Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Snappie88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Snappie88

    Regio Haarlem - Deel 208 Ben jij een gever of een nemer?

    *O* Deel 207 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid in de spotlight staat. Nu in de spotlight: Herp derp...
  2. Snappie88

    GSX-R '99 instabiel bij achterwiel + raar bijgeluid

    Het volgende probleem. Vannochtend lekker aan 't toeren naar m'n werk op m'n Suzuki GSX-R 600 uit '99 (SRAD), wanneer ik op de A9 voorbij Amstelveen voel dat m'n motor lichtjes aan 't slingeren / schokken is. Meteen uit schrik naar de rechterbaan en met circa 80 geluisterd en gevoeld of het aan...
  3. Snappie88

    ANWB vaardigt algeheel motoralarm uit

    Van GeenStijl ;) En het orginele ANWB artikel. Heel leasebakrijdend 9-tot-5-mentaliteit Nederland weet het nu, dus we kunnen weer lekker de Rossi uithangen *O*
  4. Snappie88

    Te koop: Circuitdag Lelystad 22 augustus groep 2

    Gezien het feit dat ik moet werken kan ik helaas niet deelnemen aan de TrackTraining dag op zondag 22 augustus aanstaande. Ik verkoop dus mijn plekje in groep 2. Deelname kost € 79,- maar gaat tegen het hoogste bod weg :) Begeleiding van deze circuitdag is TrackTraining Contact via PB of...
  5. Snappie88

    GSX-R 600 start niet

    Goedemorgen op de witte ochtend :W Ik wil zojuist bij m'n werk weg rijden, alleen ging dit helaas niet :( Motor start dus niet, startmotor krijgt geen prik. Als ik de motor aanzet gaat alles branden, benzinepomp gaat aan, alleen bij 't starten zelf gebeurd er dus he-le-maal niets. Geen klik...
  6. Snappie88

    Regio-Haarlem Deel 91: Ach, we verzinnen wel iet slaps!

    Maak maar een nieuwe ofzo.
  7. Snappie88

    MFH Deel 72: Niemand weet meer wat de titel was!

    Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] MFH Woordenboek Den'nis'sen Denniste, h gedennist Het meepraten op een openbaar forum zonder de voorgaande berichten te lezen cq raadplegen. Mich'ael'en Michaelte...
  8. Snappie88

    Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 6

    Deeltje 6 is aan de beurt :) Deel 1: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 2: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2 Deel 3: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 3 Deel 4: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 4 Deel 5: Welke rare vraag...
  9. Snappie88

    Voorstellen <3

    Hoi! Ik ben Nick. Ik ben nu 23 jaar oud, en ben bezig met m'n motorrijbewijs. Echt super vét! M'n papa had vroeger een Transalp en misschien ga ik er ook eentje kopen. Maar misschien ook een superblackbird een een africa twin. Maar dat weet ik nog niet zeker enzo! Enneh weet niet wat ik hier...
Terug
Bovenaan Onderaan