Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: willem1940
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. willem1940

    Accu regenereren

    In diverse draden opperde ik een oud, nog niet door mijzelf getest kunstje: 12V-accu via een weerstand of lamp andersom op de lader, dus plus en min verwisseld, totdat-ie omgepoold is .... en daarna weer terug .... samen ongeveer 100 uren. Nu zelf dat trucje uitgeprobeerd en dat gaat NIET...
  2. willem1940

    Accu / spanningsregelaar ... 13.14.15.16 Volt ... ?

    Zowaar, ik maak eens zelf een topic aan ... ;) Steeds vaker lees ik over laadspanning-getallen die mij onrustig maken .... ik was gewend aan 14,1V als "matje" maar nu kom ik weer iets anders tegen: men is de legering van de loodplaten aan het wijzigen (geweest) en de nieuwste accu's met...
  3. willem1940

    draadje defect?

    Als ik deze draad open, Kawasaki GT550 loopt koud op drie cilinders ben ik plotseling UITGELOGD .... ? EDIT: het lijkt alsof ik in mijn onschuld de draad nu heb gerepareerd of gereset, nadat ik de link hierboven zelf heb aangeklikt kwam ik "gewoon" ingelogd blijvend binnen, plaatste een...
  4. willem1940

    GRATIS: MailBigFile

    Voor het overdragen van pakketten die te groot zijn voor e-mail, valt YouSendIt af want niet meer GRATIS. Ik vond zo-even een vervanger, voeg die toe aan je Favorieten (zolang als-ie goed blijft): www.mailbigfile.com/ Hebben is hebben en krijgen is de kunst.
  5. willem1940

    "Interne Fout" sluit browser ..

    Sinds enige dagen, bij ieder bezoek aan Dit Forum uitworp en opnieuw inloggen: "Wegens een interne fout wordt 1 van de vensters die U gebruikt afgesloten". Ik heb echter maar 1 venster open en op andere fora kende ik ooit dit verschijnsel als een Tijdelijk Probleem, maar al maanden niet meer...
  6. willem1940

    Plaatje

  7. willem1940

    Idee: tank-stofzuigertje

    Ik vond op Net 1 duidelijk model van een aquarium-stofzuiger, klein en fijn, maar het materiaal zal niet berekend zijn op benzine en misschien is 40cm maximale werkdiepte net niet genoeg. Het wordt aan de slang van een heel simpel BORSTELLOOS/VONKENLOOS luchtpompje geprikt, lucht en vloeistof...
  8. willem1940

    Fortuijnherdenkingstocht

    Lijkt het erop dat veel motorrijders aan de a.s Fortuijn-herdenkingstocht zullen meedoen? Omdat ik nogal eens over politieke fora surf en mij ook wel eens in discussies meng dus bij verscheidene bekend/aangemeld ben, kreeg ik vandaag een mail binnen met deze link...
  9. willem1940

    Tank & kraan zelf schoonmaken

    Er blijkt wat vraag naar te zijn dus zet ik het even in een topic apart omdat ik het zo altijd voor elkaar kreeg vroeger met brommers: Tank èn benzine-kraan reinigen/ spoelen: Werk met z'n 2-en bij droog weer in buitenlucht. Kraan-pakkinkje(s) (mogen van waterleiding-fiber zijn) en een panty...
  10. willem1940

    Routeplanner "map24 {beta)" op Internet

    Op 1 van de brommobielen-fora loopt wat discussie over "gestoei" met een nieuwe routeplanner op Internet "map 24" (beta). Ondanks de (voorlopig) moeizame bedienbaarheid, tijdrovend en omslachtig, ziet het ernaar uit dat dit ding beter dan andere routeplanners in staat is om, ook over zeer grote...
  11. willem1940

    willem1940 / profiel-aanvulling

    Hallo Hoe oud/jong ik ben zie je aan mijn nickname (hoef ik dus nooit bij te stellen en ik HAAT verjaardagen). Vanaf 1959 tot 2001 reed ik bromfietsen, meeste jaren 8000km, sommige 20.000 en sinds 2 jaar Brommobiel (2-cylinder Diesel), 10.000 km/jaar. Lekker overdekt, warm en zuinig maar...
Terug
Bovenaan Onderaan