Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daan_tje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daan_tje

    Gestolen Groningen: MV-VL-31 Kawasaki Z1000 blauw 2007

    model : Kawasaki z1000 bouwjr: 2007 Kleur: Donker Blauw Kenteken: MV-VL-31 Groningen, Paterswoldseweg ( flat tegenover oude AutoCentury ) Ja ook ik moet er aan geloven. In de nacht van 27 mei 2012 om 04:00 hebben ze mijn motor gestolen. De motor stond voor de ingang met een kettingslot...
  2. Daan_tje

    Alpinestars RC-1 raceoveral maat 54 blauw

    Hoi, Ik heb nog een Alpinestars 1 delig raceoveral in de aanbieding. Het pak is ongeveer 2 jaar oud maar nog in goede staat. De maat van het pak is 54, ik ben zelf 195m en ongeveer 95kg en pas hier prima in. Ik heb het pak destijds bij Termaat motoren gekocht voor ongeveer 800 euro. Op...
  3. Daan_tje

    Yamaha r6 2002 blauw - 27.000km - Akrapovic

    Yamaha R6 RJ03 Bouwjaar 2002 KM stand circa 27.000 Kleur blauw De r6 heeft de volgende accessoires: - Geïntegreerd knipperlicht in achterlicht - Akrapovic slip-on demper voor mooie sounds & looks - ZeroGravity ruitje - Kleine kentekenhouder zonder richtingaanwijzers voor een clean look...
  4. Daan_tje

    25kw yamaha r6 2002 begrenzing eruit ?

    Hey, Ik heb een r6 uit 2002 waarvan hij ongeveer 11.000km's op 25kw heeft gestaan, inmiddels heeft die 25000km op de teller. Vandaag heb ik de begrenzing eruit gehaald, de schroef in de gashendel echter heb ik het gevoel dat nog niet alles eruit is, hij is namelijk nog redelijk traag. Ik heb...
  5. Daan_tje

    Koplamp ombouwen ?

    Hey Ik heb een koplamp van een Yamaha r6 uit 2002 die kapot is, het rechter glasdeel en binnenkant van de spiegel is gebroken. Ik kan via Ebay een andere koplamp kopen waarvan een paar van de bevestigingspunten aan deze koplamp kapot zijn. Ik dacht wellicht kan ik de rechterkoplamp van hem...
  6. Daan_tje

    Zoeken op MF?

    Hoezo kan ik niet meer zoeken via het forum ? Als ik nu op zoeken druk en iets intik word ik telkens doorgelinkt naar google.
  7. Daan_tje

    Koplamp en voorkuip r6 2002 gezocht

    Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een rechter koplamp en een voorkuip van een r6 uit 2002. Heeft iemand wat liggen stuur maar een berichtje of laat een reactie achter :) Alvast bedankt.
  8. Daan_tje

    Sparen voor volgend jaar

    Volgend jaar, ongeveer juli is het zo ver, dan ben ik van me 25kw af en ben ik van plan een andere motor te gaan kopen. Ik ga nu sparen en hoop binnen 1 jaar tijd 4 tot 6000 euro te kunnen sparen en mijn huidige motor te verkopen rond die tijd of in te ruilen. Mijn vraag is echter wat kan ik nog...
  9. Daan_tje

    Akrapovic race demper en circuit ?

    Hey mensen Ik heb een akrapovic demper op mijn yamaha r6 uit 2002, en zou graag eens op het circuit willen rijden. Nu weet ik dat er een max voor db's regel op het circuit geld en zou ik graag willen weten of het alsnog mogelijk is om erop te gaan met de akra demper. Er zit Geen db killer bij...
  10. Daan_tje

    Spijker of iets anders in me achterband

    Hey iedereen, Vandaag wou ik even gaan rijden tijdens het ketting spuiten zie ik iets in me achterband, een beetje in het midden van de band niet in het profiel zit een spijker of iets anders in gedrukt, het is echt heel erg klein de dikte van een pincet maar de band loopt erg langzaam leeg...
  11. Daan_tje

    Montage akra demper

    Hey iedereen, Ik heb dus een akra demper gekocht van Mini Me en ontvang deze morgen. Ik heb de bestaande demper eraf gehaald. De bestaande demper zat vast aan het uitlaatsysteem met een klem die vastgelast zit aan de originele linkpijp. Ik heb gekeken op het bestaande uitlaatsysteem waar je...
  12. Daan_tje

    r6 2002 sportdemper

    Hey, Ik ben opzoek naar een nieuwe demper voor mijn r6 uit 2002. Heeft iemand nog een mooie demper liggen ? Groeten, Daan
  13. Daan_tje

    Alpinestars overal te strak?

