Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mit46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mit46

    Constands paddockstand voorkant

    Verkocht
  2. Mit46

    600RR PC40 - blok loop slecht

    De advertentie aangepast. Copy \ paste van Marktplaats. Let op! Het blok loopt slecht bij volgas. Mij niet duidelijk waarom en zal er geen tijd in steken het uit te zoeken. --------------------------------------------------------------------------------------------------- De motor is gebouwd...
  3. Mit46

    Zeitronix ZT-2 wideband controller

    Gekocht om zelf te hobbyen, maar nooit gemonteerd. De interesse in het hobbyen is inmiddels weg vandaar de verkoop. Niet gemonteerd geweest dus nieuw. Zeitronix ZT-2 module harnas incl. O2 sensor Blackbox datalogger met 1GB SD kaart COM naar USB adapter om de kabel van de module te kunnen...
  4. Mit46

    Power Commander 3 Suzuki GSX-R 600\750

    Model 316-410 Zelf controleren of deze geschikt is voor jouw motor. E150,- Ophalen of verzenden. Verzendkosten E6,-
  5. Mit46

    Gezocht: GSX-R 750 2008-2010 voorvorkpoot rechts

    Ik ben op zoek naar een rechter voorvorkpoot voor een Suzuki GSX-R750 uit 2008. Enkel de volledige binnenpoot voldoet ook en anders voldoet enkel het zwarte onderste deel waar de remklauw op bevestigd wordt. Met name het onderste deel van de poot is waar het mij om te doen is, maar bij voorkeur...
  6. Mit46

    Ervaringen met van Eyk-Hypotheken | » Motor Zeker Pakket ???

    Na het bericht gelezen te hebben van onze mede MF-er wiens garage compleet leeggeroofd is en zijn circuithobby daarmee ten einde is, als ook dat er van een bekende van mij (toevallig ook) zijn Ducati bij notabene de dealer gestolen is, ben ik gaan nadenken en op onderzoek uitgegaan. Mijn...
  7. Mit46

    Spiegel links GSXR600\750 2008 - 2010

    Ik zoek een nette spiegel zonder val schade. De lichte verkleuring die je vaker ziet vind ik niet erg. Ik weet niet of andere bouwjaren \ modellen ook passen, maar indien dat het geval is dan vind ik dat prima. Mijn motor is een GSXR 750 uit 2008. De huidige linker spiegel is "lam". Deze...
  8. Mit46

    Topic niet te openen

    Het topic "Regels mbt het plaatsen van een advertentie" in het forum "Te koop: onderdelen en overig" is voor mij niet te openen. Melding: Eh...dat ging niet goed! Je hebt geen permissie om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren.
  9. Mit46

    Probleem na kleppen stellen

    Ik heb voor het eerst zelf de kleppen gesteld nadat ik meermaals heb meegekeken. Nu is dit nogal een stressvol avontuur geworden en niet vlekkeloos verlopen. Meteen ook weer afgeleerd dit helemaal zelf te doen. De klepspeling heb ik kunnen stellen en volgens mij heb ik het met het op tijd zetten...
  10. Mit46

    600RR 2007-2012 MRA kuipruit double bubble

    Iemand baat bij een MRA double bubble ruitje voor een pc40> (2007-2012 denk ik) Nieuw en ongemonteerd. Past op geen van mijn circuit kuipsets. Wel alleen af te halen in Almere vanwege de breekbaarheid. Ik hoef er niet hoofdprijs voor, maar het is zoals gezegd nieuw. De verpakking zit...
  11. Mit46

    600RR 2003-2004 velgen

    GERESERVEERD Ik heb nog een mooie achtervelg met remschijf liggen van Braking. De velg is wel vies (straatmotor) en er ligt een lekke Pilot Road 2 band om. Indien gewenst spuit ik er speciaal voor verkoop wat ontvetter op en neem deze af. Volgens mij zitten de wielbussen er niet bij (of...
  12. Mit46

    Stalen remleidingen R6 RJ11

    Ik heb enige tijd geleden stalen leidingen overgenomen van een MF'er, maar voordat ik deze op mijn fiets heb gemonteerd is het ding helaas afgeschreven. Foto is geleend van de MF'er van wie ik deze heb overgenomen. €50 incl. verzenden. Het betreft uit mijn hoofd enkel de voorkant...
  13. Mit46

    Poging tot diefstal - Foto's delen?

