Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pipopopo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pipopopo

    Honda cb 650 Z blok optijd

    Hallo, Ik ben bezig met het vervangen van de pakkingen van mijn Honda CB 650 Z uit 1979. Nu mag het blok weer in elkaar en moet alles op tijd gezet worden. Ik ben al een poosje aan het zoeken naar het juiste handboek maar kan het maar niet vinden. Bijgevoegd foto's met de vraag of jullie...
  2. pipopopo

    Honda cb650Z

    Hallo. Ik heb een klein probleempje, Ik heb dus een Honda cb650Z uit 1979 die ik aan het opknappen ben en heb een rempomp nodig. Nu heb ik er eentje binnen gekregen na 2 weken zoeken, helaas is dit de verkeerde. Hier heb ik een foto van de gene die het moet zijn. Nu vraag ik mij af of...
  3. pipopopo

    Te koop GoPro HD 1080 !!

    Hallo Via mijn werk heb ik de mogelijkheid om de GoPro HD 1080 camera te verkopen. Nu vond ik de prijzen nogal aan de hoge kant, en kwa concurrentie is er maar weinig. Om mijn mede motor rijders misschien heel blij te kunnen maken met z'n cammie heb ik hier een prijslijst voor de GOPRO HD...
  4. pipopopo

    slippende koppeling

    ha iedereen. Vraagje. Ik heb sinds dit jaar, nu mijn motor uit de stalling is, ineens last van een slippende koppeling bij hoge toerental. Of als ik met vollesnelheid van z'n 2 naar z'n 3rde versnelling schakel slipt tie een klein stukje erdoor heen. Om een voorbeeld te noemen: Deze is van...
  5. pipopopo

    gezocht! yamaha r6 1999, rechte kuip

    Hallo Maat van mij is vandaag gevallen met de motor :( En omdat hij geen accaunt hier heeft, doe ik het voor hem. Ik zoek dus kuip delen van de rechte kant. Heb wat foto's gemaakt van de schade. Alvast bedankt. ps. foto's zijn met een telefoon gemaakt. Sorry voor de...
  6. pipopopo

    pirelli banden

    Hallo bied hier voor + achter band aan van pirelli. zijn circuit bandjes. het profile is nog perfect. teminste. mijn broer heeft nieuwe mpp2 banden op zijn motor en bij het vergelijken was er bijna geen verschil te zien. verkoop ze omdat ik ergens in juni op vakantie ga en normale...
  7. pipopopo

    Yamaha blok kapot

    Hey. Ik vroeg me af wie dit ook heeft gehad. Maat van mij heeft een yamaha r6 uit 1999, en daar was een stukje uit de cilinder afgebroken. Teminste, dat stuk alu waar de cilinder in zit. Sorry, weet niet hoe dit heet. Volgens de monteur heeft hij dit nog nooit gezien. Nu heb ik ook een...
  8. pipopopo

    auto drift door bocht met +-160 km

    Nou het zit zo: Kwamen we net van de postbank af daar bij arnhem, met z'n 4e. Toen op een 2 baans weg, nog ergens in het bos. Kwamen we bij een redelijke grote bocht aan, die nog wel redelijk scherp was. Wij sportief met 100 ofzo erdoorheen. Bocht was naar links. Konden niet goed zien wat er in...
  9. pipopopo

    Blij dat ik gevallen ben

    okej, het klinkt natuurlijk onlogies, maar het is toch zo. het zit zo: had net mijn eerste motor, [yamaha r6] en had iets van 600 km gereden in 2 weken tijd. nu was er een lekker warm zondagje, dacht maand geleden. en gingen met 5 mensen, waar eentje achterop lekker stuk toeren. de gene...
  10. pipopopo

    Voorkant trilt als een hobbelpaard

    hey ik zeg niet vaak iets op het forum, maar zit er wel iederedag op. kijk rustig toe naar alle verhalen :) maar wat ik nu wouw weten kon ik niet vinden via de zoekmachine. vandaar dit. want ik wil dit gewoon zeker weten., [heb pas mijn RBW en 3 weken een motor] yamaha r6. dus heb geen...
  11. pipopopo

    motor pakken....

    hey hallo yoyo. ik denk dat er vast al aardig wat topics over geopend zijn, maar zit ff met tijd gebrek om lang te zoeken... ik moet binnenkort een motorpak kopen. ik heb in barneveld bij de valkenier gekeken. leuke pakken, voor na mij idee een normale prijs. zo heb je een mooi pak van...
  12. pipopopo

    KM-stand en prijs, hoe zit dat nou???

    heyy, ik ben nieuw hier en ben dikke n00b in lullen over motors, mijn naam is martin. 21 jare. over paar maandjes 22. mijn vraag is. hoe zit het in de markt bij prijzen, km standen, ex... mijn broer heeft nu een yamaha r6, uit 1999 en iets van 13000 km stand. hij kocht um bij een dealer...
Terug
Bovenaan Onderaan