Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Papoega
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Papoega

    Parkeren voor flat

    Hoi :W Ik vroeg me af hoe andere flat/appartement bewoners hun motor stallen? Ik woon zelf in een flat waar opzich wel ruimte voor de deur gemaakt kan worden om een motor te stallen maar tot nu toe heb ik hem altijd wel ergens bij iemand in de schuur kunnen plaatsen. Nu ben ik een...
  2. Papoega

    Nieuwe set Michelin Anakee 3 met probleemje

    Hallo daar, Ik heb een set splinternieuwe Michelin Anakee 3 banden liggen waar ik vanaf wil. Voorband heeft maat 100/90-19 57H Achterband heeft maat 130/80R17 65H Ze zijn 1x (eigenlijk 2x) gemonteerd geweest op mijn Transalp 2008 maar mijn dealer krijgt ze simpelweg niet gebalanceerd...
  3. Papoega

    Honda Transalp 700 start probleem

    Heey :W Ik had vorige week een vaag probleem met mijn Transalp uit 2008. Na ongeveer 50 km gereden te hebben gereden en ergens een korte break wilde hij niet meer starten. Het FI LED lampje op me dashboard knipperde om de 3 a 4 seconden een keer en de motor sloeg gewoon niet aan. Na...
  4. Papoega

    Garmin of TomTom?

    Beste allemaal :W Ik ben opzoek naar een goede motor navigatie voor op mijn transalp maar ik kom er niet echt uit. Ik heb de TomTom Urban Rider op het oog tegenover de Garmin Zumo 210. Beide zitten rond dezelfde prijs maar hebben zo hun voor en nadelen. TomTom is makkelijk in gebruik...
  5. Papoega

    Kofferset of zijtassen?

    Ha allen, Ik sta op het punt om een Transalp uit 2008 aan te schaffen om mee op vakantie te gaan. Nu heb ik bij de dealer de optie om een compleet nieuw kofferset inc. alle andere materialen bij te kopen voor € 500,- , Top en zij koffers dus. Zelf vind ik dit enorm veel geld voor een...
  6. Papoega

    Data Tool Alarm uitschakelen?

    Hallo mede MF'ers :W Ik heb 2 weken geleden een Blade gekocht en daar zat bij aanschaf al een alarm in. Het gaat ( vermoedelijk ) om een Data Tool alarm. Zie hieronder de receiver / afstands bediening.. Erg leuk hoor zo'n alarm maar als ik het contact uitzet gaat het alarm er...
  7. Papoega

    Honda CBR600F uit 1994

    Te Koop Mooie Honda CBR600F uit 1994. Heb de motor nu 2,5 jaar in mijn bezig maar het is nu tijd voor wat zwaarders. Vandaar mag de CBR naar een nieuw baasje. Onderhoud is altijd netjes op tijd door Cama Motoren in Maassluis gedaan. In November 2010 nieuw ketting + tandwieltjes...
  8. Papoega

    Kuipruit Honda CBR600 F2 Origineel

    Beste allen *O* Ik heb hier nog een origineel kuipruitje liggen voor een CBR 600 F2 uit 1994. Niet gescheurd of beschadigd :) Wel wat vliegjes nog :+ Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben dus bieden maar :) Gegroet :W
  9. Papoega

    Lookwell Leder handschoenen [ Maat L ]

    Te koop aangeboden Wegens maatje te groot mogen ze voor een zacht prijsje weg :Y Heb ze 1x gedragen tijdens een kort ritje :) Ze zijn maatje L Voor €25,- zijn ze van jou :W
  10. Papoega

    KM registratie software

    Mede motorrijders :] :W Tijdje geleden had hier iemand een post gezet over een stukje software wat km standen kon registreren / verbruik uit te rekenen etc. Ik zoek me helemaal scheel maar ik kan het niet meer terug vinden :$ Weet iemand dat topic wel terug te vinden? Thnx...
  11. Papoega

    BOS Demper Honda CBR600F model 91' / 95'

    Beste mede-motormuizen :W Ik heb hier een BOS demper liggen voor een Honda CBR600F model 91' / 95' Ik ben overgestapt naar een superpole :} :9~ Demper heeft een E keur erop zitten. Klein schaafplekje op de demper ( zie rood omcirkeld op foto waar het zit ) maar stoort niet...
  12. Papoega

    Rev'it! leren jas

    Aangeboden wegens toch net maatje te klein Zeer mooi bijna nieuw ( 4x gedragen ) lederen motorjas van het merk Rev'it. Zit bij mij toch net wat de strak dus niet erg comfortabel. '( Het betreft maatje 50. Zelf ben ik 1.80 en ongeveer 80KG. Jasje heeft geen schade , hooguit een paar...
  13. Papoega

    Gezocht: Seat Cover

    Hallo :W Ik ben al een tijdje opzoek naar een seat cover voor een Honda CBR600F uit 1995 :) Heb je er nog 1 liggen voor niet achterlijk veel geld , laat het dan ff weten *D Kleur maakt niet uit, moet toch gespoten worden. Als hij maar netjes is. :W
  14. Papoega

    Honda VTR 250cc 1989'

    Te koop aangeboden Merk: Honda Type: VTR 250 Bouwjaar: 1989 1e toelating: 1994 KM stand: 28.000 Miles Ik ben opzoek naar een CBR dus de VTR mag de deur uit. Hij heeft me altijd van A naar B gebracht en zelf heb ik er nooit problemen mee gehad. Banden zijn goed, tandwielen en...
  15. Papoega

    Binnen Vizier

    Heren ( en dames natuurlijk :) ) Ik ben al een tijdje opzoek naar een binnen vizier ( soort sticker geloof ik ) maar ik kan het nergens vinden. Zie plaatje hieronder :) Zag hem op het forum rondzwerven ergens, hoop dat de eigenaar het niet erg vind dat ik deze als voorbeeld neem...
  16. Papoega

    Motor start niet/slecht na lang stilstaan

    Allen, Mijn VTR 250 uit 89' staat al 9 maanden stil in de garage te wachten tot ik eindelijk me rijbewijs heb. Vrijdag is het dan zover en ik ging net even bij mijn beestje kijken of hij er al zin in had :] Accu was leeg zoals ik al verwachtte want ik heb geen druppel lader erop...
Terug
Bovenaan Onderaan