Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: alexxer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. alexxer

    olielampje gsxr 750 k6

    Beste motorrijders, Ik heb een probleem met mijn gsxr 750 uit 2007, Mijn olie lampje blijft namelijk branden en in het display knippert afwisselend met de temperatuur FI. Nu heb ik de motor al in de dealer mode gezet maar dan staat er -C00 Volgens mij betekend dat dat ik geen storing heb...
  2. alexxer

    liggende accu

    Hallo allemaal, Heb sinds een tijdje een TL 1000 r. Na wat electra problemen, heb ik een nieuwe accu in het apparaat gezet. In de TL ligt de accu. Weet iemand of ik hier elke accu voor kan gebruiken of een speciale die kan liggen? Gr
  3. alexxer

    spanning op het frame

    Beste motor vrienden, Heb al enige tijd problemen met electronica van mijn TL 1000 r nu zit er een andere spanningsregelaar in maar nog steeds wordt de accu leeg getrokken, nu vermoed ik dat de accu kapot is want ik heb hem al 10 keer opgeladen nadat ie leeg was. net meette ik 0.4 volt op...
  4. alexxer

    TL 1000 R

    Te koop Suzuki TL 1000R. bj 1998 Staat ongeveer 50000 km op de klok. Is in prima staat, moeten alleen nog nieuwe bandjes onder. Moet weg, heb een huis gekocht en de hobby wordt een beetje te duur.. Motor heeft altijd binnen gestaan en ziet er nog prima uit. minpunt: zit een klein scheurtje in...
  5. alexxer

    Open dag Arie Molenaar

    20 Juni is het weer zover, een ''open dag'' bij Molenaar. Vroeg me af of er veel mensen van MF heen gaan... Vorige jaar was het een geslaagd feest met oa een bbq, trial demo (super vet), en diverse super laag geprijsde artikelen. Ook een mooie actie dit jaar is: Lever je oude spullen...
  6. alexxer

    Tank zx-6r 95-97

    Hallo, Wie o wie kan mij vertelllen of de tank van mijn motor, kawasaki ninja (zx-6r 1996), een enkel wandige of dubbel wandige tank is, volgens mij is ie lek maar het kan ook de pakking zijn van de dop... fijn weekend :]
  7. alexxer

    WINTER BBQ

    3 januari is er een ''nieuwjaars receptie'' :Y bij Ariemolenaar motoren, wie gaan daar allemaal naar toe? tot dan.
  8. alexxer

    Honda XL 600 start niet

    Hallo ik heb een Honda xl600 motorisch opgeknapt, tenminste dat dacht ik. Hij zit helemaal in elkaar maar hij weigert te starten. Hij krijgt benzine en een vonk. Met kicken heeft hij een aantal keer een kuch gegeven, maar meer zat er niet in. Met aanrennen krijg ik hem ook niet aan de gang...
  9. alexxer

    Dag hallo jawel hoi

    Ik ben Alex en woon in de omgeving van Rotterdam. Heb sinds 3/4 jaar een Kawasaki Ninja uit '96. de moter bevalt mij primaa. Helaas staat de motor nog op 25 Kw maar dat mag de pret niet drukken :P Ik heb de originele stickers eraf gehaald en er een ander sticker setje opgeplakt. Naar mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan