Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mortican
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    ktm 950 sm stottert/houd in

    goedemiddag allemaal, Ik heb van de week groot onderhoud gedaan aan mn motor 950 sm, kleppenstellen, sas verwijderd en nu loopt de motor niet echt lekker meer Als ik rond een bepaald toerental rijd lijkt het alsof ie verzuipt/inhoud maar als je dan het gas verder open gooit trekt ie hem...
  2. M

    bezine lucht als het wat warmer is

    Hallo allemaal, Ik nu sinds een maand een yamaha fazer uit 2004. Het is mij opgevallen dat ik een sterke bezine lucht ruik als het wat warmeris en als ie in de zon staat. Ik heb nu ook gevonden waar het vandaan komt namelijk het "ontluchtings slangetje"aan de onderkant van mijn tank. Als...
  3. M

    orienteren voor een motor

    mohge allemaal, ik ga volgend jaar beginnen met m'n motorlessen( ik ken niet wachten ;( ) maar nu wil ook een beetje gaan kijken op welke motor ik een beetje pas. ik ben zelf 1.98m lang. ik zoek eigenlijk een super sport van maximaal 750 cc 4cilinders, want om op een 1000 te beginnen...
  4. M

    weer een nieuwe

    nouw laat ik m'n eigen ff voorstellen. ik ben teun en ben bijna 19. ik studeer elektrotechniek op het mbo. ik heb nog geen motorrijbewijs maar ben er hard voor aan het sparen zodat als ik 21 ben m'n motorrijbewijs kan halen en een motor kopen natuurlijk.
Terug
Bovenaan Onderaan