Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DAM11
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DAM11

    Te koop: universeel cafe racer kuipje

    Universeel Retro Cafe Racer Style stuurkuipje voor 6.5" koplamp (165 mm). ABS, ongelakt, inclusief bevestigingsbeugels. Afstand tussen montagepunten: 150-160 mm. Nooit gebruikt, ik vind 'm toch niet zo mooi passen op mijn motor. Vraagprijs 25,- excl verzenden
  2. DAM11

    speling op oliepompketting: hoeveel is normaal?

    Guys (m/v) ik heb jullie hulp weer even nodig :? Mijn VFR (RC24, zie VFR '86 zonder tierlantijnen) loopt stationair niet ok. Hij loopt afwisselend een paar seconden normaal en een paar seconden slecht, alsof de motor door iets tegengehouden wordt. Het blok trilt dan ook meer, en ik moet het...
  3. DAM11

    GRATIS: diverse onderdelen Honda VFR750F 1986

    Gratis op te halen: onderdelen Honda VFR750F: Zijkappen, binnenkappen, uitlaatdempers, kont, passagiershandvat, voorspatbord, voorwiel, achterwiel, remschijven, clip-ons, kroonplaat, T-stuk, vorkpoten, topkuip, koplamp, zadel, binnenspatbord, teller-unit, achterspatbord, tandwielen, ketting...
  4. DAM11

    vooras fireblade '93 (sc28)

    Ben er naarstig op zoek naar een voorwiel-as voor een CBR900 uit 1993. Wie heeft er nog een liggen? grt, Marco.
  5. DAM11

    chimney nut

    guys (m/v), weet iemand hoe deze dingen heten? in het engels heten ze chimney nuts... of nog beter: waar zijn ze te krijgen? alvast bedankt!
  6. DAM11

    TK: Suzuki SV 650 N met zeer weinig km's!

    Suzuki SV 650 N in zeer goede staat en met erg lage km-stand: slechts 8900 ECHTE km's. Bouwjaar 2002. Splinternieuwe banden (Michelin Pilot Road 2) en accu! Extra's: LeoVince SBK uitlaatdemper, K&N luchtfilter, Dynojet Stage 1 kit, mini-ruit, LED knipperlichten, LED achterlicht...
  7. DAM11

    TK: radiator zijcover Suzuki SV650

    Radiator zijkappen voor Suzuki 650 (N of S) model 1999-2002. Inclusief montagebeugeltjes en boutjes. Dekken de koelslangen en de claxon netjes af. Materiaal: aluminium. Nieuwprijs: 259 Euro. Z.g.a.n. zoekterm: Radiatorcover.
  8. DAM11

    VFR '86 zonder tierlantijnen

    Tandwiel-aangedreven nokkenas, Honda's eerste gegoten frame, 16 kleppen, 105 pk: top of the bill in 1986! En nu nog steeds wel prima, alleen z'n looks zijn niet meer zo sexy... Tijd voor een ombouw dus. Zoals de titel aangeeft is het motto: geen tierlantijnen! Eerst maar een foto van hoe hij was:
  9. DAM11

    kleppen stellen met/zonder motorolie?

    Volgens m'n werkplaatshandboek moet ik eerst de motorolie aftappen voordat ik het kleppendeksel kan demonteren om kleppen te stellen. Is dat echt nodig? Zou balen zijn aangezien ik net olie ververst heb... Wat gebeurt er als ik het kleppendeksel eraf haal met de olie nog aan boord?
  10. DAM11

    kontje gezocht

    mensen, ik ben op zoek naar een kontje zoals op deze foto schijnt van fa. Pferrer te zijn, maar die maakt 'm niet meer... iemand een idee waar ik deze kan halen?
  11. DAM11

    snelheidsafhankelijke ontsteking???

    Hallo, Ik ben mijn VFR700 uit 1986 aan het ombouwen en loop tegen het volgende aan: In de originele km-teller zit een sensor die detecteert of het naaldje boven de 70 km/uur staat!? De draadjes van de sensor lopen naar het onstekingsunit. Zonder de sensor start de motor niet. Weet iemand...
Terug
Bovenaan Onderaan