Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Reeseend
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Reeseend

    Proof Splash 2 regenoverall maat 3XL

    Bijna nieuwe Proof Splash 2 regenoverall maat 3 XL. Helaas maar 1 keer gedragen dus nog hagelnieuw. De reden dat ik deze tekoop aanbied is dat deze toch een maatje te klein is voor mij. Ik ben 1.88 cm en kom toch lengte te kort bij de benen. Gegevens overall: Buitenmateriaal: waterdicht...
  2. Reeseend

    Kuipruit GSXR 00-03 Lightsmoke

    Tekoop bubble Kuipruit voor een Suzuki GSXR. Komt van een GSXR750 K2 af. Ruitje ziet er goed uit. Heeft 1 klein barstje bij een schroefpunt. Dit is niet door en door en je ziet het bijna niet als de ruit bevestigd is. Zie bijgevoegde foto. Past op modellen 600cc's van 01-03. Past op...
  3. Reeseend

    Zwarte carbon Hurric demper

    Aangeboden een Zwarte carbon Hurris demper. Past op een Suzuki GSXR750 K2. De demper heeft een 4 bouts aansluiting en een ophangbeugel voor aan de voetsteun. Vraagprijs is 110 Euro.
  4. Reeseend

    Agent, weet niet welke

    Gisteren een stukje wezen toeren met een groep van zes motoren naar Goedhart in Bodegraven. Even de winkel doorgelopen, een kennis een helmpje uitgekozen en daarna een patatje gegeten. Daarna zouden we over de N11 doorijden naar Leiden naar een kleding megastore. Op de N11 even een andere motor...
  5. Reeseend

    Ook ik ben nieuw hier

    Hallo allemaal, Na lange tijd hier te hebben rondgesnuffeld zal ik me maar even voorstellen. De reden hiervoor is eigenlijk ook dat ik sinds zaterdag een motor heb. Ik ben Dimitry uit De Meern (Utrecht). Ben in bezit van een Rooie Suzuki RF600R uit 1993. *D Ik hoop hier nog veel informatie...
Terug
Bovenaan Onderaan