Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BandY
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BandY

    Oliepijlstok tekort

    Hallo even een vraag welke niet met motoren maar wel met motors te maken heeft. Ik heb een Toyota Aygo, nu haal ik mijn olie pijlstok eruit en zie dat er geen olie opzit, is natuurlijk raar. is er voor mijn auto misschien een langere pijlstok te koop? Bij voorbaat dank
  2. BandY

    Routeplanner met gemid. snelheidsinstelling

    Welke route planner heeft de mogelijkheid om zelf de gemiddelde snelheid in te stellen ?
  3. BandY

    Alcoholtester in Frankrijk welles/nietes

    Volgen de ANWB is een alcoholtester in Frankrijk verplicht, maar je krijgt geen boete als je hem niet hebt, iemand ervaring daarmee.
  4. BandY

    Hoorn en omstreken [Part 7]

    Hoorn en omstreken deel 7 Welkom in het regionaal topic Hoorn en omstreken, de mooiste en gezelligste stad aan het IJsselmeer met een rijke geschiedenis. Een plek om af te spreken, terrasjes te pakken op de Rode steen na een mooie rit of gewoon te chatten. meld je aan bij de...
  5. BandY

    Wat is de vlieghoogte van een mug

    In verband met mogelijke verstoring van de nachtrust wil ik graag weten wat de vlieghoogte van een mug is. Dit lijkt op een stomme specifieke vrijdag topic maar dat is het niet.
  6. BandY

    1,2 Amp of 2 Amp

    De oplader (voor in de sigaretten aansteker) voor m'n TomTom is 5 volt bij 1,2 Ampère, heb ook een lader liggen van 200 mA (dus 2 Ampère) kan ik die van 200 mA ook gebruiken ? Bij voorbaat dank voor de response.
  7. BandY

    Wat zal hij waard zijn

    Wil mijn Virago 750 verkopen en heb al wat biedingen gehad, maar heb geen idee wat deze motor nog waard is. Zie bedragen van € 1900= tot € 2800,= bij andere advertenties. Jullie enig idee ?
  8. BandY

    En als hij dan de straat uit rijdt ?

    Stel dat ik er over denk om mijn motor te verkopen en ik besluit ook werkelijk om dat na 43 jaar motorrijden met tegenzin en pijn in het hart te doen omdat ik toch maar 258 km per jaar meer rij. Ik zet dus een advertentie en er komt iemand kijken welke even een proefrit willen maken. Die...
  9. BandY

    Hoogtemeter

    Ben op zoek naar een hoogtemeter voor de motor/auto, vind het leuk om te weten als ik in de bergen rij om te weten hoe hoog ik rij. Bij de trapfietsenzaak zijn ze te koop maar met een schaalverdeling van 1000 meter, maar ik wil het liefst een met een schaalverdeling van 100 meter of nog minder...
  10. BandY

    Nippon Denso / NGK Iridium bougies

    Zal wel iets niet goed doen, maar ik wil een NGK Iridium bougie als de vervanger van NIPPON DENSO W20-EXR-U voor mn Daihatsu pekelauto, voor mijn motor is dat ook de je van het. Weet iemand waar ik een tabel kan vinden ? Dank
  11. BandY

    Wat leer je tijdens motor rijlessen

    In 1969 heb ik een oefenvergunning aangevraagd bij de verkeers politie in Amsterdam, met die vergunning mocht je tussen het centrum en de buitenring van Amsterdam op je eigen motor rijden (in 1969 hoefde het L bordje ook nog niet) Lessen gevolgd heb ik dus in het geheel niet. (wel in...
  12. BandY

    Garage isoleren

    Zal al wel een topic bestaan betreft wie heeft wat over, maar kan het niet vinden. Het gaat om de ruimte waar mijn motor in staat en deze ruimte wil ik deze zomer isoleren gezien het chroomwerk er niet beter van wordt door al het vocht. Ik wil de eerste stap zetten en de kou buiten...
  13. BandY

