Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D-S
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D-S

    Sidi Vertigo Lei dames motorlaarzen (maat 39)

    Te koop: Gebruikte, maar nette Sidi Vertigo Lei, dames motorlaarzen. Maat 39 (maar valt zeker als een 38, klein dus). Alle verstellingen, klitteband en ritsen werken naar behoren. Uiteraard voorzien van enkele gebruikssporen (zie foto's). Originele doos ook aanwezig! Kort gebruikt...
  2. D-S

    Daytona Lady Star Gore-Tex (maat 38)

    ZGAN Daytona Lady Star GTX (Gore-Tex). Maat 38, vallen groot! € 150,- Te koop, omdat ik ze toch te groot gekocht heb. Ze zijn daardoor haast niet gedragen en dat is zonde. Hoop dat iemand anders er plezier mee kan hebben! Informatie over de laarzen: De laars heeft een verstelbare...
  3. D-S

    Sidi Vertigo Lei Dameslaarzen (mt. 39)

    Hierbij zet in mijn Sidi Vertigo Lei, maat 39, te koop. Ik heb ze nu bijna een jaar en met veel plezier mee gereden. Mijn bijpassende pak heb ik verkocht en daarmee mogen ook deze laarzen in de verkoop! Vooral de verstelbare kuitmaat is geweldig :) De informatie even gekopieerd van één van...
  4. D-S

    Damesoverall -- Dainese Yu Lady Zwart

    Te koop Hierbij bied ik mijn Dainese Yu Lady overall aan. Ik maak er gewoonweg geen gebruik van, omdat ik mijn supersport heb ingeruild voor een allroad motor. Heb er in totaal zo'n 25x mee gereden in anderhalf jaar tijd. Het gaat om een Italiaanse maat 42, Europees 36-38. Het pak is altijd...
  5. D-S

    Sportieve gele ER6-N, 2006, 12.950km

    Te koop Kawasaki ER6N uit 2006, kilometerstand bedraagt 12.xxx (wordt nog mee gereden). Ik heb de motor in april dit jaar gekocht bij Motor24 in Friesland. De motor is altijd goed onderhouden, onderhoudsboekje aanwezig. Recentelijk hebben we de motor nog een onderhoudsbeurtje gegeven waarbij...
  6. D-S

    Yamaha SZR 660, SuperSingle

    Te koop Yamaha SZR 660 uit 1998, kilometerstand bedraagt 36.200 (wordt nog mee gereden) De motor is altijd goed onderhouden, dit heeft mijn vriend altijd gedaan. Recentelijk hebben we de motor nog een onderhoudsbeurtje gegeven waarbij de olie+filter is vervangen, de kleppen zijn gesteld, de...
  7. D-S

    SZR 660 Deel [3] Dit keer met meeting!

    Foto's meeting 2 augustus 2010 *O* En een FILMPJE! Voorgaande delenSZR 660 Deel 1. SZR 660 Deel 2. ALGEMEEN Model Yamaha SZR 660 Categorie Sport MOTORGEDEELTE Type 659 cc, vloeistof gekoeld, eéncilinder, 4-takt Boring x slag (mm) 100 mm x 84 mm Kleppen 5...
  8. D-S

    ophangpunt stepjes afgebroken van frame (yamaha SZR660)

    hallo, ik ben vanmiddag een rondje wezen doen. toen ik stopte (gelukkig vlakbij huis) brak een ophangpunt van mijn linkerstepje van mijn frame. wat bleek, een vorige eigenaar/beunhaas had de bout van de ophanging afgebroken, het deel dat was afgebroken eruit geprobeerd te halen, maar was...
  9. D-S

    GSX 600 F 2002, 8300 km, erg netjes! €3750

    Hierbij bied ik mijn motor te koop aan. De foto's:
  10. D-S

    Hulp nodig: Sidi laarzen

    Deze titel kan nu ook nog eens dubbel worden opgevat. Ik heb, wanneer ik mijn leren pak draag, hulp nodig bij het aantrekken (lees:dichtmaken) van mijn Sidi laarzen... Met veel gesjor en getrek zitten de laarzen dan eindelijk dicht, maar echt lekker zit het niet! :/ Ik vroeg me af of jullie...
  11. D-S

    Kawasaki ZX6R 1997, weinig km's

    Wegens persoonlijke omstandigheden, bied ik deze Kawasaki ZX6R te koop aan: Bouwjaar: 06-1997 Km-stand: 28.303 Segment: Supersport Kleur: Zilver De motor is geheel origineel, niet aan gesleuteld! De motor is vanuit Italië geïmporteerd rond februari 2007. Hij is aangekocht op de...
  12. D-S

    Lichte of zware motor?

    Ik ben nu 20 en heb aankomende woensdag mijn eerste motorrijles. Nu vraag ik mezelf af, moet ik dan lessen op een lichte of zware motor? Half augustus wordt ik 21, dus als ik na deze datum AVD examen doe, mag ik gewoon op een zware motor rijden, of moet ik dan beide examens op een zware...
Terug
Bovenaan Onderaan