Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Venator
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Venator

    Kawasaki Ninja 250R 2008

    Kawasaki Ninja 250R uit 2008 te koop, km-stand ongeveer 9400 kilometer maar er wordt heel af en toe nog op gereden. Motor is netjes onderhouden bij de dealer (Arie Molenaar / Motoport, facturen aanwezig) en heeft enkele gebruikskrasjes op de tank, voornamelijk op het vervangbare tankpad...
  2. Venator

    Blauw / Witte TL 1000 R

    Te koop: mijn mooie TL 1000 R uit 2000. Aantal cilinders: 2 Bouwjaar: 2000 Km stand: 44785 Vermogen: ~135 pk Kleur: Wit/Blauw Verder is de motor voorzien van: - BSM Viper carbon dempers (dik carbon, deze scheuren dus niet!) - getint Fabbri double bubble kuipruitje - Kleinere...
  3. Venator

    Extra koppelingsplaat tegen doorslippende koppeling?

    Hoi mensen, Na een onderhoudsbeurt waarbij andere olie (wel volgens voorschrift) in de TLR is gegaan, slipt de koppeling door. Nu is dat een redelijk bekend probleem bij de TL's, maar m'n garage heeft een oplossing bedacht in de vorm van een extra koppelingsplaat, welke ze eerst bij iemand...
  4. Venator

    Nieuw!

    Nou ja, z.g.a.n. ;) Ik ben Michel, 30 jaren jong. Ik heb nog geen motor, wel een rijbewijs sinds vorig jaar. Mijn vriendin is nu ook bezig (ook besmet met het motorvirus door mij en haar vader!) en voor haar wordt het een Ninja 250R 2008, zo gauw ze het rijbewijs heeft behaald. Dan gaat onze...
Terug
Bovenaan Onderaan