Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Qubus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Qubus

    Suzuki TL1000S houdt in

    Dag allen, Mijn Suzuki TL1000S V ('97) met 35.000km op de klok heeft een mysterieus probleem. Het probleem betreft inhouden/stotteren/wegvallen bij accelereren. Het probleem openbaart zich vanaf 4000/4500 rpm, vooral bij flink accelereren (drie kwart gas) met warme motor. Het probleem...
  2. Qubus

    Akrapovic titanium demper voor GSX-R

    Bij dezen bied ik te koop aan een titanium einddemper van het merk Akrapovic. De demper heeft een E-keur die geldig is als de meegeleverde Db-killer gemonteerd is (Duitsland ritten). Monteren is door iedereen die beschikt over een set gereedschap en minstens één rechter hand te doen (bolt-on)...
  3. Qubus

    Gestolen en weer terug te Breda: Honda XR

    In de nacht van zondag 6 op maandag 7 september 2009 is de volgende motor gestolen: Honda Xr Mx-xx-xx TERUG GEVONDEN Stond in een afgesloten tuin van de wijk Haagsebeemden te Breda. Misschien overbodig te vermelden dat de rechtmatige eigenaar graag zijn bezit terug zou willen.
  4. Qubus

    Eifel en Db-killer

    Aankomend weekend gaan een paar vrienden en ondergetekende naar de Eifel. 3 Maatjes met standaard ''zoem zoem zoem'' kachelpijp, Q met Bos demper E-keur. Nou weet ik dat ze in Duitsland nogal streng zijn... Is het strikt noodzakelijk dat ik met Db-killer in mn pijp richting Duitsland ga...
  5. Qubus

    ''lezers tests'' in de Kicxstart

    Qubus... al enige jaren abonnee van de KicXstart :) Maar begint zich nu enigzins te ergeren aan die ''lezers testen de motoren'' artikelen van de KicXstart (nu 2 maanden op rij) B| Persoonlijk heb ik liever een goed onderbouwt artikel dan een beoordeling door een lezer met zinnen van...
  6. Qubus

    Toch maar eens even voorstellen

    Hallo iedereen, Zoals te lezen is in mijn gebruikers info lees ik al een tijdje her en der mee op dit forum. Erg leuk en niet zelden hilarisch tijdverdrijf moet ik zeggen :P Even in het kort: Quinten (male) Breda (brabo) 22 (01-08-1985) Sportfiets liefhebber...
Terug
Bovenaan Onderaan