Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. QuintusBoegem

    Gezocht: Blok r1 2004-2006

    Gezocht voor een vriend: motorblok Yamaha R1 2004-2006!
  2. QuintusBoegem

    Gezocht!!: 10 augustus trackdays4all Assen groep snel

    Hoi, Als iemand niet kan de 10e dan hoor ik het graag;) Groeten, Quintus
  3. QuintusBoegem

    Dainese Aero Evo maat 52 in nieuwstaat!

    Prachtige Dainese Aero Evo maat 52, slechts een paar keer gedragen. Het pak ziet,voelt en ruikt nog als nieuw. De prijs van het pak was 1199,- euro. Vraagprijs: VERKOCHT! Omschrijving van het pak: Comfort Ergonomics Elasticated abdomen Biaxial elasticated insert system...
  4. QuintusBoegem

    Dainese Aero Evo maat 52 in nieuwstaat!

    Prachtige Dainese Aero Evo maat 52, slechts een paar keer gedragen. Het pak ziet,voelt en ruikt nog als nieuw. De prijs van het pak was 1199,- euro. Vraagprijs: 745,- euro. Omschrijving van het pak: Comfort Ergonomics Elasticated abdomen Biaxial elasticated insert...
  5. QuintusBoegem

    Circuit kuipset+tank Gsxr 600/750 k4/k5

    Hallo, Bij deze biedt ik mijn circuitkuipset aan. De kuipset is voor een Suzuki gsxr 600 of 750 van 2004/2005. Bij de kuipset zit ook een benzinetank welke in dezelfde kleurstelling is gespoten als de kuipset. Incl. goed werkende brandstofpomp en gefreesde tankdop (orgineel Hoegee suzuki)...
  6. QuintusBoegem

    Circuit kuipset+tank Gsxr 600/750 k4/k5

    Hallo, Bij deze biedt ik mijn circuitkuipset aan. De kuipset is voor een Suzuki gsxr 600 of 750 van 2004/2005. Bij de kuipset zit ook een benzinetank welke in dezelfde kleurstelling is gespoten als de kuipset. Incl. goed werkende brandstofpomp en gefreesde tankdop (orgineel Hoegee suzuki)...
  7. QuintusBoegem

    Gezocht: Diablo Supercorsa 190

    Hoi, Ik ben opzoek naar een Pirelli Diablo Supercorsa Sc1 of Sc2 190/55/17. Mag gebruikt zijn maar geen behoefte aan dikke vreetsporen;p Evt ook oren naar een set van één voorband en 2 achterbanden. Laat maar weten als je iets hebt liggen:) Groet, Quintus
  8. QuintusBoegem

    Circuitdag te koop 100,- 15-5-2013 Assen. groep 4!

    Hoi, Ik bied namens een vriend een circuitdag aan. Woensdag 15-5-2013 met Racecracks op Assen. Voor honderd euro kun je woensdag lekker sturen. :] Het gaat om groep 4. VERKOCHT!
  9. QuintusBoegem

    zacht rubber in maat 110/70/17!

    Heey, Ik ben opzoek naar een Pirelli Diablo Supercorsa sc2 in maat 110/70/17? Heeft, iemand deze liggen? of een ander type band wat veel grip geeft maar wel in deze maat is? MVG, Quintus Boegem
  10. QuintusBoegem

    welke dealer verkoopt Alpinestars?

    Heey, ik ben op zoek naar een paar Alpinestars GP-Plus handschoenen in het zwart, tot mijn verbazing kon ik nergens op internet dealers (en online shop's) vinden die alpinestars verkoopt, dus aan jullie de vraag, waar in de omgeving hilversum/utrecht verkopen ze alpinestars? Alvast bedankt...
  11. QuintusBoegem

    Nieuw clear SV achterlicht 50 euro

    Heey, ik bied hier mijn nieuwe suzuki sv achterlicht aan, het type; Clear met richtingaanwijzer van het merk Clear Alternatives!, het achterlicht is voor het nieuwe model sv's nieuw 100euro, mag weg voor 50! M.V.G. Quintus
Terug
Bovenaan Onderaan