Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Donny1987
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Donny1987

    HS-20G helmet kit

    Te Koop: HS-20G helmet kit voor gps. Bestaand uit twee oortjes, extra set oortje en verlengsnoer. Alle onderdelen orgineel in de doos. Prijs 25,- euro Heeft u intresse? Stuur mij dan een PB. Met vriendelijk groet, D. de Jong
  2. Donny1987

    Gezocht een 21 inc voorwiel van een ktm adventure 950!

    Hierbij een oproep. IK ben opzoek naar een 21inc voorwiel zwart van kleur voor een ktm adventure 950. Mocht je er één hebben liggen die niet krom is, dan hoor ik het graag. gr, Don!
  3. Donny1987

    Probiker motorpak

    Bij deze bied ik mijn Probiker motorpak te koop aan Ik heb het pak vorig jaar zomer gekocht (aankoopbon aanwezig). Hooguit 15 tot 20 keer gedragen. Maat 54 voor het pak. Prijs 130,- Mocht u geintresseerd zijn, dan kunt u een e-mail, zie onderstaand e-mail adres...
  4. Donny1987

    Honda CBR 929 Fireblade

    VERKOCHT CBR 900 RR Fireblade ruilen tegen een Yamaha Fazer! Bij deze bied ik mijn Fireblade te koop aan. Ik ben van plan om volgend jaar veel met de motor naar het werk te gaan en heb daarom besloten de Fireblade te verkopen en opzoek te gaan naar een geschikte motor voor...
  5. Donny1987

    Africa Twin XRV 750 carterbescherming

    Hierbij bied ik een carterbescherming voor een Africa Twin XRV 750 te koop aan. Het is een zelfgemaakte carterbescherming welke ik destijds heb gekocht voor mijn inmiddels verkochte Africa Twin XRV 650. De bedoeling was om de carterbescherming op de motor te maken, maar dit is er nooit van...
  6. Donny1987

    Honda Africa Twin XRV 750

    Slot
  7. Donny1987

    Honda Africa Twin XRV 650 (dakar)

    Hierbij bied ik mijn Africa Twin te koop aan. Het model komt uit 1988 en is de eerste africa twin die ontworpen is uit de serie. Het is een twee cilinder 650CC motor. Ik heb de motor ongeveer 3 jaar gelden gekocht. Ik heb de motor dusdanige verbouwd naar de ideeën van dakar motorfiets...
  8. Donny1987

    Wielen africa twin 750

    Ik ben opzoek naar een setje wielen voor een africa twin 750. Ze hoeven niet gloednieuw te zijn, maar wel zonder rot en nette spaken. Mocht je een setje hebben liggen, stuur me dan even een bericht!!
  9. Donny1987

    Slotje achterkap africa twin rdo3

    Beste mensen, Onlangs is het slotje van mijn achterkap gebroken. Het gaat om een slotje van een africa twin rdo3. De rdo3 heeft een klein vakje in het linker achterkap. Dit sluit je af doormiddel van een slotje. Mogelijk heeft één van jullie z'n slotje thuis liggen? Groeten, Donny
  10. Donny1987

    Contact

    Ik heb gezocht op motorforum, maar kon het niet vinden. Hoe kan ik contact opnemen met de beheer van motorforum :) Groeten, Donny1987
  11. Donny1987

    Voorspatbord Africa Twin

    Beste Forum leden, Ik ben opzoek naar een universel voorspatbord voor op mijn Africa Twin. Ik ben niet opzoek naar de standaard voorspatbord van de Africa Twin, maar een kleinere versie. Ik heb er foto bij geplaats zodat je kan zien wat ik bedoel. Hopelijk heeft één van jullie z'n...
  12. Donny1987

    Africa Twin Dakar Motor

    Beste forum leden, Ik ben sinds kort in het bezit van een Honda Africa Twin 650 en wil het uiterlijk veranderen naar een parijs dakar motor :] Ik heb al een hoop informatie opgezocht op internet, maar ben erachter gekomen dat kappen behoorlijk duur zijn. Nu is mijn vraag of jullie nog...
  13. Donny1987

    Speedboot ruilen tegen een motor?

    Hallo allemaal, :) Aangezien ik nu al een tijdje mijn hobby voor speedboten heb opgezegd zou ik graag deze speedboot willen ruilen voor een motor. :] Sinds een tijdje ben ik aangestoken met het motorvirus en na het behalen van mijn motorrijbewijs zou ik graag een leuke beginners motor...
Terug
Bovenaan Onderaan