Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Squishy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Squishy

    Gratis - stapel Motoport 2020/2021 (16 stuks)

    Hallo, Ik heb nog een stapel (16 stuk) ongelezen Motoplus motorbladen van 2020 en 2021, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken...Mogen gratis opgehaald worden in Enschede, anders doe ik ze naar de stort. Gr,
  2. Squishy

    Geen knipperlichten meer. Zekering is goed.

    Hallo, Alle 4 de knipperlichten van mijn SV1000K3 zijn er mee opgehouden. - Gelijk "signal fuse" gecontroleerd, die was nog goed. Alsnog maar vervangen, geen effect. - Het is niet de schakelaar, want de hazard knop doet ook niks. Dit is een apart circuit dus loopt niet via de normale...
  3. Squishy

    Alleen 12V op één bobine

    Hi, Ben weer eens bezig met een onderhoudsbeurt voor de GSF400 '91. Even vooropgesteld: motor loopt prima (op alle vier cilinders). Uit nieuwsgierigheid heb ik even de multimeter op de +- snoertjes naar de twee bobines gezet (met ignition en killswitch AAN), hier dus (in blauw): Nu meet ik...
  4. Squishy

    Zijstandaard switch - diode stuk

    Hallo, Mijn zijstandaard switch is kapot. Als ik de plug van de zijstandaard switch doorverbind, start hij weer. Nu ging ik mijn switch open maken om te kijken waarom hij stuk is. Alles ziet er goed uit maar toch werkte hij niet. Toen zag ik dat er een diode in zit, zie foto. Als ik deze diode...
  5. Squishy

    Snelle vraag m.b.t. opmeten hoogte vork

    "Upper surface of the inner tube" - Kan iemand bevestigen dat dit dus zonder de dop is? Oftewel: moet ik meten tot aan het randje (A-B) of echt tot de top incl. dop (A-C)? Zie foto onder. Bedankt!
  6. Squishy

    Dunnere handvatverwarming?

    Hi, Ik heb nu Oxford Hotgrips. Ze werken perfect, maar ik vind ze te dik. Ze zijn 35mm in diameter. Ter vergelijking de handvatten van mijn andere motoren zonder verwarming zijn 31mm. Zijn er ook heated grips die dunner zijn? Iemand alternatieven? Bedankt!
  7. Squishy

    Toerentellerkabel inkorten?

    Heb een niet-OEM toerenteller-kabel gekocht voor mijn XT600Z. De binnenkabel is echter 1-2mm te lang waardoor hij niet past; ik kan hem niet aandraaien in de tellerunit (ja, hij zit echt tot het eind). Ook aan de andere kant zit geen speling meer. Heeft iemand zo'n kabel wel eens afgezaagd met...
  8. Squishy

    Nieuwe wiellagers zitten vast

    edit: probleem opgelost Hallo, Gisteren heb ik de wiellagers voor (2x 6302ns) van mijn bandit 400 vervangen. Een aantal jaar/30000km geleden had ik de wiellagers achter ook al gedaan en dat ging prima (en lagers zijn nog steeds goed..) Het is gisteren uiteindelijk ook gelukt, maar had...
  9. Squishy

    Krijg browser notificaties dubbel op 2e pc

    Hallo, Als ik browser (chrome) notificaties aan zet op laptop A (thuis), en deze na een aantal dagen weer aan zet, krijg ik alle notificaties van die week achter elkaar. Of te wel de laptop is zo een paar minuten aan het pingen. Ik heb deze notificaties allang weg gedrukt op een andere PC/mobiel.
  10. Squishy

    Oliepomp slijtage na 60000KM (foto)

    Ik ben (nog steeds) bezig met mijn XT600 revisie. O.a. alle lagers zijn vervangen en krukas is opnieuw gericht. Ondertussen weer bezig met de opbouw, en nu op het punt om de oliepomp weer terug te zetten. Bij controle van de oliepomp zag ik echter het volgende: Nu heb ik nog nooit een...
  11. Squishy

    Hitte om tandwiel van versnellingsbak(as) te krijgen?

    Ik ben bezig om een tandwiel van een as te krijgen (XT600). Dit model staat bekend om problemen met de tandwielen, die krijgen pitting. Een van de tandwielen zit vast met een interference fit, en moet er dus afgeperst worden. Ik zie op internet veel dat dit gedaan wordt zonder hitte/vlam. Heb...
  12. Squishy

    Zijwaardse speling op big-end, en nu?

    UPDATE 2019 >KLIK< :W Ben bezig met een XT600 projectje, en heb eindelijk de krukas er uit. Nu meet ik helaas 0.90mm zijwaardse speling op de big-end. Dit moet 0.35-0.65mm zijn volgens manual. Best veel te veel dus. Nu hoor ik vaak dat speling de andere kant op belangrijker is (dus...
  13. Squishy

    Gaatje in carterdeksel. Valt dit te repararen?

    Hallo, Ik heb weer een (leer)projectje gekocht - een XT600 :) Nu heeft dit blok (o.a.) een gaatje in het rechtercarterdeksel (wist ik al). Het gaatje is +-1cm in diameter, zie foto's. Valt dit te repareren? Wil je dit repareren? Hoe? Een vervangende deksel kost 50 euro. Het is overigens...
  14. Squishy

    Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

    Het big-ass topic Deel 37 Wel even bijlezen heah: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (House) - 12 (House) - 13 (House) - 14 (Karazz) - 15 (Dutchie90X) - 16 (Karazz) - 17 (House) - 18 (Dutchie90X)...
  15. Squishy

    Motul 7100 4T 10W40 - 4 liter - 100% synth (ongeopend)

    Hallo, Te koop 4 liter Motul 10W40 7100 4T 100% synth . Niet geopend, dus nieuw. Ik heb de verkeerde olie gekregen, en deze is niet echt geschikt voor mijn barrel uit 1984. Misschien kan ik iemand hier er nog blij mee maken, maken we allebei wat winst.. normaal toch 50-55 euro op...
  16. Squishy

    Welke simpele, goedkope compressor voor thuis?

    Hallo, Ik ben op zoek naar een simpele en goedkope compressor voor thuis. Heeft iemand een goede tip? - Zal alleen gebruikt worden voor het oppompen van banden en het schoonspuiten van sproeiers etc. - Zal niet dagelijks gebruikt worden, dus hoef geen duur en duurzaam model. - Liever...
  17. Squishy

    Rubberen plugs pilot jet

    Hallo, Bij een set mikuni carbs (BST33SS) zitten zoals gewoonlijk 4 van die rubberen plugjes op het kanaal van de pilot jets. De benzine voor de pilot-jet wordt dan aangezogen via de main-jet door een klein kanaaltje ertussen. De plugjes bij deze carbs zijn echter door de jaren heen...
  18. Squishy

    Tank Suzuki GSX600F '93 rood -moet overgespoten worden- TEAB

    Hallo, Ik heb nog een benzinetank over van mijn GSX600F 1993 opknapper. - De vorige eigenaar heeft denk ik een groot ongeluk gehad met liters remvloeistof, want de lak- en verflaag zijn totaal verpest. - Binnenkant is helemaal uitgespoeld, dus de grootste zooi is er wel uit. Heb er een...
  19. Squishy

    Zadel Suzuki GSX600F (oud type)- met scheurtje - TEAB

    Hallo, Ik heb een zadel over van mijn GSX600F opknapper. Zadel heeft een scheurtje in het midden, zit tape op. Misschien dat iemand er nog wat aan heeft voor zn pekel GSX, rat-bike of ander project. Mag weg TEAB! Zie foto's
  20. Squishy

    Oliekoeler blijft koud

    Hallo, Deze winter een GSX600F 1993 katana opgeknapt (bandit 600 oliekoeler blok). Eerste keer dat ik een oliekoeler heb. Motor heeft 1-2 jaar bij vorige eigenaar stil gestaan, liep op 3 poten. Grote beurt gegeven, ook olie en filter vervangen, en alles doet het. Zojuist voor het eerst op...
  21. Squishy

    Uitlaatdemper voor project

    Ik heb hier nog de orginele demper van mijn bandit 400 in de weg liggen. De demper was één geheel met de uitlaat dus hij is er af gezaagd. Zal daardoor weer gelast moeten worden op een uitlaatbuis. Kan me voorstellen dat hier niet echt een markt voor is, maar misschien heeft iemand er nog...
  22. Squishy

    Slag voelbaar door de stepjes heen, alleen in 3e versnelling

    Hallo, Bij mijn bandit 400 met onderhand 82000KM op de teller voel ik na de motorvakantie van deze zomer opeens een slag door de stepjes heen, ongeveer 4 keer per seconde bij 50km/h. Ik dacht eerst dat het bijvoorbeeld de ketting, achterwiellagers of anders uitgaande as van de bak was...
  23. Squishy

    Sticker "Ninja" wit x2

    Over van een stickerset die ik gebruikt heb voor mijn GPZ 900. Stickers zijn wit, ongebruikt en makkelijk te plakken. Voorbeeld van 2 stickers die ik wel gebruikt heb : T.E.A.B! Past zo in envelop.
  24. Squishy

    GPZ900R houdt in bij volgas, zonder airbox-kapje niet meer

    Hallo, Ik ben bezig met een Kawa GPZ 900r '88 projectje. De GPZ heeft geen kuip meer en heeft een 4-1 uitlaat met laser demper. Verder is hij standaard. Standaard airfilter. Standaard jets. Floatheight volgens boekje. Pilot 3.0x uit (2.5x volgens boekje). Luchtfilter schoongemaakt...
  25. Squishy

    Benzinefilter sluit niet af op aansluiting benzinekraan

    Hallo, Na aanhoudende problemen met vieze carburateurs heb ik de benzinekraan maar eens van de tank gehaald om deze te inspecteren (Kawa GPZ 900R '88). Het filter op de benzinekraan is nog heel, maar wat mij opviel is dat het filter niet goed aansluit op de benzinekraan. (Zie foto, plastic...
Terug
Bovenaan Onderaan