    Binnenband in tubeless buitenband

    Tijdje geleden had ik een spijker in mijn achterband, die band had 160 km gereden en toch maar een nieuwe op laten zetten. :( Mijn Virago maakt niet van die hoge snelheden en ik denk er nu aan van: had ik er geen binnenband in kunnen laten zetten, wat zouden behalve het financieel voordeel...
  14. BandY

    Withworth schroefdraad (ww)

    Zijn er ergens nog adressen waar je WW schroefdraad bouten moeren (behalve in Engeland) kunt kopen? :W
  15. BandY

    Motor af en toe warmdraaien

    Ik weet dat er wel eens iets voorbij is gegaan op MF betreft het af en toe stationair warmdraaien van je motor. Die van mij staat nu al enkele weken stil, maar ik wil hem morgen ff stationair in de garage goed warm draaien. Wat is daar het nadeel van en wat kan het voor kwaad ? bvd
  16. BandY

    Iridium bougie's helpen echt

    Ik had altijd problemen met het starten van mijn Virage bij koud en vochtig weer, zelfs na 2 of 3 dagen stilstaan sloegen de bougies meteen vet bij het starten en lopen ho maar. Heb al 7000 km de zelfde Iridium bougie's in gebruik en heb de motor net gestart na 3 weken stilstaan bij vorst en...
  17. BandY

    (Winter) regenbroek en jas mt 46

    Wie heeft nog een goede regen broek en jas voor de winter in de aanbieding, ong. mt 46. :W
  18. BandY

    Aluminium verchromen kan dat?

    Bepaalde dingen aan mijn motor zijn een beetje verweerd en van aluminium, kun je aluminium verchromen :? BVD
  19. BandY

    Diesel motorfiets

    Stomme vraag :X . Is er wel eens een diesel motorfiets ontwikkeld ? :? stomme antwoorden zijn ook welkom. :+
  20. BandY

    Aggregaat slaat af

    Ha samen en zeker de elektrieken onder ons. Ik heb een aggregaat gekocht 220 volt / 2000 watt, ik heb daarbij een soort compressortje gekocht met een vermogen van 1350 watt. Met deze compressortje kan ik spuiten zonder luchttank. Als ik deze compressortje aanzet slaat de aggregaat af. Hoe...
  21. BandY

    Motor laten poetsen

    Je motor poetsen is voor de meeste onder ons een niet onbelangrijk deel van de hobby. Er zijn autopoetsbedrijven, maar zou jij je motor door een motorpoetsbedrijfje laten schoonmaken en poetsen uitgaande dat het heel goed en met liefde gedaan wordt ?
  22. BandY

    Ploffen uit de uitlaat

    Ha samen, De laatste tijd ploft mijn Virago 750 een beetje uit de uitlaat als ik rij en het gas dicht doe en als hij heet is iets meer. Roept u maar en alvast bedankt. :W
  23. BandY

    bandenprijs

    Ha samen (2) Een Bridgestone 140-90 kost bij Bleeker motoren te Hoorn € 140,= incl montage etc. is dat n beetje normale prijs?
  24. BandY

    Sierkap Virago 750 demonteren

    Beste samen, Op de Virago 750 zitten aan beide kanten onder de tank een chromen kap met neproostertje, bij de linker heb ik het boutje aan de onderkant losgedraaid en de kap kon ik van onderen iets naar voren trekken en naar boven drukken, toen was die los. Is dat ook voor de rechterkap...
  25. BandY

    Alweer een motorrijder RIP

    Ligt het nu aan mij, heb ik misschien in het korte verleden niet opgelet. Weer een motorrijder door een ongeval overleden, (Ommen) komt het nu echt veel meer voor dan één of twee jaar geleden.? Is het ook zo, zoals ik zelf al verschillende keren heb gezien dat het meestal de bestuurders...
Terug
Bovenaan Onderaan