Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ed158
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ed158

    Swingarm MuZ Skorpion

    De swingarm van mijn MuZ Skorpion heeft wat last van roestvorming :o Wie heeft er nog een liggen die in goede staat is? Groeten, Evert
  2. ed158

    gezicht: linker clipon Triumph daytona 675

    Hoi, tijdens de laatste ZAC op Assen brak opeens mijn linker clipon af (terwijl ik de ruskenhoek uitschoof :$ ) Donderdagmiddag vertrek ik naar Mettet, maar ik heb nog geen clipon... Een nieuwe is besteld, maar is er misschien niet op tijd , dus heb ik er op korte termijn een nodig. Wie...
  3. ed158

    aanpassingen triumph daytona 675

    Hoi, ik ben voor mijn triumph op zoek naar een quickshifter en een powercommander/rapidbike/tuneboy. Wie heeft er ervaringen met deze zaken voor de 675? Heb je ze zelf ingeregeld, of heb je dat laten doen? Ik hoor het graag! Evert
  4. ed158

    regenbanden gezocht

    Dag dames en heren, ik ben op zoek naar een setje (gebruikte) regenbanden (120/70 en 180/55). Wie heeft er nog wat in de aanbieding? Wees gegroet, Evert
  5. ed158

    remhendel demonteren van radiale rempomp

    Dag Dames en Heren, Ik heb op mijn motor een radiale rempomp van Brembo (19 mm) zitten. Uit voorzorg heb ik hiervoor een vervangingshendel gekocht (ik race in de ZAC, vandaar...). Nou heb ik eindeloos geprobeerd om het oude hendel eraf te krijgen, maar het lukt me niet. Het draaipunt van het...
Terug
Bovenaan Onderaan