Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hans-G
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hans-G

    BMW gestolen in Amsterdam

    De motor van mijn broer is pas gestolen :( En helaas was hij ook nog eens niet tegen diefstal verzekerd -O- Misschien mensen die in de buurt van Amsterdam wonen of er veel komen? Het gaat om een BMW F 650 GS Kenteken: MP-LX-33 Gestolen op de Transvaalstraat 41 te Amsterdam. Alvast...
  2. Hans-G

    Tandwielen CBR 600F4(i)

    Hey, ik heb even een kort vraagje. Weet iemand misschien of een tandwiel set van een F4I (de injectie uitvoering van na 2001) ook op de F4 ('99/'00) passen? Alvast bedankt, gr. Hans
  3. Hans-G

    Wheelies leren omg. Arnhem

    Hey allemaal, Ik ben op zoek naar iemand die het wel leuk lijkt om mij wat wheelies en eventueel stoppies te leren gezien het zelf steeds maar niet onder de knie krijg. Ik heb al een flink aantal tutorials bekeken en gelezen en de raad daarvan proberen op te volgen maar zonder erg veel...
  4. Hans-G

    Honda CBR600 F4 '99 (25kw mogelijk)

    Bij deze bied ik mijn 600Fje uit 99 te koop aan. De reden van verkoop is dat ik op zoek ben naar een zx6r uit 2003/2004. De motor staat op kenteken op 25kw maar rijdt gewoon op vol vermogen. Wel kan ik het 25kw kitje er zo inbouwen. De motor is zeer geschikt al beginners motor, het was dan...
Terug
Bovenaan Onderaan