    Vanmiddag hebben er 2 geprobeerd mijn motor te stelen aan het Museumplein in Amsterdam. Een blauwe Yamaha R6 uit 2006. Het stuurslot is kapot en ik moet maar zien als ik vanavond naar huis rijd dat er niet meer kapot is. De motor stond in de 1, maar ik heb omgekeerd schakelen. Hopelijk...
  14. Mit46

    SBS 734DC remblokken (Honda)

    sold
  15. Mit46

    Hoe werkt Ride by wire ???

    Ik heb een R6 uit 2006. Dit model heeft ride by wire en schijnbaar heb ik dit principe nooit goed begrepen ben ik net achter. Omdat ik de gas respons nooit helemaal lekker heb gevonden (vooral niet bij het wegrijden uit stilstand of wanneer je er langzaam mee moet rijden, bijv 15 km\h ofzo)...
  16. Mit46

    De zoektocht naar een windruisloze helm

    Topic #100 over een zoektocht naar een helm. Ik rijd op supersports (momenteel een R6) en de helm moet op zo'n motor dus óók stil zijn. Momenteel heb ik de HJC RPHA 11, want deze zou "stil" zijn, maar dat valt nog vies tegen. Ik vind het een zeer luidruchtige helm. De rest is prima...
  17. Mit46

    GZ: Aim Solo DL

    Ik ben op zoek naar een Aim Solo DL (met Honda CBR draadboom, maar zonder is ook prima). Voor ik er 1 voor de volle mep bij Roteg koop toch eerst even hier kijken of niemand wat in de aanbieding heeft. Het moet de DL versie zijn, want ik wil de ecu data kunnen loggen.
  18. Mit46

    GZ: ZX6R 2003 - 2004 versnellingsbak

    Ben op zoek naar met name de 3e versnelling, maar liever een complete set.
  19. Mit46

    ZX6-R 2005+ velg voorkant

    Ik zoek voor een vriend een voorvelg van een zx6-r 2005+ Bij voorkeur met remschijven, maar dit is geen must. Graag pm mocht je wat hebben liggen. Ik begrijp dat een ZX10R '06+ ook past dus dat is ook prima.
  20. Mit46

    Gentlemen's Agreement omtrent 600cc supersports?

    Ik lees in dit item op Motormeuk dat er omtrent 600cc supersports ook een Gentlemen's Agreement is. De blokken mogen niet verder ontwikkeld worden? :? :? Motormeuk Nieuws: Yamaha R6 2017 op Intermot 2016 Wie kan hier meer over vertellen? Via Google kan ik zo gauw niets vinden behalve...
  21. Mit46

    Gezocht: maandag 29-09 MSL Groep 3

    Ik ben voor mezelf en voor een vriend op zoek naar twee inschrijvingen voor groep 3 via Motorsport Lifestyle maandag 29-08. Wij staan met z'n 2 ingeschreven op de wachtlijst.
  22. Mit46

    Alpinestars overall maat 46

    Het pak verkeerd in topstaat! Geen schade, nooit gevallen. Alleen afhalen in Amsterdam. Heren maat 46. Voor personen met de lengte 1.69m - 1.71m Ik heb het pak van iemand overgenomen, maar het is net te klein en mag daar om weer weg (ik ben +\- 1.73m). Op MP staan wat meer foto's...
  23. Mit46

    Büse motorjas all seasons textiel maat M \ 52

    Aangeboden een motorjas van Büse. Vorig najaar gekocht, maar de jas is voor mij iets te groot waardoor ik deze uiteindelijk maar ongeveer 5 keer gedragen heb. Is dus als nieuw! De jas is wind en waterdicht. Tevens zit een uitneembare wintervoering in. Maat M 52 Forum prijs : €50...
  24. Mit46

    Kroonplaat T-Stuk 929RR

    Wederom aangeboden een kroonplaat en T-stuk van een 929RR 2000 - 2001 Schadevrij op de lak van de kroonplaat na. Deze ziet er wat versleten uit (vermoedelijk door een sleutelhanger of iets dergelijks). T-stuk heeft een sopje nodig en is dan weer als nieuw. De lagers zijn nog goed. De...
  25. Mit46

    Honda OEM balhoofdlagers

    verkocht
Terug
Bovenaan Onderaan