Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spool
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Spool

    te koop kawasaki gpz (ex)500

    te koop gpz 500 leuke beginnersmotor €800 http://www.speurders.nl/speurder.php?id=38171327#
  2. Spool

    te koop ruitje r6 2003

    originele kuipruit €25 spatbord teab prijzen ex verzending
  3. Spool

    te koop onderdelen sv650 2004>

    yoshimura demper zit een deuk in aan de bovenkant €70 (gereserveerd) valbloken alu €40 handvatverwarming €teab(gereserveerd) db killer bos demper €10 prijzen ex verzending
  4. Spool

    te koop evolutoin leren pak

    Te koop: Evolution leren combi heren motorpak zwart/grijs. Broek maat 48 en jas maat 50, 3 jaar oud, in goede staat. prijs €125
  5. Spool

    schade door tankpad

    wou dus vandaag een andere tankpad er op plakken en heb dus eerst de oude moeten verwijderen. Het probleem is dus dat aan de oude de laag blanke lak bleef zitten :( :( :( Iemand een idee of dat bij te werken is of dat de hele tank opnieuw gespoten moet worden ???? Zou dat te verhalen zijn...
  6. Spool

    hoeveel KW '96 gixxer 750

    hallo allemaal IK heb dus een 96er GSX-r 750 maar denk dat die geknepen is (geloof import duitsland). Ben er al een keer mee naar de dealer geweest maar die zegt dat hij full power is,op mijn kenteken staat 72kw maar als ik op het net kijk staat er bij specs van deze motor 93.3kw. Heb hem op...
  7. Spool

    nog even een pic

    als het goed gaat :)
  8. Spool

    ff voorstellen

    Mijn naam is Thorsten 25 jaar kom uit hengelo (OV). Heb mijn papiertje een half jaar en heb een paar weken terug mijn eerste fiets opgehaald . Werd ook wel tijd kon niet meer wachten. Het is een gsx-R 750 geworden bj 1996.
Terug
Bovenaan Onderaan