Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SDtaxi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SDtaxi

    tk: Motormover

    Te koop een motormover - max. capaciteit 500 kg - geschikt voor motorfietsen met een wielbasis tot 220 cm - breedte rijgoot 20 cm - incl. 5 zwenkwielen en verstelbare jiffy-steun - gewicht 27 kg Vraagprijs: 60 euro gezien het gewicht is de motormover alleen op te halen in Kerkdriel...
  2. SDtaxi

    TK: Honda CBR 600 RR (speciaal)

  3. SDtaxi

    Driven kettingwiel 15T (525)

    Een Driven kettingwiel (voor) met 15 tanden voor meer acceleratievermogen van je moter. Gemaakt van staal voor duurzaamheid, maar met extra gaten voor gewichtbesparing. Afkomstig van mijn Honda CBR600RR en heeft er 3000 km op gezeten, z.g.a.n. dus. vraagprijs: €20,-
  4. SDtaxi

    Slipper clutch/slipkoppeling CBR600RR

    Ik heb een slipper clutch in de aanbieding voor de geïnteresseerde. Een tijdje terug overgekocht van iemand die hem twee circuitdagen heeft gebruik waarna hij een nieuwe circuitmotor had gekocht en dus de koppeling overbodig was. Ik was van plan om de koppeling bij de volgende...
  5. SDtaxi

    rijden zonder lambdasonde?

    Goedemiddag mede MF'ers, Ik heb onlangs een PC3 geinstalleerd op mijn 600rr en daarbij de de lambdasonde losgekoppeld en een O2 eliminator geplaatst. Nu is mijn plan om van de zomer (als mijn 25kw periode voorbij is) een custom map te laten maken. Momenteel heb ik de standaard map draaien...
  6. SDtaxi

    Gezocht: Radiateur Honda CBR 600 RR

    Zoals de titel aangeeft ben ik opzoek naar een gebruikte radiateur voor mijn honda.
  7. SDtaxi

    uitlaatkapjes spuiten

    ff een vraagje. onderstaande uitlaat kapjes wil ik graag zwart spuiten. Dien ik hiervoor hittebestendige lak te gebruiken of volstaat 'gewone' lak?
  8. SDtaxi

    welke connector voor knipperlicht?

    ik heb led knipperlichten aangeschaft en wil ze aansluiten doormiddel van een orginele connector. Er zijn twee die voor honda geschikt zijn, maar welke moet ik nu nemen voor mijn cbr 600 RR uit 2005? de ICL001 of de ICL002 ik kan niet kijken welke connector er nu op mijn motor zit...
Terug
Bovenaan Onderaan