Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Slipstroom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Slipstroom

    Sportieve IXON textiel all-season jas (XL) - Nieuwstaat

    Hoi allen, Ik bied (helaas) mijn fijne en sportieve IXON textiel motorjas te koop aan. De jas is helaas niet veel gebruikt, want deze is maat XL en ik ben het afgelopen jaar 10+ kilo kwijt geraakt. Hierdoor sluit de jas niet overal lekker meer aan en vang ik nogal wat wind. Om een indicatie...
  2. Slipstroom

    Twee slip-on dempers gezocht

    Hoi allen, Ik ben op zoek naar twee dempers om te monteren onder de kont van mijn Moto Morini Corsaro. De lengte van de dempers moet rond de 45cm zijn en de dempers moeten met een klem om de uitlaatbuis vastgezet kunnen worden. De binnendiameter bij voorkeur 50mm (andere maat kan evt ook...
  3. Slipstroom

    Held R7 Combi motorpak - maat 50

    verkocht Bij deze bied ik mijn motorpak te koop aan, Maat 50, in verband met het feit dat ik dusdanig begin uit te dijen dat hij bij mij niet meer comfortabel zit. Het pak is van Held, die voornamelijk bekend is van de goede kwaliteit leren handschoenen, en de pakken doen er niet aan...
  4. Slipstroom

    Originele Nokkenaskettingspanner 1000rr

    Ik heb hier een goed werkende originele Honda nokkenaskettingspanner voor een 1000RR. Past mogelijk op meer Honda modellen, maar dat zou je zelf even na moeten gaan. Hij is van de 1000rr van een vriend van mij gekomen toen hij zijn 1000rr heeft omgebouwd tot circuitfiets. Daarbij heeft hij...
  5. Slipstroom

    Topkuip 600rr '03-'04

    In verband met een scheur in de topkuip (de kap waar de koplampen in rusten zegmaar) van mijn 600rr ben ik opzoek naar een ander. Het gaat om het rode 2003 model van de 600rr zoals op de foto hieronder. Een originele nieuwe is nogal prijzig, dus als iemand er 1 heeft liggen of weet te liggen...
  6. Slipstroom

    Motor Studenten Utrecht Deel 9- Ook in de winter ongeremd!

    Welkom :W Biertje? Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) De geschiedenis: Motorstudenten Utrecht...
  7. Slipstroom

    Zuiger remklauw zit muurvast

    Afgelopen zondag wilde ik mijn remblokken eens gaan vervangen. Vrij simpel karweitje dus meteen begonnen. Zoals verwacht, voorrem was een fluitje van een cent. Tot ik aan de achterrem ging beginnen was alles nog goed. Het achterwiel eraf gehaald, imbusje en borgpen eruit, de remblokjes vielen...
  8. Slipstroom

    Redelijk storende ad..

    Ik snap dat MF ads heeft om beetje geld in t laatje te brengen... Maar ik vind dit toch een vrij aparte ad, eerlijk gezegd een beetje storend :/
  9. Slipstroom

    Red Bull Knock-Out 2008

    Red Bull Knock Out 2008, zondag 16 november 650 rijders uit de MX 1, 2 en 3 klasse verschijnen gezamenlijk aan de start van de Red Bull Knock Out 2008 om de strijd aan te gaan met elkaar, je helden, de natuurlijk elementen en de lichamelijke uitputting. Het loodzware parcour daagt de rijders...
  10. Slipstroom

    Ook dan maar voorstellen

    Hallo, Ik ben Niels, ben bijna 17jaar en doe op het moment VWO5. Ik ben erg geïnteresseerd in alles op 2 wielen met een motortje erin. Ik heb voor deze username gekozen omdat 1 van jullie collega's al Slipstream bezet had dus moes tik maar overstappen op een alternatief. '( Helaas...
Terug
Bovenaan Onderaan