Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eigenaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Honda CBR 600f uit 1992 loopt niet lekker

    Ik heb nu sinds een paar weken deze CBR 600 F2. Ik kocht hem met kapotte kabelboom, dus hij liep niet. Ik heb zelf de kabelboom vervangen en daarmee liep de motor ook, maar niet helemaal goed. Stationair loopt hij goed, maar met optrekken merk ik bij een bepaald toerental dat hij inhoudt en een...
  2. E

    Programma om brandstofgebruik bij te houden (downloads)

    Alle beschikbare versies zijn hier te vinden: http://code.google.com/p/fuelmf/downloads/list Voor de handleiding klik hier De handleiding heeft niet alle veranderingen in het programma helemaal bijgehouden O-) Ik hou zelf bij hoeveel ik tank met mijn motoren. Ik vind het wel leuk om...
  3. E

    Oliedruk lampje XJ 900 brandt soms

    Toen ik vanochtend mijn XJ 900 startte en wegreed begon het olielampje te branden. Toen ik stopte en hem in zijn vrij zette ging hij weer uit. Toen ik hem daarna weer in zijn eerste versnelling zette ging hij weer branden. Ik heb toen maar even mijn vaders auto gepakt voor het stukje dat ik...
  4. E

    Koppeling Kawasaki KL 250 ontkoppelt niet

    Ik ben sinds kort bezig met een KL 250 uit 1979, noem het maar een winterproject. Plaatje van bikez ter illustratie: Best een leuk ding al zeg ik het zelf, al is dat van mij niet zo glimmend ;). De motor geeft op het moment geen vonk, ik vermoed dat dat te maken heeft met de kapotte accu en...
  5. E

    motor uit bij verkeerslicht, zuiniger?

    Stel je bent nog een eind van de dichtstbijzijnde benzinepomp en je rijdt nog op de dampen van bezine die ooit in je tank zat. Is het dan verstandig bij een verkeerslicht dat op rood staat je motor uit te zetten en hem weer te starten als hij op groen gaat (als je niet vooraan staat)? Hoeveel...
  6. E

    Straf op rijden zonder rijbewijs maar wel al gehaald

    Mijn vraag is als volgt: stel ik haal vanmiddag mijn AVD en vraag mijn rijbewijs morgenochtend aan bij het gemeentehuis. Welke straf / boete krijg ik als ik ga rijden dinsdag middag (wanneer ik hem dus nog niet in handen heb) en aangehouden staande gehouden wordt?
  7. E

    Autorijbewijs kwijt en binnenkort motorrijbewijs halen

    Ik ben vorige week mijn (auto) rijbewijs kwijtgeraakt tijdens motorlessen (zat in mijn broekzak zonder rits, dom dom). Ik heb natuurlijk aangifte gedaan bij de politie en papieren meegekregen voor bij het gemeentehuis. Daarnaast heb ik als alles voorspoedig verloopt eind deze maand mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan