Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: voormast
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. voormast

    Classic Boxer Meeting Soulfuel 13-14 /6 Spa Francorchamps

    Beste BMW-vriend, Je bent mooi, jong en intelligent... dan is de kans groot dat je nog niet geboren was toen H A Muth bij BMW aan de slag ging in de auto-afdeling in 1971 ! Hij meldde zich bij de chef-motorfietsafdeling en vroeg wie de moto's tekende... Hij tekende zijn versie en meteen...
  2. voormast

    BMW Classic Boxer Rally Touristique

    Zaterdag 3 juli BMW Boxer motoren treffen van 11.00 tot 13.00 uur / 15.00 tot 17.00 uur. De B.M.W. Boxer motor club houdt ook dit jaar weer een treffen in de binnenstad van Coevorden. De klassieke motoren worden opgesteld in de winkelstraten. Om 13.00 uur vindt de start plaats van een...
  3. voormast

    BMW classic boxer Rally

    In samen werking met de BMW boxer club wordt de BMW classic boxer rally georganiseerd op 20 juni. De rally staat open voor BMW 2 kleps boxers. Om de rally te laten doorgaan zijn er nog minstens 8 deelnemers nodig. Opgeven kan voor 22 mei via "mail hier onze voorzitter" op...
  4. voormast

    Kawa 440 ltd blok

    Gevraagd lopend blok voor kawa 440 ltd. Motor is van 1982. Pieter
  5. voormast

    Voormast

    Na een tijdje te hebben mee gelezen heb ik me maar aangemeld, kwam een onderwerp tegen waar ik wel een antwoord op wist. Ik heb 12 jaar geen motor meer gereden en in ben in januari weer begonnen. Destijds heb ik mijn rijbewijs gehaald met een oefen vergunning, later heb ik nog een vro dag...
Terug
Bovenaan Onderaan