënteren op de kosten om m'n motor in januari 2011 te transporteren van Alicante naar Nederland (ik ben daar 6 maanden ivm studie) iemand nog ideen om een pan european 1300 naar Nederland te krijgen (geen autotrein redelijk duur en kan niet vanuit spanje)
  4. djaxel

    Honda Deauville NT 650 (25 kw op kenteken)

    Beste MF'ers, Mijn deauville staat te koop een absoluut leuk machientje met genoeg power en een lichte tourfiets ofwel geschikt voor lange ritten maar ook voor de bochten in de bergen. Op de wel bekende internetsite staat hij ook aangeboden voor € 2.500,- voor mede MF'ers vraag ik € 2.250,-...
  5. djaxel

    Honda Deauville NT 650 (25 kw op kenteken)

    Beste MF'ers, Mijn deauville staat te koop een absoluut leuk machientje met genoeg power en een lichte tourfiets ofwel geschikt voor lange ritten maar ook voor de bochten in de bergen. Op de wel bekende internetsite staat hij ook aangeboden voor € 2.500,- voor mede MF'ers vraag ik € 2.250,-...
  6. djaxel

    electro probleem ?

    Hi, Ben bezig met de deauville na een winteravontuur klaar te maken ... Probleem: na het poetsen gister probeerde ik m weer te starten (net ervoor liep ie nog) maar gaf niets... niet dat klikken als je motor niet kan door lage accu, niets van dat. Vandaag meer tijd dus even gekeken...
  7. djaxel

    Garmin Zumo 550 of 660 (incl. autocom

    LS, ik zit enorm te twijfelen tussen een zumo 550 en een zumo 660 van Garmin.... bij het installeren van de autocom (pre 2009 model) pro avi kon ik gratis de kabels krijgen voor een Garmin 550 weet iemand of dit gewoon dezelfde zijn als voor een 660 ? En waarom zou ik een 550 of voor een...
  8. djaxel

    Deauville NT 650 (25 kw op kenteken)

    Ik zet mijn deauville NT 650 te koop ivm de ophande zijnde aankoop van een pan european 1300. Over de deauville: Bouwjaar: 1999 KM stand: 91.000 km (ik rij er nog op, dus er komen nog kms bij) Uiterlijk: - Rechterscherm is een stukje uit bij de valbeugel - Linkerscherm is...
  9. djaxel

    Deauville hoe afgeknepen

    Hoi, Ik meen mij te herinneren dat mijn Deauville 650 25 kw is gemaakt door inlaat rubbers van de carburateurs te vervangen door nauwere... klopt dit ? En zoja kan ik ze dus zelf vervangen zonder afstel werk ?..
  10. djaxel

    Deauville hoe afgeknepen

    Hoi, Ik meen mij te herinneren dat mijn Deauville 650 25 kw is gemaakt door inlaat rubbers van de carburateurs te vervangen door nauwere... klopt dit ? En zoja kan ik ze dus zelf vervangen zonder afstel werk ?:
  11. djaxel

    Carburateurset vervangen (25 KW naar vol vermogen)

    Hoi, sinds deze week heb ik geen 25 kw verplichting meer, nu kost het een kleine 250 euro om het terug te bouwen naar vol vermogen. Er zijn ringen geplaatst in de carb. set Nu zat ik zelf te denken aangezien een setje ringen al een kleine 80 euro is kan ik misschien net zo goed een...
  12. djaxel

    Honda Pan European 1300 importeren?

    Hoi, Ja een zoveelste topic over het importeren, ik heb me er wel al gedeeltelijk in verdiept... Maar er zijn toch wat vragen !! De gemiddelde prijs tussen Nl en DLD schelen niet veel op elkaar DLD is iets goedkoper maar dit scheelt geen 1000 euro op de motor is het dan nog wel...
  13. djaxel

    Sluiting kleppendeksel

    1 van de 2 schroeven van de kleppendeksel van de deauville werkt niet meer goed, kan hem gewoon er uit halen als ie er in zit gedraaid. Daarom heb ik zelf een andere schroef erin gedaan, natuurlijk werkt dit nooit zo goed als een originele omdat deze niet dezelfde afdichting heeft...
  14. djaxel

    Olielek

    Nou al 2 keer de motor uit elkaar gehad om te kijken waarvandaan het olielek komt... Nu heb ik kleppen gesteld en meteen maar de kleppendekselpakking vervangen want daar lag het volgens mij aan dat heel de achterkant van mn V blok nat was... maar goed nu lekt hij nog steeds en ligt elke dag...
  15. djaxel

    ELE rally Helmond zoekt motorbegeleiding

    Beste MF'ers, Ook dit jaar zijn we voor de paradigit- ELE rally in helmond opzoek naar mensen die willen helpen, ESMC de asfalthappertjes probeert genoeg motorrijders te vinden en zorgt dat alles omtrent de motorbegeleiding gecoördineerd wordt hierdoor kun je je aanmelden via www.esmc.nl...
  16. djaxel

    Deauville schakelbak

    Hmm t gaat goed met de deauville ! Gister een intro dag gehad op de fontys eindhoven daarna naar huis maar kom tot de conlcusie dat de schakelbak waarschijnlijk kapot is, Als ik weg trek voor een stoplight kan ik net de autos voorblijven ! en kan niet meer als 120 km rijden dan geeft ie...
  17. djaxel

    MQP tanktas gloednieuw !

    MQP tanktas, slecht 1 x gebruikt kijk ff op de advert site marktplaats : http://link.marktplaats.nl/182258333 Doe een goed bod en hij/zij is voor jou ! (doe m weg ivm nieuwe tas) PS zit ook een regenhoes bij !
  18. djaxel

    Achterrem // achterwiel

    Hey , Vandaag mn band laten fixen voor de eerste keer zelf het wiel van de motor gehaald ! Nu zit ik met een klein probleem, ik wilde de achterrem er terug op plaatsen alleen heb k paar keer (*per ongeluk) op de achterrem geduwd en nu is de kom die de remblokjes tegen elkaar duwt eruit...
  19. djaxel

    Koopje: Tanktas met riemen van MQP

    Hallo, Ik heb nog een tanktas slecht 1x gebruikt om naar frankrijk te gaan, maar ik kan nu een bagster kopen en wil deze dus weg doen... Het is een dus met banden, je mag m hebben voor de dumpprijs van 40 euro ! is echt een koopje ! (het heeft een bodem waar een kaart in kan en een...
  20. djaxel

    een nieuwe Deauville rijder

    Nou dan ga ik er toch maar aan geloven dat ik ook een nieuweling hier ben ! Ik ben dus Alex en rijd een Deauville uit 99 (bordeaux rood) inc. topkoffer Autocom full options Heb m sinds begin december 2007 en inmiddels als weer 8000 KM gereden en 1 ongeval later (volledig terug betaald...
  21. djaxel

    remschijfslot ABUS 300

    Hoi, Mocht er iemand intresse hebben in een abus remschijfslot (lekker compact als je geen koffers etc. hebt) aankoop prijs: 40 euro incl. reminder cable doe een leuk bod en hij is voor jou ! (evt. porto kosten komen voor de koper) het slot is fluor geel met orange cable incl 2...
Terug
Bovenaan Onderaan