Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rene46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Tekoop in alle richtingen verstelbare 50 mm clipons van ABM

    Deze clipons kunt u verstellen in alle gewenste richtingen en zo van uw supersport motor n confortabele maar toch sportieve tour motor maken.ze zijn geschikt voor alle veerpoten van 50mm. En voor kleinere diameters zou de hobbyist verloopbussen kunnen maken of laten maken Vraagprijs...
  2. R

    Tip voor R1 rijders die wat meer comfort willen

    Hallo mensen zoals de r1 rijder weet,is de r1 niet zo comfortabel qua stuur. De clipon's staan nogal laag en schuin naar beneden,nu heb ik geprobeerd de linkse met de rechtse te verwisselen en dat heeft een verbluffen goed resultaat en kost niks,je moet nog wel n paar gaatjes booren in t...
  3. R

    waar versnellings aangever fz6 2004 te krijgen?

    Ik zoek zo'n displaytje met cijfers waarop ik kan zien in welke versnelling ik zit van m'n fazer 600 2004. Is dat veel werk om zelf te monteren/maken? Of zijn er ook setjes tekoop die je erop kunt zetten en gewoon met een stekker aan kan sluiten?
  4. R

    leuk filmpje

  5. R

    Nieuwe R1 2007 kopen voor maar +-1500,-euro's in china?

    Hallo ik heb hier een site uit China,en daar verkopen ze nieuwe overjarige motoren voor 'n prikje,nu is mijn vraag of iemand deze site kend of er ervaring mee heeft. en wat jullie er van denken. dit is de site www.tcitci.com
  6. R

    verschil vraagje R1 1998-1999 en 2000-2001

    Hallo mijn vraag is,waar het verschil in zit van het felle bijterigge gas response van het model 1998-1999 en het zachte gasresponse van het model 2000-2001 het zijn namelijk dezelfde motorblokken en carbs maar toch zit er verschil in de gevoelligheid van de gas handle. waarmee hebben ze...
  7. R

    waarmee een doffe en licht bekraste kuipruit weer helder?

    de titel zegt al wat m'n vraag is dus nog een maal:waarmee een doffe en licht bekraste kuipruit weer helder te krijgen?poetsen?
  8. R

    axiale speling op achterwiel R1

    hallo mijn r1 loopt als ik de gas handel stationair houd op 3 cilinders als ik gas geef trekt hij gewoon en lijkt er niets aan de hand te zijn. nou is mijn vraag of het kan als de carbs al lang niet gesynchroniseerd zijn,of het dan kan zijn dat een van de vlinderkleppen zover verlopen...
  9. R

    pilot screws

    wat wordt er afgesteld met de pilot screws op de carbs?en kun je die ook zelf afstellen? en zo ja waar mee?
  10. R

    wiellagers R1 uit 99,waar goed,en goedkoop kopen?

    Hallo ik wil mijn wiellagers vervangen van m'n r1 uit 99 en de vraag staat eigenlijk al in de topic titel. waar goed en goedkoop kopen? het zijn er voor 2 en achter 3
  11. R

    vermogen bij R1 99

    Hallo ik heb een R1 uit 1999 en heb er een open uitlaat op gezet. kan het zijn dat je onderin wat vermogen verliest tenopzichte van een orginele pijp? want eerst met de orginele pijp kwam de motor nog op het gas los aan de voorzijde in z'n 1e versn maar nu is het me niet meer gelukt. ik...
  12. R

    rem handle nachtje vast zetten bij soppige rem

    Hallo ik zie vaak als iemand een soppige voorrem heeft ,dat dan vaak het advies gegeven wordt om er dan een nachtje een trekbandje oid om te doen zodat ie een nacht onder druk staat. mijn vraag is nu wat er nu eigenlijk gebeurd als men dit doet ,want het werkt wel. maar gaat er dan lucht...
  13. R

    veer voor spanning achter.hoeveel kg per klik strakker?

    hallo ik vraag me eigen af hoeveel kg per klik je er bij draait per klik van de achter veer van een R1 in verband met duo passagier
  14. R

    welk type jas is een goeie winterjas?

    Hallo ik heb onlangs en nieuwe motorjas gekocht van revi't met de bedoeling dat ik hem ook in de winter bij min 10 of zo kan gebruiken het is het type devil. Ik had eerst een MQP Trooper en die voldeet altijd goed.maar nu ik deze jas gekocht heb ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik bij +20...
  15. R

    spijker in band.mpp's niet meer te repareren?

    hallo ik heb een spijker in m'n band gehad en ik rij op mpp's ik wou de band laten repareren doormiddel van een parachute er in te laten zetten maar er werd mij nu verteld door de dealer dat dat alleen bij deze banden niet ging omdat er een kunststof laag aan de binnenkant zou zitten waarop de...
  16. R

    tk gevr Een orginelekroonplaat voor een R1 uit 1999

    ik ben opzoek naar een als nieuw uitziende orginele kroonplaat voor m'n R1 uit 1999
  17. R

    terug schakelen met tussen gas

    doet hier niemand terug schakelen van bv 6 naar 2 en dan alvorens de koppeling los te laten even een dot gas geven en dan de koppeling los laten wanneer men de gas hendel dicht draaid?zodat je het achterwiel niet blokkeerd en je op deze manier ook eerder klaar bent voor de bocht met schakelen???????
  18. R

    gezocht:een clipon handvat van een R1 uit 99 linkse kant

    hallo ik zoek een orgineel linkse clipon handvat van een R1 uit 99 weet niet of 98 tot en met 2001 het zelfde is.maar het is voor een 99 er.
  19. R

    post hier je slechte ervaringen met motorzaken

    ik heb al een paar motorzaken gehad voor reparatie of beurt of zo.maar heb het idee dat ik al een paar keer genaaid ben.nou ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die slechte ervaringen hebben met motorzaken uit omgeving uden.ervaring en graag met naam erbij van zaak
  20. R

    R1 1999 verzuipt stationair

    m'n r1 verzuipt stationair maar als ii gas geef is het even weg maar als ie dan even stationair loopt verzuipt ie weer witte gullie 't?
  21. R

    reven33 R1 loopt plots op 3 cilinders

    na het open trekken van m'n r1 loopt hij nu nog maar op 3 cilinders.het zijn niet de bougie's of de ontsteking.als ik m'n hand op de inlaat van de desbetreffende cilinder hou dan komt hij wel mee en als ik dan gas geef loopt hij ook normaal.maar als ik m'n hand er van af haal is het weer...
Terug
Bovenaan Onderaan