Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mmrizio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mmrizio

    TomTom Motorfiets app: TomTom GO Ride

    Zijn er al ervaringen met de nieuwe TT motorfiets app? Hij is in beta op Android, maar met meerdere gradaties spannende routes. Ik heb 'm op de telefoon gezet, maar maak de komende tijd vooral saaie auto-kilometers. Excuses als er al een topic bestond.
  2. mmrizio

    Offroad ritten: Hoe en wat?

    Het is weer eens tijd voor een offroadritten topic. Ook al is het allemaal laagdrempeliger, eenvoudiger en minder spannend dan enduro rijden, toch was ik best zenuwachtig voor m'n eerste ritten. In deze post probeer ik de belangrijkste info te verzamelen die je nodig hebt om te kunnen genieten...
  3. mmrizio

    Sleutelhulp gezocht regio Woerden/Utrecht

    Wie wil mij helpen met onderhoud aan mijn motoren? M'n Cagiva Elefant heb ik enkele jaren uit elkaar gehaald om het blok in orde te laten maken. Het blok is nu in orde, maar de motor ligt nog steeds in stukken in de garage. Zal ik 'm helemaal in nieuwstaat (laten) brengen of is hij nog net...
  4. mmrizio

    Pull sensor voor quickshifter

    Voor m'n kart (met Yamaha 426 blok :-) heb ik een quickshifter gekocht. Bij het opbouwen moet ik een oplossing bedenken voor de sensor. De schakelpedaal sensor ombouwen is een optie, maar als iemand nog een betaalbare pull sensor heeft liggen, dan is dat ook een interessante optie. Mits die...
  5. mmrizio

    Honda semi-supermotard maken

    Ik wil mn Xr650R ombouwen naar een semi-supermotard. Om ook op onverhard nog lol te hebben wil ik er wat grovere banden onder houden dan het echte SM werk, dus ik denk aan 19 inch vóór en 17 inch achter. Vóór dus een oude cross achterhoepel en achter een 4.25 SM achterwiel, zodat er TKC80...
  6. mmrizio

    Uitlaat Suzuki GSXR750 1985

    De originele uitlaat van m'n 1985'er Suzuki GSX-R 750 kondigt met het rammelen van de losse schotjes zijn einde aan. Heeft iemand er nog zoeen liggen? Liefst een originele 1985/86/87 750 demper, maar imitatie of anderszins mag ook, zolang het maar past. Maurice
  7. mmrizio

    Crosscaravan te huur gevraagd voor 10-13 augustus

    Niet geschoten is altijd mis: Ik ga met m'n buurman naar de WK Rally in Duitsland. Met de offroad motor willen we snel van de ene proef naar de andere proef om onze lokale favoriet Mark van Eldik op de foto te zetten (zie www.menmrally.nl Omdat we ook moeten overnachten zou het handig zijn...
  8. mmrizio

    Losse zooi van een KTM LC4 600

    Voor de LC4 600 liefhebber - 2x middenbok voor LC4 - 1 slechte met lagers, 1 nette zonder - 1 originele Incas uitlaat: Ziet er erg legaal uit, maar heeft klein gaatje in onderkant. Maar je kunt ook het voorstuk gebruiken en er een andere universele uitlaat aan zetten. - Kleine witte tank met...
  9. mmrizio

    Supermotard vloeistoffen opvangbakje

    Ik heb nog een SM opvangbakje voor overlopende vloeistoffen. Verplicht bij circuitgebruik en ziet er nog profi uit ook. Van Aluminium. Hij zat bij mijn KTM'etje maar hij is nog nooit gemonteerd geweest. Past ongetwijfeld ook op andere motoren. 35 Eurotjes, ophalen in Woerden. Maurice...
  10. mmrizio

    Welke compressor kopen?

    Bij het sleutelen mis ik soms een compressor om even dingen schoon te blazen en zo. Dus ben ik op zoek naar een compressortje. Als ik 'm heb wil ik misschien ook wel banden oppompen en een luchtsleutel aansluiten. Praxis heeft er nu 1 in de aanbieding: een klein olievrij compressortje met een 6...
  11. mmrizio

    Cross achtervelg

    Wie heeft voor mij een 19 inch achtervelg liggen. Zo'n hoepel die je overhoudt als je van je crosser (enduro's hebben meestal 18 inch) een supermotard maakt. Hij moet uiteraard recht zijn. Laat even wat van je horen, en vertel even of het een 2,15 of (liever) 2,5 brede velg is, waar je woont en...
  12. mmrizio

    Wegbanden opsnijden?

    Ik heb een gebruikt setje SM wielen gekocht, voor onder m'n 520EXC. Er zitten supersport banden omheen. Deze banden hebben weinig profiel - nee, ze zijn nog niet versleten. Heeft het zin om deze op te snijden, voor meer grip op onverhard? Maurice
  13. mmrizio

    WRC Deutschland rally 25/8 - 28/8

    Zijn er nog rally fans die naar het WK rally in Duitsland gaan? De afgelopen jaren ben ik met de offroad op de aanhanger die kant op gegaan, om daar tussen de proeven heen en weer te jakkeren om zoveel mogelijk van de toppers te zien. Maurice mmrizio@gmail.com
  14. mmrizio

    Moto73 TT prijsvraag: TT starts van C.v.Dongen?

    Laat maar! Maurice
  15. mmrizio

    Lompe koeien naar Toermotoren

    Als we dan toch het forum zuiver willen houden kunnen we beter zorgen dat alle discussies over Varadero's, Gran Canyons, Navigators en al helemaal de V-Stom's naar Toermotoren verplaatsen. Maurice
  16. mmrizio

    Achtertandwiel (laten) maken

    Ik ben op zoek naar een achtertandwiel voor m'n KTM LC4-600 Incas (met transmissiedemper). De (ex)importeur heeft ze niet meer en kan ze niet meer krijgen bij hun standaard leverancier. Zijn er goede adressen die deze op maat kunnen maken? Of heeft iemand maten om zelf eentje te maken (520...
  17. mmrizio

    Vakantie in Trier: offroad mee?

    Volgende week ga ik naar Trier (Deutschland Rally kijken o.a.) Kun je daar ook onverharde paadjes vinden om de offroad uit te laten? Of kan ik beter de wegmotor meenemen? Maurice
  18. mmrizio

    EK SM Venray????

    Dat was toch dit weekend? Het staat niet meer op de kalender, maar ik zie ook nergens een annulering... Wie weet meer?
Terug
Bovenaan Onderaan