Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TimmerStyle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TimmerStyle

    Dames combi GRID

    Mooi combi setje te koop van het merk grid. In hele nette staat, weinig gedragen. Jasje is maat 40. Broek volgens mij 38 (staat echter 78 :?). Vraagprijs samen 100 euro
  2. TimmerStyle

    Pro biker PR-12 maat 56

    Textiel motorpak van probiker in maat 56. Het pak ziet er nog netjes uit, ritsen e.d. werken nog prima. Helaas is het pak mij te groot. Eventueel ruil tegen een soortgelijk pak in een kleinere maat. Prijs teab
  3. TimmerStyle

    Motorjeans shift torque

    Te koop Shift torque motorjeans in maat 36, met kevlar verstevigd. Comfortabel broekje in nette staat! Hij is voor mij te groot en ben ook nog eens motorloos.. Prijs 50 euro
  4. TimmerStyle

    SBK X voor de PS3

    Ik heb nog een special editon van SBK X voor de PS3 liggen. Ik heb ze destijds dubbel besteld :') Hij is nog helemaal splinternieuw en zit nog in t plastic. De game zit in een mooie metal case en er zitten wat extra's bij zoals een poster van haga en een dvd docu over Spies geloof ik. Er zat...
  5. TimmerStyle

    Honda VFR 800 vtec koplampen

    Ik heb een set koplampen liggen voor een vfr 800 v-tec. Het zijn uk spec lampen die ik zelf heb verwisseld voor europese lampen ivm de rdw keuring van de motorfiets. Ze zijn wel af te stellen zodat ze voldoen op de europese wegen, maar ik wilde het risico niet nemen nogmaals te moeten komen...
  6. TimmerStyle

    Honda VTR 1000 SP1

    Aangeboden mijn honda vtr 1000 sp1, omdat ik wat tourgerichter wil gaan rijden. De sp1 komt 2001 en heeft ongeveer 28k op de teller staan. Er wordt nog mee gereden. Hij heeft net nog een beurt gehad waarbij alle vloeistofjes weer ververst zijn. Er zitten behoorlijk wat leuke opties op; -...
  7. TimmerStyle

    Akrapovic demper met schade

    Ik heb nog een akrapovic uitlaatdemper liggen met wat schade. Met wat werk is er wel een mooi demper van te maken. De schade is als volgt; De carbon huls heeft wat schade onderaan. De huls zal daardoor iets ingekort moeten worden. Ik schat zo'n drie centimeter. Dan is de huls echter weer...
  8. TimmerStyle

    Suzuki GSXR 600 K2

    Aangeboden, een mooie geel / zwarte suzuki GSXR 600 K2 met nog geen 27000 km op de teller. Deze motor is van een vriend van mij die in het buitenland zit voor zijn werk. Hij is dit jaar 5 weken in nederland geweest, waarvan 3 in de zomer. Weinig ritjes dus voor hem en vandaar dat de motor...
  9. TimmerStyle

    Scotts stuurdemper voor Honda SP1

    Te koop; Een Scotts stuurdemper met een montagekit voor de Honda VTR 1000 SP1 De demper is in zeer nette staat en weinig gebruikt! Uiteraard is deze demper ook bruikbaar op andere motoren, alleen moet er wel een juiste montagekit bij gekocht worden. Nieuwprijs; 479 euro Vraagprijs; 275...
  10. TimmerStyle

    Universele paddockstand

    Te koop; een universele paddockstand van powerplus tools. Ik heb een andere aangeschaft met diabolo's, dat vind ik persoonlijk makkelijker. De paddockstand is amper gebruikt, hij ziet er dan ook nog als nieuw uit. Ik zou zeggen, doe een leuk bod.
  11. TimmerStyle

    VTR 1000 SP1 Koplampunit links

    Ik bied een linker koplamp unit aan van een VTR 1000 SP1. De unit is in nette staat. Heeft was kleine krasjes op het glas. Alleen één van de bevestigingspootjes op de achterkant is gelijmd. Dit is duidelijk te zien op de derde foto. Gaat niet ten koste van de pasvorm. Laat me maar weten wat je...
  12. TimmerStyle

    Zwarte Yamaha YZF600R Thundercat

    Bouwjaar: 1997 Kleur : zwart / grijs Kmstand: ± 46000 Even een interesse peiling voor mijn mooie thundercat! Heb wat anders op het oog. Dan kan alleen doorgaan mits er voldoende animo is voor deze bike. Er is in het voorjaar een grote beurt uitgevoerd. Bonnen ter inzage. Het...
Terug
Bovenaan Onderaan