Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Karl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Sym Fiddle 3 125cc

    Hallo allemaal, Ik kon nog geen topic vinden van de Sym Fiddle 3 125cc. Tijdens een stedentripje in Portugal heb ik er één gehuurd en in die 2,5 dagen heb ik er 160km mee gereden. Dus ik dacht een kleine recensie te schrijven voor de liefhebber. "Mijn" gehuurde Fiddle 3 was zwart en had...
  2. K

    Benelli Velvet 250 (Yamaha Majesty blok)

    Hallo, Er is al één ander topic over deze scooter (waarin ik zelf destijds ook gereageerd heb). Maar dat is al zo oud en een snelle, stille dood gestorven. Daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt. Gisteren heb ik een Benelli Velvet 250 gekocht. Bouwjaar 2006 en met een kleine 12.000km op...
  3. K

    Speedwobble op de motorscooter?

    Hallo allemaal, Dit keer heb ik zowaar iets dat de moeite waard kan zijn een topic voor aan te maken. Ik kan me niet herinneren dat iemand anders deze vraag al gesteld heeft. Ik heb een 2008 Aprilia Sportcity 300 Cube. Deze heeft 8.800km op de teller, is onderhouden volgens het boekje en...
  4. K

    Waarom rij jij zo weinig?

    In navolging van dit topic voor mensen die veel rijden, Club van 25000 , een topic voor de mensen die weinig rijden. Ik rij zo'n 500 tot 2.500 kilometer per jaar met mijn motorscooter. Dat komt in mijn geval doordat ik 'm alleen voor de lol gebruik. Als ik ergens heen móet dan gebruik ik de...
  5. K

    Honda PCX 125/150cc deel 3

    Het vorige deeltje is alweer vol, dus hierbij deel 3! Voor de teruglezers: Deel 1: honda pcx 125 in europa in 2010 Deel 2: Honda PCX 125 Deel 2 En, met dank aan bsmulders, de exploded views van de PCX: 2011 Honda PCX125 Parts - Best OEM Parts Diagram for 2011 PCX125 Motorcycles...
  6. K

    Kawasaki ZZR600

    Te koop aangeboden voor een vraagprijs van € 1.199,00: Kawasaki ZZR600. Bouwjaar 1990. Kilometerstand >45.000km. In augustus heb ik deze motor particulier gekocht bij een kilometerstand van 42.800km. Ik was van plan er een hele tijd mee te rijden, maar enkele weken later werd...
  7. K

    Het MF dooddoeners - topic

    Welke topics zijn er nu zo vaak de revue gepasseerd dat je ze zat bent? Voor de statistieken of om even lekker te klagen. Maar de vrijdag is net voorbij ;) Stem op jouw grootste MF-dooddoener. Hoewel mijn persoonlijke voorkeuren wel aardig vertegenwoordigd zijn in de poll ( :') ) heb ik toch...
  8. K

    Aprilia Leonardo 250cc - 1.275,00 Euro

    Hierbij bied ik mijn '99 motorscooter aan. De scooter heeft 21.700km gereden en haalt een topsnelheid van 140kmpu op de teller, wat in werkelijkheid wel wat minder is. Eigenschappen: Vloeistofgekoeld. Schijfremmen voor -en achter. Veel bergruimte onder het zadel. Dubbele...
  9. K

    What The Fuck! Dit was ooit MIJN Leonardo 125cc

    Je zou kunnen stellen dat ze 'm mooi opgeknapt hebben *O* Voor: (meer foto's op plm pagina 120: Mijn andere Motorscooter OOK gestolen! En weer terug!!! )
  10. K

    Transmissieolie vervangen Leonardo 250 (Yamaha blok)

    Hallo, Kleine technische vraag over het vervangen van de transmissieolie van mijn Aprilia Leonardo 250cc (met het Yamaha 250cc blok die je ook kan terugvinden in bijvoorbeeld de Majesty). Ik kan zien waar ik de olie zou moeten bijvullen, maar ik twijfel over waar ik het moet aftappen. Zie...
  11. K

    Oude verkooptopics

    Kleine suggestie. Ik zat net de verkooptopics van kleding door te spitten op zoek naar een textielen pak. Nu zoek ik maar tot ongeveer een maand terug, maar van alle topics die ik aangeklikt heb is ongeveer de helft al verkocht. Het loont wellicht de moeite iets regelmatiger de verkooptopics...
  12. K

    Motor (scooter) zaak regio Den Haag: suggesties?

    Hallo allen, Mijn scooter heeft een reparatie nodig, de voorvorkkeerringen zijn stuk. Daarvoor ben ik op zoek naar een zaak in de regio. Het meest voor de hand liggend is wat mij betreft MotoPort Wateringen of Sunder bromfietsen in Den Hoorn. Allebei kom ik zelden maar als ik er kom word ik...
  13. K

    Welke motor zou jij buiten durven zetten?

    Hallo allen, Wat zouden jullie doen? Ik woon in Den Haag. Sommige mensen zouden mijn wijk een krachtwijk noemen. Mijn flat is perfect opgeknapt, de rest vd wijk zou in 2010 ook gedaan worden maar dat is vanwege de crisis uitgesteld tot 2018. Nu rij ik graag motor en motorscooter. Echter...
  14. K

    Honda VFR400R NC24 -> 595 euro

    Hallo, Hierbij wil ik graag mijn motor te koop zetten. De facts: -Honda VFR400R NC24 -Bouwjaar 1988 (wel klassiekerverzekering, niet wegenbelastingvrij) -Kilometerstand 95.000km. -Kenteken is ML-40-VY, ik ben sinds 30-06-2008 eigenaar. Vorig jaar (ongeveer 1500km geleden) heeft de...
  15. K

    "Nieuwe" motorscooter gekocht!

    Zo, dit is de eerste keer dat ik een andere motorscooter koop terwijl de andere (nog) niet gestolen is :z Iemand in Den Haag bood 'm aan en ik had behoefte aan een impulsaankoop. Aanstaande zaterdag wordt de eerste echte proefrit: het toerritje in Etten-Leur en omgeving :] Een heuse Aprilia...
  16. K

    Motorscooter Aprilia Leonardo 150cc

    Hallo, Hierbij bied ik mijn motorscooter te koop aan. Deze is in prima staat, ik doe 'm weg omdat ik morgen m'n "nieuwe" ga ophalen. Ik heb 'm in februari gekocht bij een kilometerstand van 10.200. De feiten: Aprilia Leonardo 150cc Bouwjaar 1999 Kilometerstand 12.000 Kleur: paars...
  17. K

    Motor wel of niet op slot? Met een Poll

    geen zin in een lang lulverhaal? skip de tekst, check de poll Naar aanleiding van de reacties in de vele "Gestolen" topics, de volgende vraag. Zetten jullie je motor echt altijd op slot? Met een ART4+ slot? Aardevast? En voldoende bewijs dat'ie ook echt goed op slot stond? Er worden vaak...
  18. K

    Het spontane toerritjes-topic!

    Hallo allemaal, Ook dit jaar zijn er weer een aantal initiatieven voor een meeting of een toertocht. Maar de meeste motorscooteraars rijden veel vaker een lekker ritje. Dit topic is speciaal voor de mensen die gewoon zomaar een eindje gaan rijden en die het leuk vinden als een paar...
  19. K

    Kijk eens wat ik gekocht heb! Motorscooter poging #4

    Goeienavond! Na bijna 2 jaar geen motorscooter meer te hebben gehad, vanmiddag toch weer een gekocht. Een 1999 Aprilia Leonardo 150cc met 10.300km op de klok. Topsnelheid zojuist vastgesteld op 120kmpu op de teller met lichte wind tegen. Hij staat niet voor m'n deur en ook niet in m'n...
  20. K

    Bandenleveranciers: ervaring met pneus-online.nl?

    Vrijdagavond heb ik via deze website 2 banden besteld. Een setje Metzeler ME 7-Teen van de maten 140-60-13 (Achterbandje) en 130-60-13 (Voorbandje). Toegegeven: ze zijn bestemd voor mijn bromscooter. Maar ze passen evenzogoed op m'n motorscooter en daarnaast leveren ze ook motorbanden. De...
  21. K

    Was ik net van plan om vanavond een Leonardo te kopen..

    ...blijkt dat vannacht mijn auto gejat is |( |( :( :( Het is me niet gegund |( Mocht iemand een zwart-grijze Daihatsu Charade met kenteken TX-TB-04 tegenkomen... Oh en haal dan gelijk al mijn 5 sleutelbossen textielen motorpak, helm, 2 paar handschoenen, autoradio en de onderdelen van...
  22. K

    Onderdelen Aprilia Leonardo

    Te koop aangeboden: Onderdelen voor een motorscooter Aprilia Leonardo 125 / 150cc Stuur, goede staat, 25 euro T-stuk, goede staat, 50 euro Voorvorkpoten, goede staat MAAR lekke keerringen 50 euro Voorvelg, goede staat, 25 euro Remschijvenset, achter nieuw, voor bijna nieuw...
  23. K

    Rijden onder invloed? Polletje erbij

    De "roemruchte" ApriliaSmoke (ik laat gemakshalve een paar hoofdletters weg) heeft hierover in 2003 ooit een topic gestart, maar dat is 6 jaar geleden en dat reken ik als zijnde nooit gebeurd ;) Nu ben ik nieuwsgierig. Rijden onder invloed is op dit forum een absolute no-no. Je kan zoeken...
  24. K

    Motorscooter huren: centraal topic

    Hey mede-motorscooterMF'ers! Dit wordt de 2e keer dat ik dé motorscootertocht ga rijden met een gehuurde motorscooter. Het valt echter niet mee om een zaak te vinden die motorscooters verhuurt. Eén van onze mede-MF'ers suggereerde een apart topic te openen. Goed idee, bij deze dus! Dit...
  25. K

    uitlaatdemper Laser

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Laser uitlaatdemper te koop aan. Bij aankoop van mijn motor kreeg ik deze erbij. Ik weet niet van welke motor deze origineel afkomstig is. Daarom, en vanwege de oppervlakkige krasjes, te koop tegen elk aannemelijk bod. Voor vragen, opmerkingen, meer foto's, meer...
Terug
Bovenaan Onderaan