Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fcuk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Yamaha FZR 1000 Streetfighterproject

    Ivm te weinig tijd en aankoop Yamaha R1 zet ik hem bij deze toch maar te koop. Het gaat om een Yamaha FZR 1000. Kappen zijn er allemaal afgehaald, kappen krijg je er wel bij. Ik was van plan om hier een streetfighter van te gaan maken maar ik heb er al een halfjaar niks aan gedaan en...
  2. F

    Yamaha FZR 1000 (Streetfighter/winter Project)

    TE KOOP YAMAHA FZR 1000 (STREETFIGHTER PROJECT) Yamaha Fzr 1000 motorisch 100% Ik heb deze motor van een vriend gekocht met de intentie om er een streetfighter van te gaan maken. Ivm werk en nieuwe woning ben ik genoodzaakt om deze motor te gaan verkopen. De kappen zijn er al af maar die...
  3. F

    Gezocht: Subframe van een Yamaha R1 bouwjaar 2004 t/m 2007

    Heeft iemand toevallig nog een subframe liggen van een yamaha R1 '04 t/m '07 volgens mij....
  4. F

    toen ik hem kocht.

    de 1e dag...
  5. F

    Yamaha Fzr 1000

    Vorige week heb ik een FZR 1000 gekocht met kapschade. Motorisch is die helemaal op en top alleen qua uiterlijk is het iets minder. Ik ben van plan om er een streetfighter te gaan maken, hij is al helemaal gestript en de 1e stap die ik wil gaan doen is om er een kontje van een R1 bwj 2000 op te...
  6. F

    R1 kontje, frame lassen

    Onlangs een FZR 1000 gekocht en wil hier graag een streetfightertje van maken, het nodige is al gestript en ben dus op zoek naar R1 kontje model 2000 en eventueel iemand die het frame passend kan lassen? Ik hoor het graag:)
  7. F

    Mooie zwarte Yamaha FZR 600

    Te koop aangeboden: Zeer mooie goed onderhouden YAMAHA FZR 600. Kleine knipperlichten. Nieuwe achter en voorband waar nog geen 500 km mee gereden is. Nieuwe Accu. 105 PK 47xxx KM op de teller Bij aankoop van de motor zijn de voorvorkkeringen gedaan. In mei 2008 heb ik de...
  8. F

    Banden maat FZR 600

    Hallo, ik heb een yamaha fzr 600 bouwjaar 1991. Het achterbandje vind ik echter iets te smal maatje 140 ;( , kan hier een bredere onder??? zo ja, welke maximale maat kan eronder voo dit type bouwjaar? Het zou fijn zijn als die ietsje breder zou zijn! :} *D
  9. F

    FFF Voorstellennn dan..

    Hallo allemaal!! Ben al redelijk bekend met motor-forum, maar nog nooit aangemeld dus bij deze! Mijn naam is Marvin en ben 22 jaar, ben laatste jaars student Makelaardij in Arnhem. Ik heb nog geen motor, die komt van het weekend, of het wordt een Kawasaki ZXR 750 of een Yamaha FZR 1000...
Terug
Bovenaan Onderaan