Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flip

    JS design topkuip jaren 80 model

    Ik hoop dat de titel het zo goed mogelijk duidelijk heeft gemaakt. Maar het gaat dus om een topkuip. Hij zat op mijn gsx400, en past ongetwijfeld op veel en veel meer modellen. Ik vind het geen gezicht, maar kan me voorstellen dat anderen dit helemaal het einde vinden. Hij is gratis op te...
  2. Flip

    Yamaha toerenteller (xj650/550/750???)

    Komt uit de xj650, maar past op veel meer. Mag weg voor??
  3. Flip

    Gsx R 1100W carterpan.

    Paste niet onder mijn gsxr 750 uit 88 vanwege dat piepetje, maar qua vorm wel gelijk. Komt van een 1100w Zonde om de klikko in te doen, maar na 10 jaar in de schuur is het wel tijd om te gaan.. Wie wil hem hebben!? Ligt in Lelystad. Doe een mooi bod.
  4. Flip

    Rizoma voetsteun 2st

    Ongebruikt helaas 1 scharnier kwijt. (Worden los verkocht). Nieuw zijn de steuntjes (zonder scharnier) 50-60€ per set. Deze mogen weg voor 30€ aangezien het niet past op mijn motor, ik het niet ga gebruiken.
  5. Flip

    Verkocht

    Alles is weg
  6. Flip

    Rizoma frame sliders

    Gekocht met een hoop onderdelen van een MV agusta Brutale 910. Zal op meer modellen passen. Rizoma frame sliders. Voor 40€ mogen ze weg. steel is 50mm. Draad m12( 12mm) en 20mm lang
  7. Flip

    Koplampglas lijmen aan plastic behuizing.

    Zoals de titel vermeld, wat voor lijm zouden jullie daarvoor gebruiken? Het gaat om het glas van een Mv agusta koplamp die weer vast moet aan de plastic behuizing. Ik neig naar Sikatack, maar de keuze is reuze.
  8. Flip

    Yamaha/Ducati sw motech tanktas montagering.

    Zoals de titel al aangeeft, montage ring voor een Ducati of Yamaha. Mag weg voor 10€
  9. Flip

    Achterwiel gsx400L 2.50x16

    Ooit verkeerd gekocht, staat hier maar te verstoffen. Nette achterwiel voor een Suzuki gsx400L inclusief tandwieldrager en tandwiel (en rubbers) Maat; . 2.50x16. Band is goed genoeg om een plantenbak van de maken Doe een bod.
  10. Flip

    Tanktas Magnetisch gratis

    Goedendag, Omdat ik geen metalen benzinetank meer heb mag hij weg. Mooie grote tanktas, het onderste deel is 15cm hoog, 41cm lang en 28cm breed. Het deel erboven kan dmv een rits aan de onderste vast gemaakt worden en is 38cm lang, 27 breed en 12cm hoog. Op de foto’s lijkt hij wat...
  11. Flip

    Gsx400f Achtervelg compleet

    zoals de titel al vermeld, ik ben opzoek naar de Achtervelg voor een gsx400f (trommelrem) is dacht ik van 80-83.
  12. Flip

    Cat. /collector MV agusta brutale F4

    Zoals de titel vermeld. Over compleet dus mag weg, komen van een brutale f4, past op de 750/910 en denk nog wel meer. zadel mag weg voor verkocht€ stepjes voor verkocht€ Cat 75€
  13. Flip

    Yamaha wphb xj650/750 1980/1984

    De motor is weg, vond dit boek nog. Mag dus ook weg. doe een goed bod. Op te halen in Lelystad
  14. Flip

    Gezocht! Voorspatbord gsx400f ca. 82. of passend op.

    Zoals de titel vermeld, heeft iemand nog een spatbord liggen? hoeft niet per se van dit type te zijn, als het maar past.
  15. Flip

    Alpinestar combi motorpak mt 50

    Zoals de titel al aangeeft. Alpinestar motorpak. Is mij helaas wat te klein geworden. Afgelopen zomer zijn de ritsen van de jas, broek en tussenrits (aansluiting jas en broek) vervangen. Prima pak, jaarlijks onderhouden. Wel gebruikt, heeft normale gebruikssporen. (Geen val schade) Maar 50. Ik...
  16. Flip

    Uitlaat systeem MV Agusta f4

    Zoals de titel vermeld, een origineel systeem voor een Mv agusta F4. Gekocht als reserve systeem voor mijn 910, (met het oog op een eventuele APK) maar heb nu andere plannen... Past op diverse modellen, maar in iedergeval op de 750 en de 910, controleer daar de cijfers even voor. Is denk ik een...
  17. Flip

    Universele versnellings indicator Merk GPT

    Verkocht!
  18. Flip

    Broek IXS leer mt 42. Jas Buse leer, mt 54

    Van mijn schoonvader geweest, ik pas het helaas niet, dus mogen ze naar iemand die het wel in gebruiken. schoonvader was ongeveer 1,85. Ik ben 1,78 en voor mij is het echt te groot. op te halen in Lelystad. Doe een goed bod.
  19. Flip

    Xj400/xj550 uitlaat bochten+collector

    Zie foto’s. Zijn voor een xj400, past niet op een 650 en ik denk wel niet op de 550xj. Mag weg voor een goed bod of kratjes texels skuumkoppe. ;)
  20. Flip

    Acxuladed Ctek 0.8xs in doos als nieuw

    Verkocht!
  21. Flip

    Remblokken EBC FA061 Yamaha xj/xs/xv

    EBC remblokken, 1 set type fa061 10€ p/st De fa061 past op: Yamaha: Yamaha - XS 750 Xv750 Xj650
  22. Flip

    Startmotor xj650 80-84?

    Startmotor van een xj650. Mag weg voor 45€. Op te halen in Lelystad
  23. Flip

    Yamaha Revisieset rempomp 4k0w0041-50

    Revisieset Yamaha OEM 4K0-W0041-50-00 Nieuw ongeopend. Past op de volgende modellen. Mag weg voor 35€. Op te halen in lelystad This Yamaha 4K0-W0041-50-00 CYLINDER KIT, MASTER fits the following models and components: Yamaha ATV 1998 GRIZZLY - YFM600FWAK FRONT MASTER CYLINDER Yamaha ATV...
  24. Flip

    Aprilia Sl1000 Falco

    Verkocht! ;( Op naam de volgende Aprilia.
  25. Flip

    Yamaha XJ 650/550 onderdelen. En complete motor.

    Omdat de xj650 weg mag, gaan ook alle onderdelen weg die ik verzameld heb. waar onder; Spruitstuk zwart Compleet laser uitlaat systeem 2x kabelboom niet verknipt 2x bobines Startmotor 2x toerenteller (1x in doos) 1x kap toerenteller in oem verpakking 1 snelheidsmeter het liefst gaat alles met...
Terug
Bovenaan Onderaan