Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rbf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rbf

    Opruiming, zooitje spullen mogen weg

    http://link.marktplaats.nl/m864788211 Ik doe een zooitje spullen die ik nog had liggen weg. De fotos zijn op marktplaats te zien (link bovenaan) Hoef er niet veel voor te hebben, ligt toch maar in de weg. Klein overzichtje: Kawasakie zx6r 2008 - - achter kuip (titanium kleur) -...
  2. rbf

    TK: Ducati Monster 695 - 2007

    Mooie Ducati Monster te koop. Is niet mee in de winter gereden en staat nu ook binnen voor de winter, maar bezichtiging is mogelijk. Hij ziet er nog als nieuw uit en rijdt super, Ideaal voor de stad. En de uitlaten maken een prachtig geluid die hoofden doet omdraaien. - Bouwjaar: 2007 -...
  3. rbf

    TK: Ducati Monster 695 2007

    Hierbij zet ik mijn mooie Ducati Monster 695 uit 2007 tekoop. Dit is een motor die voor alles en iedereen rijbaar is. Lekker licht en laag, snijd lekker door de bochten, rijd met zijn vermogen lekker in de stad maar is ook zeker op de snelweg. Motor is zo goed als nieuw, alles ziet er nog...
  4. rbf

    Te Koop: Kawasaki Zx6r 2005 + Veel Extra's!

    Te Koop: Kawasaki ZX6R Kleur: Raw Flat Titanium Bouwjaar: 2005 Kilometers, ongeveer 21800KM (moet even kijken hoeveel het precies is.) Dit is een zeer mooie en snelle motor. Van de Super sport motoren is dit dé motor die altijd erg goed word beoordeeld. Hij is lekker om hard mee te...
  5. rbf

    Motorhoes verdwenen

    Mijn lieve motorhoes is weggelopen! '( Hij lag eergisteren nog mooi om me motor heen. *O* En gisteren ochtend was hij er niet meer. -O- Hij was grijs, met een kijk raampje voor me kentekenplaat en een gaatje boven op ten hoogte van het stuur. Als iemand hem heeft zien lopen. Zeg...
  6. rbf

    Probleem met Datatool Alarm

    Hallo.... Gezien de winter heeft mijn motor nu ongeveer een maand stil gestaan. Vandaag wou ik mijn motor starten om de accu even wat op te laten laden. Maar ik krijg mijn alarm niet meer eraf. Ik heb met 2 remotes geprobeerd het alarm uit te schakelen maar hij reageert er gewoon niet...
  7. rbf

    MFA - 10 rondjes bij Foodstrip & Ossehaas Meeting

    Dames van MFA, Hierbij nog een meeting die voor iedereen te doen is. Want of het nou regent of niet, we zitten grotendeels droog! *O* We gaan namelijk met zijn alle naar de Foodstrip. Vervolgens rijden we daar ieder 10 rondjes (moet toch een stukje gereden hebben) :] En daarna is...
  8. rbf

    Remus Demper DB-Killer?

    Hoi, Een vriend van me heeft net een motor gekocht en daar zit een Remus dempertje op (zie foto) De vraag is alleen, is dat nou een db killer die erin zit of niet? En als dat een db killer is, hoe krijgen we die eruit? Thnx..
  9. rbf

    Te Koop: Veel Verschillende Zx6r Onderdelen

    Te Koop, Kawasaki Zx6r 05/06 Onderdelen. Mag dicht :)
  10. rbf

    [Vraag] kuipdelen

    Ik heb laatst een ongeluk gehad waarbij mijn motor ook schade heeft geleden. onder andere een paar van mij kuipdelen moeten vervangen worden. Ik heb wat rond gekeken en vond een site uit Amerika die wel mooie kuipdelen verkoopt...
  11. rbf

    Te koop: dagje racen, zondag 21 Juni, groep 1a

    Goede middag allemaal. Dankzij een zuiplap die mij de vangrail in heeft gereden kan ik nu even niet meer rijden.. Ik zou zondag 21 juni op zanvoort gaan racen, maar dat gaat voor mij dus niet meer door. Daarom staat mijn dagje te koop. Ik sta in groep 1 ingeschreven (1A) Heeft mij...
  12. rbf

    [Gezocht] zx6r 05 Kentekenplaathouder (met licht)

    Ik ben opzoek naar een rizoma kentekenplaat houder of iets wat erop lijkt. Moet dus voor een zx6r 2005. Wat betekend dat hij onder de uitlaat komt te hangen. Andere is dus ook goed zolang het lekker klein qua profiel is en het liefst met een lampje erboven die de plaat belicht.
  13. rbf

    Twijfel tussen Honda en Kawasaki

    Goedemiddag, Ik heb een lastige vraag. Ik sta op het punt een nieuwe motor te kopen. Ik heb hiervoor een Honda CBR 600 rr 2004 gehad. Deze is helaas gestolen maar ben goed verzekerd. Ik heb nu 2 motoren waar ik niet uit kan kiezen. om precies te zijn zijn dit de: Honda CBR...
  14. rbf

    Vergelijking met Honda CBR 600F 1999

    Goedemiddag, Vraagje..... Ik ben van plan om een Honda CBR 600f te kopen uit 1999. Nu vroeg ik me af, welke motor type van andere merken zijn vergelijkbaar aan deze motor. ben benieuwd wat die kosten uit 1999, en hoe die eruit zien, misschien dat ik dan nog van mening verander...
  15. rbf

    Nieuwe gebruiker stelt bekende vragen

    Goede avond, Bijvoorbaat Sorry als deze topic hier niet thuis hoort of als dit al 100 keer gevraagd is! Ik ga binnenkort beginnen met mijn motor rijbewijs. Maar ik heb nog zooo veel vragen die me onduidelijk zijn. Ik ben al aan het kijken naar een leuke motor, tot nu toe trekt mij...
Terug
Bovenaan Onderaan