Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jordy112
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Uitlaat passend maken

    Goedeavond. Ik heb een technisch probleempje, hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Ik ben in het bezit van een laser twin oval uitlaat voor een bmw r1100s (2000). Echter de koppeling van de demper naar de kat. vervanger is eraf gelast. Toch zou ik deze laserpijp er onder willen hebben...
  2. J

    Laser uitlaat demper BMW R1100S

    Ik ben op zoek naar een Laser Twin Oval (underseat) uitlaat demper voor een BMW R1100S BJ 2000. Het gaat alleen om de dempers, cat. vervanger heb ik al. Heeft iemand deze in nog goede staat en voor een mooi prijsje :P
  3. J

    Welk nieuw rubber?

    Hej Mijn Beemer R1100S heeft binnenkort nieuw rubber nodig. Nu liggen er Metzeler Sportec M3 banden onder met de volgende maten: 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL voor 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL achter. Over het algemeen ben ik tevreden over deze band, behalve als het aan het regenen is dan...
  4. J

    Motor verlagen

    Ik heb een BMW R1100S Sports Edition uit 2000. Nu vindt ik de motor toch wat aan de hoge kant (voor het stoplicht wel net aan met beide voeten plat aan de grond) maar toch voel ik mij hierdoor wat onzeker, zeker als ik ook een duopassagier bij me hebt. Nu betreft dit een sports edition, dat...
  5. J

    BMW koppeling slipt: inruilen of maken?

    Hey allemaal ik zit met het volgende probleem: Ik ben in bezit van een BMW R850R (met ABS) uit 1998. Ik rij hier dagelijks mee vandaar de kilometerstand van 88.xxx Motor rijdt verder prima, alleen sinds een paar dagen heb ik last van een beginnende slippende koppeling. Ik heb hier alleen...
  6. J

    Mag Bi-Xenon op een motor?

    Ik weet dat er een speciaal topic is over Xenon verlichting maar die kan ik niet zo gauw vinden. Ik heb een BMW R850R uit 1998 met H4 fitting/lamp en ik wil er graag Xenon verlichting op hebben. Daar kwam ik gistere achter tijdens die enorme hoosbui :o Een Koekblikker stond naast mij met...
  7. J

    Verfkleur BMW cilinder

    Nu de zomervakantie in volle gang is, wil ik graag mijn motor een beetje opknappen. Er zit wat schade aan de cilinder deksel van mijn beamer, nu wil ik mijn cilinder deksel gaan schuren en dan een nieuw laagje hitte bestendige verf er overheen spuiten. Maar weet iemand misschien de kleur code...
  8. J

    BMW Knipperlichten

    Hallo, Ik ben in het bezit van een BMW R850R uit 1998. Onlangs is er een 3rde nieuwe accu in de BMW ingegaan en dat in 10 maanden tijd ongeveer. Als ik mijn knipperlichten gebruik dan gaan deze onregelmatig knipperen, soms snel achter elkaar en soms met een kleine pauze ertussen. Dit heb...
  9. J

    Koppeling BMW R850R

    Vanmorgen in dit "mooie" weer ben ik lekker aan het rijden naar mijn stage :] . Alles ging goed tot de laatste paar meter :/ Ik moest terug schakelen voor de bocht dus ik wil dat zo doen, knijp mijn koppeling in en toen kon ik mijn koppelings hendel inknijpen tot het handvat zonder weerstand...
  10. J

    Wat voor achterband voor een BMW R850R?

    Hej allemaal Ik ben in het bezit van een BMW R850R(gewicht 259 kg), en ik ben toe aan een nieuwe achterband, voor ligt er een Metzeiler band onder weet niet welk type :+ nou zoek ik een nieuwe(goedkope,maar ook een veilige) achterband met de maten 160/69/18 inch. Nu heb ik zelf al wat...
  11. J

    Verlichting aan, accu zakt in

    Hallo allemaal, Als ik een klein ritje maak van ogv. 26 km met mijn verlichting uit (h4 lamp) dan werken mijn knipperlichten uitstekend, maar zodra ik mijn verlichting aanzet en ik maak weer het zelfde ritje dan gaan mijn knipperlichten heel snel achter elkaar knippere en soms zelfs even uit...
  12. J

    Communicatie op de motor

    Ik hoop dat ik mijn vraag in het juiste forum plaatst, en anders mogen jullie hem verplaatsen :+ Ik ben lekker aant touren met mijn :] BMW R850R, en met mijn vriendin achterop. Nu willen wij lekker met zijn 2en ouwehoeren.. Welke communicatieset is voor ons het best? Ikzelf heb een Nolan...
  13. J

    BMW R850R

    Wie o wie heeft er voor mij een service manual(werkplaatshandboek) voor een BMW R850R uit 1998 (ABS versie)? :+ Alvast hartelijk bedankt! :j
  14. J

    Verzekering

    Hallo allemaal, Ik had even een vraagje omtrent een verzekering. Ik heb afgelopen vrijdag online een verzekering afgesloten (ANWB) Hierbij heb ik geen rijbewijs nummer kunnen invullen, en heb ook nog geen polisnummer gekregen. De overige papieren en het polisnummer krijg ik binnen 10 dagen...
  15. J

    Yamaha Diversion Blok

    Beste, Als je naar het blok kijkt van een Yamaha Diversion XJ 600(jaartal 92) dan zie je in het midden een bout zitten aan de voorkant van het motorblok, waar dient deze voor? en is het erg als daar een beetje olie uitzweet? Alvast bedankt!!
  16. J

    Yamaha Diversion 600

    Kan er in een geimporteerde(Duitsland) Yamaha Diversion 600 een 25 kw setje? hij staat al op kenteken. Hoe gaat dat in zijn werk bij deze motor, via inlaatrubbers?
Terug
Bovenaan Onderaan