    Hey iedereen, Gister net mijn overal ( Alpinestars RC-1 ) Binnen gekregen en wou hem gelijk passen. Ik kon hem makkelijk aankrijgen en zat goed. Echter toen ik hem wou uit doen lukte het gewoon niet... Hij zat helemaal vast bij me schouders. Heb me moeder toen rond 11 uur uit bed gekregen om...
  14. Daan_tje

    Welk pak ( Wel gepast maar niet gekocht )

    Hey mensen, Vandaag ben ik naar ten kate geweest om een pakje te passen, mooie service daar trouwens :D. Mijn oog viel in eerste instantie op een alpinestars charger pakje, heb geprobeerd maat 54 te passen alleen het leek dat ik deze niet aan kon, vervolgens pakte ik een maat 58 en dacht dat...
  15. Daan_tje

    Motor wil niet goed schakelen ?

    Vandaag wou ik weer gaan rijden naar me werk, de motor heeft 1,2 week binnen gestaan en wil nu niet meer zo goed schakelen... Tot nu toe kan ik hem eigenlijk alleen in de 2e versnelling krijgen, ik moet op het begin hard drukken om hem erin te krijgen, maar nu loopt die wat soepeler, maar ik heb...
  16. Daan_tje

    Advies motoroverall

    Binnenkort wil ik een overal gaan kopen die ik dagelijks wil gaan gebruiken. Nu wil ik iets hebben van Alpinestars of Berik. Mijn vraag is weet iemand dealers die veel keus en veel maten hebben van Alpinestars en Berik ?. Ik ga ook naar de motorbeurs in feb weet iemand of ze daar ook veel keus...
  17. Daan_tje

    Versnellingsbak blijft hangen?

    Vanmorgen effe met de motor naar school aangezien ik weinig tijd heb, De motor heeft 2 dagen buiten stil gestaan onder een hoes, toen ik de motor wou aanzetten ging het prima, effe de choke erop en alles werkt, maar ik kon hem moeilijk in de eerste versnelling krijgen, leek net alsof het...
  18. Daan_tje

    Overall waar te kopen?

    Hoi iedereen. Binnenkort wil ik een overall gaan kopen van max 800 euro. Ik zat te denken aan iets in de richting van alpinestars RC-1 race overall. Nu heb ik echter gekeken bij motoport en motorplaza in groningen maar daar hebben ze erg weinig keus in overalls. Voornamelijk hebben ze alleen...
  19. Daan_tje

    Telefoon op de motor tapen

    Hoi iedereen :] Morgen moet ik onderweg op de motor en zou graag tomtom willen gebruiken om mij naar me bestemming te navigeren. Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen tanktas heb. Ik heb een n95 van nokia met ingebouwde gps ontvanger en tomtom, dat werkt allemaal prima. Nu zat ik te...
  20. Daan_tje

    Eerste motor bekeuring

    Vandaag is het zo ver, rond 8.40 reed ik op de beneluxweg in groningen waar de wegwerkzaamheden zijn, een eindje verderop afslag euroborg moet al het verkeer naar de linkerrijstrook omdat de rechterrijstrook ophoud. IPV Wegwerkzaamheden ofzo, ze hebben er pyonetjes neer gezet. er was een file...
  21. Daan_tje

    Wanneer een pak kopen

    Hoi iedereen, Ik wil binnenkort een overal kopen, waarschijnlijk word het een alpinestars RC-1. Nu heb ik echter een aantal vragen. Ik ben erg intensief bezig met fitnessen, Op het moment ben ik aan het Cutten, ( Afvallen / Vetpercentage naar beneden brengen ) Stel ik koop nu een pak en ik val 5...
  22. Daan_tje

    Bandenspanning controleren

    Hoi iedereen Ik heb wellicht wel even een stomme vraag, maar bij een tankstation bij de driebond in groningen, ben even de naam kwijt hebben ze een mooie pomp staan, je vult het aantal bar in dat je moet hebben en je drukt op start en hij pompt het erin. Nu heb ik dus even een rare vraag...
  23. Daan_tje

    Achterband lek ?

    Hoi iedereen Vandaag motorhoes van de motor afhalen en banden controleren, tot mijn verbazing zit ern een klein steentje in de achterband ik trek het steentje eruit en er zit een klein gaatje in. Alleen het gaatje is volgens mij aardig klein dat de achterband niet lekt. Dat heb ik...
  24. Daan_tje

    Kentekenplaathouder R6

    Hoi, ik vind mijn kentekenplaat houder op mijn r6 uit 2002 wat minder, het is wat "Groter" Ik zou graag een kentekenplaat houder samen met de richtingaanweizers zoals deze willen hebben : Zo ziet die er nu uit : Ik zou dan een kleine kentekenplaat houder willen en kleine richting...
  25. Daan_tje

    Hoe zit jij op je motor ?

    Even een vraag, Ik ben aardig groot, zon 1.95 en ik heb een r6 uit 2002. Ik zit er verder prima op en heb nergens last van, alleen soms hoor ik van mensen dat het er sportiever uit ziet als je meer met je bil naar achter gaat, Alleen dat zit opzich niet goed, alleen als je gaat remmen of gas...
Terug
Bovenaan Onderaan